LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Florissantrekening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Sanna1977

Florissantrekening

Ongelezen bericht door Sanna1977 »

Ik had bij Fortis bank tot voor kort een visa card gekoppeld aan de florrisantrekening.Nu is het zo dat Visa zelf een goedkopere creditcard uitgeeft waarmee ik dus kosten bespaar.Nu zegt fortis bank dat dat niet zo maar kan.Fortis geeft zelf via dat zelfde bedrijf als de goedkopere visa fortis visa cards uit ik wil de goedkopere. Ik heb gebeld en daar zei de mevrouw dat banken tegenwoordig pakketten aanbieden die in sommige gevallen duurder zijn dan een losse creditcard.Bovendien zijn de inkomens eisen hoger bij banken terwijl bij een creditcardmaatschappij per persoon gekeken wordt naar de mogelijkheden. echt stom hoor ik overweeg om naar de ing te gaan ik heb steeds van dit soort dingen bij fortis bah.

DF

Re: Florissantrekening

Ongelezen bericht door DF »

Misschien kun je beter een A La Carte Totaalpakket nemen bij Fortis Bank. Betaal je 2 euro per maand. Krijg je je europas, visacard, internetbankieren, internetbeleggen en personal support voor (plus nog wat kortingen op rood staan & verzekeringen). Kan je Florissantrekening gewoon in worden omgezet (zelfde nummer enzo)
Welk kantoor was dat waar men je niet goed hielp?

sanna1977

Re: Florissantrekening

Ongelezen bericht door sanna1977 »

nee ik ga geloof ik echt weg ik wil geen pakket ik wil zelf kunnen kiezen en dan nog is de visacard goedkoper bah ik baal van die hele fortis

michel2

Re: Florissantrekening

Ongelezen bericht door michel2 »

Ik zou daar helemaal mn geld niet storten. Toen het de generale bank was vond ik het een goede bank. Maar sinds het Fortis is geworden niets meer dan elende gehad :evil: met die bank.Overboeken lukte niet van die rare in hokjes plaatsen beleid zo van.... 800 a la carte als je 1800 verdient florisant bah echt heel suf en de gewone prive rekening ho maar. Ik bankier nu bij de rabobank en daar kan je je pakket zelf samen stellen met wel of geen rabocard etc. :)

Remco34

Re: Florissantrekening

Ongelezen bericht door Remco34 »

Fortis bank is een ramp.Ik was daar jaren geleden klant ik kon niet rood staan maar kwam soms toch onder nul echt heel suf.Ze zeiden daar dat dat je eigen verantwoordelijkheid is of zoiets ja ja het zal :? ondertussen wel rente betalen nee ik ben daar snel weggegaan. Toen het vsb bank was vond ik het een stuk prettiger. bovendien ging mn vsb priverekening ineens a la carte rekening heten ook zoiets vaags. Ik had toen een visa card en die kon niet gekoppeld zijn aan de a la carte rekening nee je moest hun creditcard van visa nemen nou ik ben gelijk over gestapt naar de abn :lol:

michael1976
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 mei 2005 19:23

Re: Florissantrekening

Ongelezen bericht door michael1976 »

Bij Fortis vind ik de service ook heel slecht inderdaad.Met name het kantoor in zeist.Ik heb daar zoveel problemen mee gehad.Incasso,s die niet klopte, de creditcard die ik via een ander bedrijf had lopen was volgends hun aangevraagd bij het call center.Ik heb ze ervan moeten overtuigen dat het niet een fortisbank creditcard was!! Ik bankier nu bij de cvb in bunnik en ben heel tevreden over hun.Je krijgt persoonlijk advies.Ze kennen daar geen hokjesplaatsbeleid .Iedereen is daar welkom ook onder een bepaalde inkomensgrens die banken tegenwoordig eisen kortom ik ben blij dat ik weg ben bij Fortis.

groetjes michael

Gesloten