LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarbeleg Koersplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
sawamizu
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 dec 2003 12:27

Spaarbeleg Koersplan

Ongelezen bericht door sawamizu »

Ik heb mijn Koersplan overeenkomst afgekocht. In een brief van Spaarbeleg geven zij de waarde op en vervolgens gaan zij over tot uitkering van deze waarde. Tot zover dacht ik dat het goedging totdat ik het bedrag zag wat aan mij was uitgekeerd, Spaarbeleg houdt 1 maandtermijn in op de waarde. Dit doen zij om te voorkomen dat de klant nog maandtermijnen kan terugboeken via hun eigen bank en zo dus meer geld uitgekeerd krijgen. Spaarbeleg keert deze maandtermijn uit nadat de termijn is verstreken waarop de klant het bedrag had kunnen laten terugboeken.
WAAR ZIJN ZE BIJ SPAARBELEG NOU MEE BEZIG!! Ik heb toch recht op de waarde, ik ben altijd mijn contractuele verplichtingen met Spaarbeleg nagekomen en nu gaan ze met je om of dat je niet te vertrouwen bent. Om deze manier gaat Spaarbeleg heel veel klanten verliezen!

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Spaarbeleg Koersplan

Ongelezen bericht door santygo »

Toen het hier (zie topic gestart door johanmulder) nog ging over Koersplan, (meer dan 750 inhoudelijke reacties) ging het er nog overzichtelijk aan toe. :P

Sinds een aantal sprintplan gedupeerden :oops: dit forum hebben ontdekt, is het hier net zo'n onoverzichtelijk zootje geworden als op het forum van Legio Lease.

Zou dat misschien iets met mentaliteit te maken kunnen hebben??

hegenadi
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 apr 2005 21:34

Re: Spaarbeleg Koersplan

Ongelezen bericht door hegenadi »

Hoi santygo

Ik snap je mail niet zo.
Bedoel je dat dit forum origineel bedoeld is voor Koersplan.

-------------------------
Jij schrijft:
Sinds een aantal sprintplan gedupeerden dit forum hebben ontdekt, is het hier net zo'n onoverzichtelijk zootje geworden als op het forum van Legio Lease. Zou dat misschien iets met mentaliteit te maken kunnen hebben??
-------------------------

Op een forum mag iedereen zijn "eigen" mening geven over een bepaald onderwerp. Dat onderwerp is door RADAR vastgelegd in de kop van dit Forum. Daar staat toch heel duidelijk
SPAARBELEG, sprintplan

Dus wat jij nu eigelijk bedoeld ontgaat mij in elk geval volledig.


Vrg. een sprintplan gedupeerde.


Gesloten