ik ben al vele jaren chello gebruiker, al vanaf april 2000, en ik had zeer zelden problemen, soms was er een storing in de wijk , maar deze was binnen korte tijd weer verholpen.
sinds de dag dat ik in november 2004 een nieuwe modem (thomson) heb gekregen heb ik zo veel problemen dat ik echt moet oppassen dat ik geen gevaarlijke hoge bloeddruk oploop. WAT EEN BAGGER SERVICE.
sinds de dag dat de downloadlimiet is verwijderd heb ik iedere dag na ongeveer 18 uur 's avonds een trage tot zeer trage verbinding, heb zelfs meerder malen meegemaakt dat tijdens het internetten de verbinding wegvalt. als je dan (al)weer de helpdesk belt om een verklaring zeggen ze dat het aan mijn pc en software ligt en dat ik de coaxkabel moet controleren ? ben pas nog beledigd dat ik een zeiksnor ben door de jongedame die mij aan de lijn te woord stond.
zie op dit topic als je mijn verhaal wilt lezen.
omdat ik mobiel bel heb ik daarom ook geen telefoon thuis.
het is dus een zonde van het geld om een huis telefoon te hebben als ik meer mobiel bel i.v.m. goedkoop mobiel abonnement.
anders was ik allang overgestapt op ADSL .
