LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanadoo telefonie met livebox
Re: wanadoo telefonie met livebox
Hallo stutter,
Heb alles uitgevoerd zoals je heb omschreven en hij doet het weer .
bedankt.
Heb alles uitgevoerd zoals je heb omschreven en hij doet het weer .
bedankt.
Re: wanadoo telefonie met livebox
Hoi Toxical,
Het zal best dat je gelijk hebt...maar toen ik met Wanadoo sprak over een 2de pc die aan het net zou moeten worden aangesloten, was hun reactie: 'Dat zal geen enkel probleem vormen'.......zou een dergelijke reactie dan te wijten zijn aan een slecht geinformeerde werknemer of een starre organisatie? Hoe dan ook, ik zal het resultaat dit weekend nog bemerken.
Hoezeer ik het ook met helpdeskmedewerkers te doen heb, ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen meer gecharmeerd is waneer ze aan stuk door problemen ondervinden welke niet adequaat door de organisatie Wanadoo opgelost kunnen worden (of met welke organisatie dan ook waar men op dat moment mee te maken heeft).
Houd uiteindelijk in gedachten en wees reeel dat men niets persoonlijks heeft tegen de helpdeskmedewerkers, maar wel tegen onkundigheid en een star beleid en dat moet ergens op kunnen worden afgekeurd...en een manager zal wel link uitkijken om al die klachten aan te willen horen. Daar hebben ze toch helpdeskmedewerkers voor, niet waar?
Het zal best dat je gelijk hebt...maar toen ik met Wanadoo sprak over een 2de pc die aan het net zou moeten worden aangesloten, was hun reactie: 'Dat zal geen enkel probleem vormen'.......zou een dergelijke reactie dan te wijten zijn aan een slecht geinformeerde werknemer of een starre organisatie? Hoe dan ook, ik zal het resultaat dit weekend nog bemerken.
Hoezeer ik het ook met helpdeskmedewerkers te doen heb, ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen meer gecharmeerd is waneer ze aan stuk door problemen ondervinden welke niet adequaat door de organisatie Wanadoo opgelost kunnen worden (of met welke organisatie dan ook waar men op dat moment mee te maken heeft).
Houd uiteindelijk in gedachten en wees reeel dat men niets persoonlijks heeft tegen de helpdeskmedewerkers, maar wel tegen onkundigheid en een star beleid en dat moet ergens op kunnen worden afgekeurd...en een manager zal wel link uitkijken om al die klachten aan te willen horen. Daar hebben ze toch helpdeskmedewerkers voor, niet waar?
Re: wanadoo telefonie met livebox
Ik heb sinds begin april de Livebox voor telefonie en Internet. Met de Internetverbinding heb ik weinig problemen maar telefonie was/is een drama. In het begin was ik een aantal malen per week de telefoonverbinding kwijt maar dit lijkt verholpen. Ik heb hiervoor voor het laatst op 15/04 de Livebox moeten resetten.
Wel heb ik nog steeds last van een echo op de KPN lijn. Hiervoor ben ik in conclaaf met Wanadoo echter dit schiet niet op.
Waar ik al bang voor was en wat uit de diverse forums op Internet al bleek is gebeurd: Het bekende kluitje en het riet zijn weer van stal gehaald. Via Internet wordt ik verwezen naar de telefonische helpdesk omdat er meer info benodigd zou zijn. Na vier vruchteloze pogingen (10, 30, 10 en 10 minuten in de wacht) is het de vijfde keer dan eindelijk raak. De medewerker aan de telefoo wil helemaal niets meer weten maar weet te melden dat ik nog geluk heb dat de KPN lijn het nog doet. Er zou wederom (?) een bug in de laatste software (3202WNL_220216) voor de Livebox zitten. Om dit op te lossen zou er begin volgende week een update komen die het echo probleem verhelpt en tevens zou dan de nummerherkenning het weer doen. Kan iemand mij vertellen wat hiervan waar is ? Tevens heb ik mijn verwondering uitgesproken over het feit dat dit dus een bekend probleem is maar hier niets over op de helpdesk site staat.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze hinderlijke echo's? (ik draai de laatste versie van de Livebox software)
Wel heb ik nog steeds last van een echo op de KPN lijn. Hiervoor ben ik in conclaaf met Wanadoo echter dit schiet niet op.
Waar ik al bang voor was en wat uit de diverse forums op Internet al bleek is gebeurd: Het bekende kluitje en het riet zijn weer van stal gehaald. Via Internet wordt ik verwezen naar de telefonische helpdesk omdat er meer info benodigd zou zijn. Na vier vruchteloze pogingen (10, 30, 10 en 10 minuten in de wacht) is het de vijfde keer dan eindelijk raak. De medewerker aan de telefoo wil helemaal niets meer weten maar weet te melden dat ik nog geluk heb dat de KPN lijn het nog doet. Er zou wederom (?) een bug in de laatste software (3202WNL_220216) voor de Livebox zitten. Om dit op te lossen zou er begin volgende week een update komen die het echo probleem verhelpt en tevens zou dan de nummerherkenning het weer doen. Kan iemand mij vertellen wat hiervan waar is ? Tevens heb ik mijn verwondering uitgesproken over het feit dat dit dus een bekend probleem is maar hier niets over op de helpdesk site staat.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze hinderlijke echo's? (ik draai de laatste versie van de Livebox software)
Re: wanadoo telefonie met livebox
Ja vandaag hadden we ook weer eens wat storing. Werden steeds van internet afgegooid. De echo valt mee iets minder dan in het begin. Soms hoor ik iemand er wat over met wat klinken jullie hol.
Maar heb weer een afrekening gehad van 24,50, ja minus de 10 euro dus 14,50. Wanadoo met livebox kost toch 22,50.
Maar heb weer een afrekening gehad van 24,50, ja minus de 10 euro dus 14,50. Wanadoo met livebox kost toch 22,50.
Re: wanadoo telefonie met livebox
aleida,
je kunt beter wachten op versatel!
dit bedrijf geeft korting omdat deze bij john de mol hoort.
zodat je dadelijk en telefoon en 20mb internet en tv en de voetbal wedstrijden kunt zien voor een rieele prijs!
vrgr
henk geluk
je kunt beter wachten op versatel!
dit bedrijf geeft korting omdat deze bij john de mol hoort.
zodat je dadelijk en telefoon en 20mb internet en tv en de voetbal wedstrijden kunt zien voor een rieele prijs!
vrgr
henk geluk
Re: wanadoo telefonie met livebox
Ja en na 2 maanden een driedubbele prijs pechvogel heb je niets geleerd van je Dexiacontracten.
Re: wanadoo telefonie met livebox
wie is pechvogel!!
gr
henk
gr
henk
Re: wanadoo telefonie met livebox
Voor mijn werk heb ik veel Liveboxen bij paticulieren geinstalleerd.
Ik heb installaties van 3 kwartier gehad zonder enig probleem.
En...
Ik heb installaties van 6 uur gehad met alleen maar problemen.
Nu heb ik zelf ook wanadoo aangevraagd. Na lang overwegen.
Dit is mij zeer tegengevallen. Ik heb een zeer uitgebreidde klachtenbrief met daarin elk contact dat er is geweest met wanadoo (inclusief de namen en tijden en lengte van gesprekken).
Dit mede door de ervaring die ik al had.
Ik heb in totaal 70 euro reeds gebeld en de verbinding is er nog steeds niet. Volgens wanadoo krijg ik net als andere gedupeerden en verkeerd IP-adres waardoor internet surfen en Telefonie niet mogelijk is.
Conclusie ik moet geduld hebben. En elke dag het modem resetten en aanmelden. Ook dat houdt ik bij. Zal me benieuwen op het moment dat het werkt. Hoeveel ik terug krijg na het sturen van de klachtenbrief met aanvraag naar restitutie.
Op aanvraag kan ik je een verslag sturen.
__Op 25-3-2005 mijn aanvraag voor Wanadoo ADSL direct + Telefonie
__Op 19-4-2005 ontvang ik per post de Wanadoo Livebox.
-19-4-2005 om 19.59 uur met de helpdesk 1 uur 30 minuten en 48 seconden aan de lijn gehangen. ---> conclusie wachten
-20-4-2005 om 9.03 uur met de helpdesk 44 minuten en 34 seconden aan de lijn gehangen.--->conclusie storin voor BBned aangemaakt.
-22-4-2005 om 15:24 uur met de helpdesk 11 minuten en 44 seconden aan de lijn gehangen.--->conclusie resetten + bellen als niet doet.
-23-4-2005 om 10.10 uur met de helpdesk 20 minuten en 33 seconden aan de lijn gehangen.---> conclusie geduld hebben + resetten + IP probleem.
-27-4-2005 om 10.40 uur met de helpdesk 49 minuten en 52 seconden aan de lijn gehangen.---> conclusie collectief probleem dit zal individueel worden opgelost + resetten + geduld hebben.
Ik heb nu een mailtje gestuurd om te kijken of ik het contract kan ontbinden (3-5-2005 om 12:17 uur). Nog geen reactie.
Ik heb installaties van 3 kwartier gehad zonder enig probleem.
En...
Ik heb installaties van 6 uur gehad met alleen maar problemen.
Nu heb ik zelf ook wanadoo aangevraagd. Na lang overwegen.
Dit is mij zeer tegengevallen. Ik heb een zeer uitgebreidde klachtenbrief met daarin elk contact dat er is geweest met wanadoo (inclusief de namen en tijden en lengte van gesprekken).
Dit mede door de ervaring die ik al had.
Ik heb in totaal 70 euro reeds gebeld en de verbinding is er nog steeds niet. Volgens wanadoo krijg ik net als andere gedupeerden en verkeerd IP-adres waardoor internet surfen en Telefonie niet mogelijk is.
Conclusie ik moet geduld hebben. En elke dag het modem resetten en aanmelden. Ook dat houdt ik bij. Zal me benieuwen op het moment dat het werkt. Hoeveel ik terug krijg na het sturen van de klachtenbrief met aanvraag naar restitutie.
Op aanvraag kan ik je een verslag sturen.
__Op 25-3-2005 mijn aanvraag voor Wanadoo ADSL direct + Telefonie
__Op 19-4-2005 ontvang ik per post de Wanadoo Livebox.
-19-4-2005 om 19.59 uur met de helpdesk 1 uur 30 minuten en 48 seconden aan de lijn gehangen. ---> conclusie wachten
-20-4-2005 om 9.03 uur met de helpdesk 44 minuten en 34 seconden aan de lijn gehangen.--->conclusie storin voor BBned aangemaakt.
-22-4-2005 om 15:24 uur met de helpdesk 11 minuten en 44 seconden aan de lijn gehangen.--->conclusie resetten + bellen als niet doet.
-23-4-2005 om 10.10 uur met de helpdesk 20 minuten en 33 seconden aan de lijn gehangen.---> conclusie geduld hebben + resetten + IP probleem.
-27-4-2005 om 10.40 uur met de helpdesk 49 minuten en 52 seconden aan de lijn gehangen.---> conclusie collectief probleem dit zal individueel worden opgelost + resetten + geduld hebben.
Ik heb nu een mailtje gestuurd om te kijken of ik het contract kan ontbinden (3-5-2005 om 12:17 uur). Nog geen reactie.
Re: wanadoo telefonie met livebox
@Stutter (van 26 april 2005)
Echt heel erg bedankt voor jouw reset-tip! Had al vanalles geprobeerd om weer bereikbaar te zijn voor vrienden, familie, kennissen... Niks hielp... Veel gedoe, meer dan een week lang klachten over onbereikbaar zijn...
Maar nu doet alles het weer!!! Vraag me af voor hoelang, maar voor het moment is het echt super! Ik zou deze methode iedereen aanraden die problemen heeft met Wanadoo-telefonie!
Echt heel erg bedankt voor jouw reset-tip! Had al vanalles geprobeerd om weer bereikbaar te zijn voor vrienden, familie, kennissen... Niks hielp... Veel gedoe, meer dan een week lang klachten over onbereikbaar zijn...
Maar nu doet alles het weer!!! Vraag me af voor hoelang, maar voor het moment is het echt super! Ik zou deze methode iedereen aanraden die problemen heeft met Wanadoo-telefonie!
Een Livebox zonder reset-knop is als een auto zonder tankopening...
Re: wanadoo telefonie met livebox
ik heb nu al een paar keer iets gelesen over het internet forum, waar je meer over wanadoo kaqn lezen, zou iemand eventueel een link in kunnen zetten?
groetjes
groetjes
Re: wanadoo telefonie met livebox
Zitten jullie nou nog te klooien met wanadoo?
stuur ajb die troep trug, en ga gewoon inetten met een provider die je wel een stabiel product verkoopt!!!
stuur ajb die troep trug, en ga gewoon inetten met een provider die je wel een stabiel product verkoopt!!!
Re: wanadoo telefonie met livebox
Er word geld door wanadoo van mijn rekening afgeschreven terwijl wanadoo mij alleen maar een 2 liveboxen heeft geleverd waarvan er geen enkele werkt (sinds pasen 2005). Inmiddels heb ik een fortuin aan telefoonkosten met de helpdesk gemaakt ( die medewerkers proberen elke keer ons weer het wiel uit te laten vinden) Ik heb in hun opdracht ( na al uren met de helpdesk te hebben gebeld) beide mijn computers na laten kijken. Ik heb een nieuwe lijn dwars door mijn huis getrokken en nieuwe telefoonset gekocht. Iemand van KPN heeft mijn lijn gecontroleerd ( heeft zijn eigen laptop nog proberen te laten werken) zijn oordeel: Bbnet of livebox zit fout.Weer met die ellendige helpdesk gebeld (20.30u bellen om vervolgens om 21.00u uur geen verbinding te hebben gehad. Later weer met plaagdesk gebeld moet je CABLE ONE maar laten komen. Meneer is ook geweest zijn. Koste mij iets van 65 euro en een vrije dag maar daar houden ze bij wanadoo geen rekening mee. Oordeel van Cable One: Fout Bbnet of livebox (ook zijn eigen laptop nog weer geprobeerd). Weer de helpdesk gebeld. Wij sturen een nieuwe livebox op. Inderdaad na een aantal dagen een doos met de nieuwe. Aangesloten: U raad het al geen verbinding. Weer naar die desk met stromannen gebeld. Doen we ons verhaal begint die grote sukkel weer over of het draadje er wel goed aan zit. Dus maar eens gevraagd naar zijn baas Zijn antwoord : die HEB IK NIET!!!. Valt me trouwens elke keer op dat wanneer je een naam noemt van iemand die je gsproken hebt nog niemand ooit van deze persoon heeft gehoord terwijl we steeds naar diezelfde helpdesk bellen. Op het laatst heeft die laatste simpele ziel nog wel toegezegd dat we door een hoger iemand zouden worden teruggebeld. U raad het al. Er word niet gebeld. Ik bel ook niet meer.
Graag wil ik van u weten hoe ik mijn gemaakte kosten kan declareren en hoe ik zo snel mogelijk van de hele **** zooi afkom.
Mocht ik van u nu binnen zeer korte tijd geen rectie ontvangen dan stap ik in de publiciteit.
R.G. ten Dam
Deze brief heb ik naar alle e-mail adressen verzonden die ik kon vinden van wanadoo. Ook nu ( 11-05-2005)ontvang ik geen enkele reactie van Wanadoo.
Graag wil ik van u weten hoe ik mijn gemaakte kosten kan declareren en hoe ik zo snel mogelijk van de hele **** zooi afkom.
Mocht ik van u nu binnen zeer korte tijd geen rectie ontvangen dan stap ik in de publiciteit.
R.G. ten Dam
Deze brief heb ik naar alle e-mail adressen verzonden die ik kon vinden van wanadoo. Ook nu ( 11-05-2005)ontvang ik geen enkele reactie van Wanadoo.
Re: wanadoo telefonie met livebox
Sta echt met verbazing te kijken naar de eindeloze reakties met klachten over de livebox. De vraag is of alle problemen nu uit deze box komen of dat wannadoo gewoon grote andere problemen met het netwerk erachter heeft.
Heb zelf tiscali abonnement gekozen voornamelijk vanwege de hoge snelheid die ze boden en ten tweede omdat zij een eigen netwerk hebben onder eigen beheer. Ik ga niet meer in zee met ADSL partijen die voor hun infrastructuur van andere tenten afhankelijk zijn. Veel te veel problemen en juist bij problemen wordt alles afgeschoven.
Nog een punt waar ik tegenwoordig bij elk bedrijf op let is of ze nog met normale prijzen werken als je ze wil bereiken. DIt is bij tiscali nog steeds op een 030 lokaal telefoonnummer ipv die achterlijke 0900 nummers.
. Bij dit abonnement zit ook telefonie en dit werkt gewoon perfect zonder problemen. 6 weken lang al. Heb er 2 telefoons op. Kan bellen gebeld worden. 2 gesprekken tegelijkertijd voeren. Allemaal geen probleem.
Sterkte kan ik alleen nog zeggen.
Re: wanadoo telefonie met livebox
Na een zoveelste teleurstelling was het voor mij wanadoo af... Ik heb al sinds januari een live box, het een na het andere probleem, helpdesk doet niets... heeft u uw pc en modem al opnieuw opgestart??? dat is een soort standaard vraag... Maar goed, ik bestel nog een extra wifi adapter, tot mijn verbazing krijg ik een hele nieuwe complete verbindingsset??? Ik bel op, zeg dat ik alleen de witte adapter nodig had, om een extra pc aantesluiten... Zegt ie tja dat kan niet dan zult u de hele modem moeten omruilen zodat we bij die modem corresponderende adapter kunnen leveren??? Dus ik zeg gelijk, van nou weet je wat ik stuur inderdaad die modem op en zeg jij per direct maar gelijk mijn abbo stop... Kan ook niet volgens meneer, want ik moet dan maar 12 juli terug bellen dan kan ie het gelijk verwerken??? Hallo ik bel nu toch, dus wil het nu opzeggen, kan niet zegt ie en verbreekt de verbinding (ene dhr. couchon of zoiets) Ik bel weer krijg een ander aan de lijn ik zeg weer dat ik mijn abbo wil stopzetten, hij zegt dat kan meneer, 4 maanden tot uiterlijk 1 maand voor het einde kan je het stopzetten... Als ik dus naar die enen sukkel geluisterd had, dan had ik er nog een jaar aan vast gezeten want per augustus is het nu over, als ik 12 juli gebeld had dan was ik net over die uiterlijke maand heen... Maar goed, heb nu al wel de bevestigings mail ontvangen... Dus ga er verder vanuit dat het goed is zo... I Hope... want met wanna-doo-nothing, weet je het nooit... oja krij wel gister nog deze mail, nadat ik mijn opzeg bevestiging binnen kreeg...
Snappen jullie het nog nu???Geachte heer Seltenrijch,
Gefeliciteerd met uw keuze voor een draadloze verbindingsset voor
uw Livebox! Nu kunt u overal in en om het huis draadloos supersnel
internetten. Wilt u meerdere computers draadloos aansluiten,
bestel dan extra draadloze verbindingssets op:
http://www.wanadoo.nl/livebox.
De onderstaande gegevens zijn belangrijk. Bewaar deze zorgvuldig.
Algemene abonnementsgegevens:
Product: Draadloze verbindingsset
Normale huurprijs: € 2,95 per maand
Minimale abonnementsperiode: 12 maanden
Re: wanadoo telefonie met livebox
Ik zit nu al een dik half jaar bij Solcon en heb ook via voIP telefoon via adsl en gratis nummerweergave,betaal 9.95 abonnement per maand voor de telefoon; bel erg veel ook naar het buitenland.
Ik ben nog geen 10 euro aan telefoonkosten kwijt.IK kan ieder moment zien waar ik naar toe gebeld heb en wat het kost.De kwaliteit is heel goed,geen verschil met bellen via KPN,alleen verschil in de rekening meer dan 50% goedkoper.
De helpdesk is goed en voor een normaal telefoon tarief.Altijd bereikbaar,
Mijn advies is,maak dat je weg komt bij wanadoo en ga naar een goede provider.
Roosje
Ik ben nog geen 10 euro aan telefoonkosten kwijt.IK kan ieder moment zien waar ik naar toe gebeld heb en wat het kost.De kwaliteit is heel goed,geen verschil met bellen via KPN,alleen verschil in de rekening meer dan 50% goedkoper.
De helpdesk is goed en voor een normaal telefoon tarief.Altijd bereikbaar,
Mijn advies is,maak dat je weg komt bij wanadoo en ga naar een goede provider.
Roosje
Re: wanadoo telefonie met livebox
Ik ben benieuwd naar recente ervaringen met Wanadoo (Livebox en telefonie) omdat er sinds februari geen reactie meer over Wanadoo op het forum staan? Ikzelf heb 8 april j.l. een aangetekende brief gestuurd naar Wanadoo omdat de Livebox niet (goed) werkte maar ik krijg totaal geen reactie. Het enige wat ze doen is geld van mijn rekening halen!!
Re: wanadoo telefonie met livebox
Jolan je kunt nog zoveel aangetekende brieven sturen,daar hebben ze bij wanadoo maling aan.
Het enige waar ze goed in zijn' is geld van je rekening afhalen.Hebben ze mij ook een jaar geflikt.Gelukkig heeft de advocaat van de rechtswinkel hun kunnen stoppen.
Maar toch kreeg ik mijn geld niet terug.
Telefoon van wanadoo hoe krijg je het voor elkaar.Wanadoo is al een paar jaar in het nieuws vanwege slechte service en veel te dure helpdesk waar het een zootje is.
De enige betrouwbare digitaal telefoon via internet is via provider Solcon.
Die ook hele goede berichten hierover in de kranten heeft.
Is wel duurder dan wanadoo,maar de kwaliteit is 100% beter en geen dure helpdesk.
Ik wens je sterkte en hoop op een spoedige oplossing voor je.
Roosje
Het enige waar ze goed in zijn' is geld van je rekening afhalen.Hebben ze mij ook een jaar geflikt.Gelukkig heeft de advocaat van de rechtswinkel hun kunnen stoppen.
Maar toch kreeg ik mijn geld niet terug.
Telefoon van wanadoo hoe krijg je het voor elkaar.Wanadoo is al een paar jaar in het nieuws vanwege slechte service en veel te dure helpdesk waar het een zootje is.
De enige betrouwbare digitaal telefoon via internet is via provider Solcon.
Die ook hele goede berichten hierover in de kranten heeft.
Is wel duurder dan wanadoo,maar de kwaliteit is 100% beter en geen dure helpdesk.
Ik wens je sterkte en hoop op een spoedige oplossing voor je.
Roosje
Re: wanadoo telefonie met livebox
beste mensen hier nog een wanadoo telefoon/internet kneus.
ik heb 'm aangesloten met normale ethernet rechte stekkercables voor 2 pc's. Voorheen werkte dit prima bij de wanadoo lite adsl uit 2004 zonder telefonie.
ik meende in de handleiding te lezen dat dit echter wel met crosscales moest worden aangesloten.
willen jullie me nu vertellen dat deze problemen zijn ontstaan ondanks dat jullie de crosscable gebruikt hebben ?
ik heb problemen met de aansluiting en meende dat dit de kabels veroorzaakte en wilde dus eigenlijk nieuwe crosscables kopen Euro 18 voor 15 meter .
geen nieuwe cables kopen dus ???!!
echter de telefoon en internet is al 3 dagen niet meer uitgevallen in regio Rotterdam.
gr.kumba
ik heb 'm aangesloten met normale ethernet rechte stekkercables voor 2 pc's. Voorheen werkte dit prima bij de wanadoo lite adsl uit 2004 zonder telefonie.
ik meende in de handleiding te lezen dat dit echter wel met crosscales moest worden aangesloten.
willen jullie me nu vertellen dat deze problemen zijn ontstaan ondanks dat jullie de crosscable gebruikt hebben ?
ik heb problemen met de aansluiting en meende dat dit de kabels veroorzaakte en wilde dus eigenlijk nieuwe crosscables kopen Euro 18 voor 15 meter .
geen nieuwe cables kopen dus ???!!
echter de telefoon en internet is al 3 dagen niet meer uitgevallen in regio Rotterdam.
gr.kumba
Re: wanadoo telefonie met livebox
Lz,
Ik heb ook wanadoo en telefonie.
ik mag over het algemeen niet mopperen.
Alleen het internet is erg traag en de livebox moet ik toch nog wel eens in de 2 a 3 dagen resetten, want dan doet de telefoon het niet meer.
het lampje gaat dan naar de reset weer branden.
Wie heeft hier ook last van ???
En wat kan ik hier aan doen
Graag een reactie
Ik heb ook wanadoo en telefonie.
ik mag over het algemeen niet mopperen.
Alleen het internet is erg traag en de livebox moet ik toch nog wel eens in de 2 a 3 dagen resetten, want dan doet de telefoon het niet meer.
het lampje gaat dan naar de reset weer branden.
Wie heeft hier ook last van ???
En wat kan ik hier aan doen
Graag een reactie