LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik schaam me

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
antje
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:37

Ik schaam me

Ongelezen bericht door antje »

Ik heb maar een paar dagen meegedaan met dit forum, maar na de laatste berichtjes weet ik dat ik hier niet thuis hoor.
Voor de wel fatsoenlijke mensen: veel sterkte en succes!

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door pewi »

Erg jammer Antje.
Maar dit is nou net de bedoeling van deze forumverziekers. Zo zorgen ze ervoor dat alle infomatie die door de serieuze forumbezoeker wordt opgehaald, niet onder het brede publiek bekend wordt. Doe zoals ik en wacht totdat ze verdwenen zijn.

Sterkte Pewi

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Antje

Ik schaam me ook en heb voorlopig geen zin meer in dit forum, omdat het me langzamerhand onpasselijk maakt al deze figuren.
Ik heb de strijd gestreden en wilde blijven opkomen voor alle gedupeerden en mee blijven strijden, tegen die rotbank, Maar er gebeurt mij teveel aan onzinnigheid en onenigheid dat mijn lust om te helpen over is.

Veel geluk iedereen verder.
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 08 mei 2005 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door impact »

Voor mij geldt hetzelfde: ik geef me gewonnen. Natuurlijk niet aan Dexia, maar aan het tuig dat dit forum blijft verzieken.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door vervelend »

Ook ik schaam mij voor dit forum en sluit mij bij de vorige sprekers aan.

Ik wacht op betere tijden.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door shamyrah »

Hoi Antje,

Ik kom al een poosje op dit forum en de reden waarom ik besloten heb om niet meer te reageren op dit forum is dat veel dingen uit z'n verband worden gerukt, woorden worden verdraaid, personen die denken anderen te moeten chanteren, personen die denken dat je eindeloos kunt doorzagen en zeuren over een onderwerp, personen die denken dat het een chatbox is, personen die anderen kleineren tot op het bot, ik ben er meer dan zat van.

Groetjes A3

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Kor S »

welterusten ,alle medegedupeerden,u hoeft zich niet te schamen hoor.
degenen die u dupeerden,zij wel

morgen weer een dag :arrow:

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door jll »

Hoe moeilijk ook, er is maar 1 remedie om dit forum zuiver te houden: schakel je emoties uit. Ikzelf publiceer heel weinig, maar probeer me altijd puur tot feiten te beperken en probeer ook niet te snel te reageren op tegengestelde meningen. Hierdoor heb ik nog nooit last gehad van vuilspuiters.
Dus ad, pewi, vervelend, shamyrah etc., blijf vooral toch doorgaan!
Laatst gewijzigd door jll op 09 mei 2005 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Willems »

Iedereen mag zij eigen weet hebben over dit forum en er een paar mensen die niet alleen opereren hier op het forum maar ook daarbuiten. Zie hier wat voor virussen naar mijn PC verstuurd werden, daarom indien men mij aanvalt, sla ik terug met alles wat in huis heb!
Verder ieder voor zich!!!

[email protected] - [email protected] - Win32.HLLM.Generic.345 - 2005-05-06 - 00:28:38
[email protected] - [email protected] - Win32.HLLM.Generic.345 - 2005-05-06 - 01:35:59
[email protected] - [email protected] - Win32.HLLM.Generic.345 - 2005-05-06 - 02:47:52
[email protected] - [email protected] - Win32.HLLM.Generic.345 - 2005-05-06 - 03:51:59

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door anne_ »

Rudy ik heb niet voor niets gisteren mijn e-mail adres van het forum gehaald. Hier volgen er nog een paar.

[email protected]

[email protected]

Mijn virusmelder bleef alarm slaan.

Ad en impact, toe zeg waar is jullie strijdlust gebleven????? Je moet je niet laten ontmoedigen door de trollen of de mollen, zijn jullie nu helemaal mal!!!!!!! Blijf alsjeblieft.

Gr. Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 09 mei 2005 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Elias »

Willems,

Mag ik er wat van zeggen?
(Even en daarna nooit meer.)
Je komt met goede punten, die ik, mee eens of oneens, altijd lees.

Todat je je voor de zoveelste keer uit laat lokken door die Vijfde Colonne. Het is geweldig zoals je kunt schelden maar dit heeft totaal geen zin.
Erger nog, die figuren zijn daar nu juist op uit opdat goedwillenden hier wegblijven. Hou er dus mee op en probeer juist NIET te reageren.

Antje, Ad en anderen, probeer je op de informatie en serieuze meningen te concentreren.
Want daar gaat het hier om !!

Groet,
Elias.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Willems »

Anne,
Ik heb mij voorgenomen, wie of wat ze ook zijn met gelijke munt te bestrijden, hoe schoftig ze zijn hoe schoftig ik ook en geloof me ik ken ook wat van. Ik begrijp, niet iedereen is een straat vechter, maar die onderdeel
moet je kennelijk ook moeten beheersen, anders schijten ze op je hoofd. Ik zeg hen in alle duidelijkheid ik ben klaar voor hen, schoon als het moet en vuiler indien indien het de oplossing is! Ik ben klaar!!!

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door aert0001 »

Het is wel duidelijk dat we aan de winnende hand zijn, gewoon doorzetten, ook bij mij regent het weer virusmeldingen, wat heerlijk, wat zijn we weer goed bezig!
tegelijkertijd regent het ook nieuwe aanmeldingen voor groepsdagvaardingen, mensen gaan gelukkig steeds vaker over tot actie,

:D Ton

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Willems »

Elias,

Dat is jouw mening en dat mag je hebben, Sinds april 2001 draai ik mee op dit forum. Vroeger was het tien maal erger dan nu. Ik heb hier leren straat vechten, je kan het niet, maar ik wel! Of het je stoort of niet, indien ze mij aanvallen reken erop: ik betaal met gelijke munt. Mijn argumenten zijn bestudeerd en ik kan ze stuk voor stuk verantwoorden. Maar schijten op mijn kop met persoonlijke aanvallen, als een stier ga ik erop af, wat de gevolgen ook mogen zijn. Ik neem aan dat ik overduidelijk ben!!

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door HvdB »

Ik sluit me hier volledig bij aan!

Dit forum gaat nergens meer over.

Bedreigingen met fysiek geweld worden zomaar getolereerd.
Mensen die elkander uitmaken voor verrader.
Bestuursleden die gedupeerden proberen te manipuleren.

Ik baal er ook van!!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Willems »

Snappen jullie er iets van??

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door anne_ »

Rudy je hebt gelijk, maar toch, het zijn maar heel kleine vogelpoepjes op je hooft van zeer kleine minne figuren. Ze zullen er altijd zijn en iedereen tergen waar ze maar kunnen. Blijf er boven staan, ze scheppen er zeer veel genoegen in om jou uit je tent te lokken. Ik geef me niet gewonnen aan niets en niemand!!!!!!!

Gr. Anne.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door HvdB »

Speciaal voor Willems: iek nie begreip, menier!!
Overzicht forums/LegioLease/De verrader Charles H. spreekt.
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Gepost door
Bericht
Print
keessie


Geplaatst op 06 Mei 2005 01:01 door keessie
Uit de Internet Telegraaf van donderdag 5 mei 2005.

Daar staat een artikel met als kop:

BELANGENCLUBS AANDELENLEASE VINDEN AANBOD TE MAGER.

Het artikel spreekt voor zichzelf.
Lees het morgen maar na op: www.platformaandelenlease.nl

Maar ik wil U toch niet de laatste alinea onthouden.
citaat:

"Pas op voor valse profeten.
De enige die garen spinnen bij het doorprocederen, zijn de advocaten"
aldus Huijskens.

(C.Huijskens is de dik betaalde woorvoerder van SLV)

Kees
Is dit niet schandalig om iemand zo neer te sabelen???

Wil je ook alle bedreigingen zien door impact aan mijn adres????

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door Willems »

Wat heb ik met bovenstaande te maken? Niets! Dus wie je ook mag wezen je bent hier aan een verkeerd adres!

iek nie begreipen, menier ? Wat moet men in godsnaam hiervan maken?
Puur debiel en achterlijkheid hoe je het ook draait of keert: wil deze figuur
leuk zijn of weet hij niets beters, dat hij laat zien hoe bekrompen hij is, wil hij mij op deze wijze treffen zo simpel? Zielig, erbarmelijk ongeschoold en ignorant, dat zulk figuur hier op het forum durft te komen, gewoon overmoedig triestig: kan géén Nederlander zijn, geloof ik niet; ik weiger het te geloven! nee, toch niet zo diep teruggevallen?
Laatst gewijzigd door Willems op 09 mei 2005 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door anne_ »

Rudy ik schiet niet met scherp, ben meer een hagelschieter net als Dexia. En vergis je niet het zijn niet allemaal Dexia medewerkers die hier de boel opruien. Er zitten ook simpele zielen tussen die geen andere dagvulling hebben dan hier een beetje rond te hangen, om hun eigen frustratie in hun prive leven kwijt te raken. Grote mond met weinig inhoud.

Gr. Anne.

Gesloten