IK heb ook gereageerd op een eerdere mail. Maar ik sta graag even bovenaan dus hierbij mail ik deze inhoud nogmaals.
Sing-Sing veel lof over je strijdbaarheid. Was iedereen maar zo. Je hebt gelijk over de onbekendheid van de AEGON beerput. Er zijn ook volgens mij te weinig gedupeerden op de hoogte van de forums, stichtingen etc.
Kijk maar eens naar de hoeveelheid berichten die er op dit forum zijn bij LEGIOLEASE..........dat zijn er 97.762. Ja, ja bijna 1 ton.
Bij Spaarbeleg zijn dat er MAAR 2421..echt waar het aantal is véél te laag.
WE MOETEN MEER DE MEDIA IN......RADAR BESTEED WEER EENS WAT ZENDTIJD AAN DIT VOORTSCHRIJNENDE ONDERWERP.
Het volgende kunnen we ook doen.
Als ik s' morgens in de trein stap lees ik de METRO en SPITS. Het zijn krantjes die in de trein blijven liggen en de hele dag door reizigers worden gelezen. En, ja door heel Nederland.
Mocht JIJ dit lezen en ook een treinreiziger zijn koop dat een opvallende kleur stift en schrijf iedere dag weer in de METRO en SPITS op de voorpagina..........................................................................
......................AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG.................................
Laat de krant gewoon netjes achter in de trein. De trein zorgt wel voor verspreiding. Succes verzekerd.