LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jewel notebook nog meer ellende

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
djtobias

jewel notebook nog meer ellende

Ongelezen bericht door djtobias »

hallo

ik heb een jewel notebook waarvan al enige tijd de audio output defect is en waarvoor ik toen onder garantie ff 117 euro zou moeten betalen om het chassis te vervangen.

nou is sinds een week de voedingsplug in de laptop ook slecht.

ik ben vanmorgen naar de winkel geweest waar de laptop gekocht is
deze wil hem wel aan nemen maar........ hij gooit het onder "onzorgvuldig" gebruik en wil hem wel opsturen maar als er een p.o. komt en ik daar niet mee accoord ga krijg ik de onderzoeks kosten gepresenteerd a ruim 50 euro.

voor een apparaat wat nog tot augustus garantie heeft vind ik dit geeen service

een laptop is om hem mee te nemen en als de connectoren al afbreken intern na een paar keer gebruiken (voor de audio) dan moet je het geen laptop noemen.

wie heeft er nog meer problemen met jewel notebooks/tradeland BV

sandertje

Re: jewel notebook nog meer ellende

Ongelezen bericht door sandertje »

Laat je toch niet zo makkelijk afschepen!

Neem eens iemand mee die een beetje handig is in onderhandelen (misschien jijzelf) en vertel de winkelier dat een laptop niet binnen zo veel tijd stuk hoort te gaan.

Als hij via een omweg zegt dat u er niet goed mee omgegaan bent, vraag hem dan recht in zijn gezicht of hij bedoelt dat u lomp met uw laptop omgegaan bent en expres de poorten kapot gemaakt hebt.

Laat u niet afschepen door het verhaal dat u naar de fabrikant moet: u hebt een overeenkomst met de winkelier, niet met de fabrikant.

Mocht ook dat niet werken, trommel dan een hele hoop familieleden en bekenden op en ga met die mensen achter je in de rij staan mekkeren.
javascript:emoticon(':lol:')
Laughing
Verkopers zijn misschien toegeeflijker als er meer mensen in de rij staan.

Sander

pimbolina

Ongelezen bericht door pimbolina »

ik heb ook een jewel laptop
mijn geluid valt ook geregeld weg
bij bepaalde spellentjes
wel stom, maarja niets aan tedoen verder ben ik tevrede met mijn laptop
die van mijn vriendin is de cd rom kwijt en kan nu niet draadloos internetten
niemand kan helpen er moet toch een oplossing zijn ?
het is een jewel saffier 3100 tijpe
(15cm 1700 special intel wireless lan 54mbps)
vr gr

oinkoink12

Ongelezen bericht door oinkoink12 »

zonder grappen, jewel

wat een teringmerk, de reden waarom ik nooit meer bij computerland kom. Ik ben daar genaaid tot de rechter aantoe

Gesloten