LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bumiddeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
nenita
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 dec 2003 15:19

Bumiddeling

Ongelezen bericht door nenita »

Ik ben Eegalease mijn man was in het bezit van een Winstverdriedubbelaar ikhad daar niet voor getekend na afloopvan het contract heeft mijn man onder drukvan dexia het dexia aanbod onder protest getekend ik heb hier voor ook niet geteken nu betaald mijn man iedere maand onder protest de restschuld af ik heb volgens een model brief de contracten bij dexia laten vernietegen dexia wil hier niets van weten en zegt dat ik niet hoefde te tekenen
Horen wij nu ook bij die bemiddeling van dexia Waar hoor ik bij? wie weet dat?
Bij voorbaat dank Groeten Nenita

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door no fear »

Stoppen met betalen en een advocaat nemen en alles terug eisen eegaleasers staan heel sterk

groet no fear

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door Hans2 »


Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door Hans A »

Wat een lotje uit de loterij (nou ja, gezien de situatie).

Je zegt:
Ik ben Eegalease
mijn man heeft het dexia aanbod onder protest getekend ik heb niet getekend
nu betaald mijn man iedere maand onder protest de restschuld af
ik heb de contracten vernietigd
Tot zover zit je dus hartstikke goed!

Waarom dan je laatste opmerking?
Horen wij nu ook bij die bemiddeling van dexia Waar hoor ik bij? wie weet dat?
Waarom wil je dat weten? Je staat ijzer sterk. Je bent per slot van rekening eegaleaser. Deze schikking is totaal onbelangrijk voor jou. Waarom schikken wat betekend GELD WEG terwijl je recht hebt op VOLLEDIGE teruggave ZONDER restschuld.
Ik zou het ombegrijpelijk vinden als er eegaleasers zijn die JA stemmen terwijl dit betekend dat je instemt dat Dexia JOU geld mag houden!!!!

DIT BETEKEND DAT JE HET ACHTERAF GOED KEURT DAT JE BESTOLEN BENT!!! JE GAAT HET TOCH NIET OP EEN AKKOORDJE GOOIEN MET EEN DIEF DIE JOU VRAAGT DE BUIT TE MOGEN HOUDEN!!!!

Stem allemaal tegen dan liggen de rechtzaken des te eerder bij de hoge raad en kunnen we ons recht halen.

Groeten Hans A

geert01
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2004 22:37

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door geert01 »

Staan alle eega-leasers ijzersterk? Of alleen zij die op tijd vernietiging hebben gevraagd??
Dexia beweert dat er 3 jaar na het tekenen van het contract moet zijn vernietigd. De wet schijnt anders te zijn.

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door no fear »

Dexia faalt op alle gronden Ze weten zelf niet eens wat de regels zijn Laat staan dat ze weten waneer je moet vernietigen. Ook al had je op tijd vernietigt dan nog willen ze daar niks van weten Ze denken dat ze boven de wet staan Nou we zullen zien wie het laats lacht lacht het hardst EN DAT ZIJN WIJ MET ZIJN ALLEN :lol:

groetjes no fear

evelien
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:53

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door evelien »

Klopt allemaal niks meer betalen,na einde contract.
Laat ze maar komen met hun bedreigingen.
Heb ik ook gedaan,totdat ik een dagvaarding kreeg,in 2004.
Ik heb nu wel gewonnen met mijn advocaat,mijn inleg moeten ze terugbetalen. Schoonmaken bij bkr.
Ga er allemaal voor als het kan............
groet evelien

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door pewi »

Evelien,
Ik heb het al vaker gevraagd, maar nooit een antwoord op gekregen.
Is jouw zaak nu uitgesproken voor of na het schikkingsvoorstel van Duisennberg.

Vrgr Pewi.

evelien
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:53

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door evelien »

Pewi 4april is het weer bij de rechter voorgekomen.
Dan weet jij wel of het ervoor of erna was.
Zij hebben de tijd tot 4Juli

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door pewi »

Bedankt evelien.
Deze uitspraak is dus een uitspraak van voor het schikkingsvoorstel (29 april) Het wachten is op een uitspraak van na het schikkingsvoorstel van duisenberg/dexia. Kunnen we uit afleiden of de rechters zich laten leiden door dexia/duisenberg.

Vrgr Pewi

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door Hans A »

Een rechter hoort recht te spreken aan de hand van het wetboek.
Het schikkingsvoorstel van Duisenberg heeft niets met de wet te maken en zal dus niets veranderen.
Het zou te gek voor woorden zijn als een schikkingsvoorstel de wet zou overroule.

Groeten Hans A

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Bumiddeling

Ongelezen bericht door pewi »

Hans A.
Ben ik helemaal met je eens Hans, maar er zal een keer een eerste uitspraak na het voorstel door een rechter gedaan moeten worden. Deze uitsprak wordt hoe dan ook door de verschillende partijen op de weegschaal gelegd en alle partijen zullen hun oordeel hierover hebben. Ik denk dat de rechters zich eerder tegen het voorstel zullen keren dan dat het voorstel min of meer ondersteund wordt. Hierbij kunnen ze namelijk laten zien wie in Nederland echt belast is met het spreken van recht.
Vrgr Pewi

Gesloten