Even een vraagje:
Ik heb onlangs bij Vacansoleil een tent geboekt. Je kunt hier ook wensen opgeven. b.v. plaats in de zon, bij sanitair, bij het strand etc. etc.
Dit kun je bij elk reisburo gratis opgeven alleen is dat nooit een garantie. Bij Vacansoleil echter vragen ze hier per preferentie 5 euro voor. Nu weet ik uit het verleden met wensen dat daar ter plaatse nauwelijks naar wordt gekeken. Pech gehad dan maar. Ook Vacansoleil geeft aan dat een preferentie geen garantie is. Maar wat nou als ik daar voor betaald heb en ik kom inderdaad op plaats van bestemming zonder enig voordeel gehad te hebben van opgegeven en betaalde referenties. Hoe moet ik daar dan mee omgaan? En kan dit zomaar?
Groeten, Remko
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld betalen voor preferenties
Re: Geld betalen voor preferenties
DUs niet erbij boeken, zelf even de camping bellen hoe t zit!
Re: Geld betalen voor preferenties
als je boekt met die preferentie erbij . Lekker die bevestiging meenemen naar de camping. Daar aangekomen zou ik doen alsof ik dom ben en eerst kijken of ze zich aan de afspraak houden. Zoniet gewoon niet uitpakken en vacansoleil opzoeken en net zo lang zeuren of ouwehoeren zoals je het zelf wilt noemen en pas accepteren als ze aan je verzoek hebben voldaan