LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekeningen fortis bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
michel2

rekeningen fortis bank

Ongelezen bericht door michel2 »

Ik wilde vanmiddag een rekening openen voor mijn zoon die een handicap heeft dus een uitkering krijgt. Vertelde de bank doodleuk dat als er minimaal netto 800 euro op komt dat je dan klant kunt worden hun stelde zelfs de postbank voor omdat dat goedkoper is.Kan dit zomaar dat is toch discriminatie.

michael1976
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 mei 2005 19:23

Re: rekeningen fortis bank

Ongelezen bericht door michael1976 »

Fortis bank moet je gewoon weren niets meer dan elende. Sorry maar dat is ook mijn ervaring. Ze hebben daar inderdaad een hokjesbeleid walgelijk gewoon.
:x

Gast

Re: rekeningen fortis bank

Ongelezen bericht door Gast »

Op het kan weet ik niet, maar banken 'discrimineren' inderdaad. Maar dat komt omdat de klant daarom vraagt.

Goede klanten willen altijd korting. En banken spelen daarop in. Je zou eens kijken in de voorwaarden van de betaalrekening of daar inderdaad staat dat deze pas geopend mag worden al er minimaal 800 euro aan salaris wordt gestort.

michael1976
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 mei 2005 19:23

Re: rekeningen fortis bank

Ongelezen bericht door michael1976 »

Mn vader heeft er gewerkt het is wel zo :x staat zelfs op hun site kijk maar op www.fortisbank.nl lijkt me duidelijk niet

Gesloten