LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] door alle hoge bomen het bos niet meer zien

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
thaasje

door alle hoge bomen het bos niet meer zien

Ongelezen bericht door thaasje »

ik heb mijn legiolease contract getekend toen ik op school zat, ik was toen 19, en had een leuk bijbaantje, waar ik de maanbedragen handig van kon betalen. nu ben ik moeder van twee kids, en werk ik zo nu en dan eens....

ik zie door de bomen het bos niet meer, mijn contract loopt in 2008 af, ik betaal elke maand netjes mn termijn, heb niks getekend verder, geen brieven gestuurd etcetc.... ben wel aangesloten bij stichting leaseverlies.... nu lees ik dat er een soort van accoord is, waar we volgende week een of ander stembiljet voor krijgen (van leaseverlies)

maar wat moet ik in godsnaam doen????? ik weet t echt niet meer, wie kan mij helpen.....

t liefst spoel ik dexia door de plee, houd ik op met betalen, en wil ik er nooit meer aan denken.....

woest

Re: door alle hoge bomen het bos niet meer zien

Ongelezen bericht door woest »

Thaasje, kijk op de website van PAL www.platformaandelenlease.nl , daar vind je veel informatie, die je verder kan helpen.

Heel veel sterkte!

Woest

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

`thaasje
Welk contract heb je, wat is de schade enz.. enz
Woon je in het zuiden van het land, kom dan op woensdag 18 mei naar Landgraaf. Daar vindt dan een info-avond plaats. Hier gaat een wereld voor je open.
Vrgr Pewi.

thaasje

ik heb feestplan 2, betaal maandelijks 33 euro en een beetje,, al 7 jaar lang.... in 2008 loopt mijn contract af, dan heb ik dus al 5000 euro betaald + mogelijke restschuld

dit is waarschijnlijk een klein contract ten opzichte van vele anderen, maar toch t blijft zuur...

thaasje

wat betreft landgraaf, waar, hoe laat enz...

tis wel een eindje rijden, maar kwaad kan t nooit

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

18 mei informatieavond in landgraaf
waar: sunplein 19
6373 lg landgraaf, aanvang 19:30 uur
Zoek voor een route beschrijving op de site van PAL onder het kopje in de regio. http://www.platformaandelenlease.nl/_index.htm
En kijk ook eens bij Legiolease (oude topics) onder feestplan. Als het enigsinds te regelen is, kom dan naar Landgraaf. Hier wordt ook de mogelijkheid geboden om persoonlijke vragen te stellen.
Vrgr Pewi.

Gesloten