Hallo,
In 1996 is ons huis gebouwd door een aannemer uit Herveld

. 1,5 jaar geleden kwam ik, bij het schilderen van het huis, tot de ontdekking dat het hout van de dakkapel van de badkamer al half verrot was. Ook ontdekte ik een 'lek' in het dubbelglas van de garagedeur. Na verscheidene keren telefonisch contact hierover te hebben gehad (aannemer loopt niet zo hard) is er maart 2004 eindelijk iemand langsgekomen om de maten op te nemen. Afgesproken is toen dat
1. het nieuwe hout voor de dakkapel door de aannemer zou worden geleverd en dat de vervangingskosten voor onze rekening kwamen en
2. een nieuwe ruit voor de deur zou worden besteld. Je raadt het al.... ik heb vanaf die tijd niets meer gehoord/niemand meer gezien.
Nu zijn we op dit moment met een uitbreiding van de woning bezig, het handigste is dus dat de aannemer die op dit moment bezig is, de dakkapel te laten vernieuwen. De rekening van het hout moet dan wel door hen (oude aannemer) betaald worden, ik heb er totaal geen behoefte aan om die vent nog te zien!
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? De nieuwe ruit van de garagedeur moet op de een of andere manier ook nog vervangen worden.
Wat een verhaal... hopenlijk kan iemand mij hier eens een advies over geven!
Alvast bedankt en groet van een boze en verdrietige Jannemanneke!