LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het loopt storm bij UPC !!!
Het loopt storm bij UPC !!!
Las het volgende stukje op planet.nl. Het is duidelijk dat UPC op de juiste weg zit. Ik ben in ieder geval een MEER dan tevreden klant!
Per week noteert UPC naar eigen zeggen gemiddeld 5.000 nieuwe klanten voor haar IP-telefonie. Het aantal internetabonnees steeg met zes procent het afgelopen kwartaal.
Vanmiddag maakte UnitedGlobalCom, het moederbedrijf van UPC, de cijfers over het eerste kwartaal van 2005 bekend.
In Nederland steeg de omzet in dollars met ruim 17 procent, tot 201 miljoen dollar, maar na valutaverrekening met 12 procent. De operationele kasstroom in Nederland, het verschil tussen inkomsten en uitgaven, groeide in Nederland met 16 procent in dollars, tot 113 miljoen dollar, en met 10,5 procent na valutaverrekening.
Dit betekent dat de kasstroom als percentage van de omzet zo'n 56 procent bedroeg. Dit is een bruto-overschot uit de abonnementen van UPC, die vooral met televisie veel winst maakt. Daar gaan de investeringen dan nog vanaf.
Eind maart telde UPC In Nederland 421.000 internetabonnees, 212.000 telefonieklanten (ook Priority), 2,2 miljoen analoge en 55.000 digitale tv-abonnees. Dat betekent een groei in internetabonnees afgelopen kwartaal met bijna 6 procent, want eind 2004 stond de teller op 397.000 voor de Chello-internetdienst in Nederland.
Per week noteert UPC naar eigen zeggen gemiddeld 5.000 nieuwe klanten voor haar IP-telefonie. Het aantal internetabonnees steeg met zes procent het afgelopen kwartaal.
Vanmiddag maakte UnitedGlobalCom, het moederbedrijf van UPC, de cijfers over het eerste kwartaal van 2005 bekend.
In Nederland steeg de omzet in dollars met ruim 17 procent, tot 201 miljoen dollar, maar na valutaverrekening met 12 procent. De operationele kasstroom in Nederland, het verschil tussen inkomsten en uitgaven, groeide in Nederland met 16 procent in dollars, tot 113 miljoen dollar, en met 10,5 procent na valutaverrekening.
Dit betekent dat de kasstroom als percentage van de omzet zo'n 56 procent bedroeg. Dit is een bruto-overschot uit de abonnementen van UPC, die vooral met televisie veel winst maakt. Daar gaan de investeringen dan nog vanaf.
Eind maart telde UPC In Nederland 421.000 internetabonnees, 212.000 telefonieklanten (ook Priority), 2,2 miljoen analoge en 55.000 digitale tv-abonnees. Dat betekent een groei in internetabonnees afgelopen kwartaal met bijna 6 procent, want eind 2004 stond de teller op 397.000 voor de Chello-internetdienst in Nederland.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
en wat wil je nu met dit stukje zeggen?????
dat je een bonus van de baas krijgt?????
of dat hieruit maar weer blijkt dat UPC zijn klanten flink bedonderd heeft met de extreme prijsstijgingen??????
dat je een bonus van de baas krijgt?????
of dat hieruit maar weer blijkt dat UPC zijn klanten flink bedonderd heeft met de extreme prijsstijgingen??????
Ik geef hiermee aan dat jij een hele zielige aansteller bent. Die DOOR EIGEN toedoen problemen heeft gekregen.
Ik vind jou een EEEEEEEEEENORME zeurkous.
Als het volgens jou allemaal zo kommer en kwel is bij UPC, zeg dan alle diensten op en hou voor eeuwig op met je gekrakeel!
Jij bent echt HET voorbeeld voor Nederland! Op alles zeuren, het weer, NUON, UPC, het kabinet en NIETS opbouwen ofer aan doen, behalve zieken, zieken en nog eens zieken!
GET A LIFE! Zeg alle diensten op, want je bent er niet één waard en ga lekker buiten spelen!
Toedeloe!
Ik vind jou een EEEEEEEEEENORME zeurkous.
Als het volgens jou allemaal zo kommer en kwel is bij UPC, zeg dan alle diensten op en hou voor eeuwig op met je gekrakeel!
Jij bent echt HET voorbeeld voor Nederland! Op alles zeuren, het weer, NUON, UPC, het kabinet en NIETS opbouwen ofer aan doen, behalve zieken, zieken en nog eens zieken!
GET A LIFE! Zeg alle diensten op, want je bent er niet één waard en ga lekker buiten spelen!
Toedeloe!
Blijkbaar is hij dan toch niet de enige... Er zal wel een reden zijn dat er speciaal voor UPC 2(!!!) forums zijn? Misschien moet jij je het niet allemaal zo persoonlijk aantrekken en lekker je mond houden met je jaarcijfesr. UPC is gewoon een @$^&*(^ bedrijf!
En als je trouwens je diensten wilt opzeggen, komen ze aan met boetekosten e.d. Dus dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ja, jij zal idd wel voor UPC werken! (en zelfs dan is het nog bijzonder als je tevreden bent, ik ken ook mensen die daar werken/hebben gewerkt, en zelfs ZIJ vinden het allemaal drie keer niks!)
Joepie geeft nog altijd geen antwoord waarom ie dit hier dan plaatst
Is dit consumenten nieuws, en meer iets voor RTL Z???????
maar er zal wel een belang achter zitten, winstuitkering???????
Is dit consumenten nieuws, en meer iets voor RTL Z???????
maar er zal wel een belang achter zitten, winstuitkering???????
Joepie weet zeker dat hij geen gelijk heeft en houdt dan maar verstandig zijn/haar mond.
Ik ben ook klant bij UPC, maar geen klachten.
Vorige week lagen het internet, de telefoon en de televisie eruit.
We hebben even bij de buren gebeld naar UPC en 2 uur laten stond
er een monteur op de stoep.
Ik hoefde niet eerst allerlei dingen uit te voeren die ik moest doen om te proberen om de boel weer aan de praat te krijgen, er werd gewoon meteen gezegd dat ze een monteur langs zouden sturen.
Ik weet niet wat de monteur gedaan heeft, maar alles deed het weer binnen 15 minuten.
Voor de goede orde ik werk niet bij UPC. Ik zit in de verzekeringen dus heel wat anders.
Groetjes.
Vorige week lagen het internet, de telefoon en de televisie eruit.
We hebben even bij de buren gebeld naar UPC en 2 uur laten stond
er een monteur op de stoep.
Ik hoefde niet eerst allerlei dingen uit te voeren die ik moest doen om te proberen om de boel weer aan de praat te krijgen, er werd gewoon meteen gezegd dat ze een monteur langs zouden sturen.
Ik weet niet wat de monteur gedaan heeft, maar alles deed het weer binnen 15 minuten.
Voor de goede orde ik werk niet bij UPC. Ik zit in de verzekeringen dus heel wat anders.
Groetjes.
Goed dat je in die 2-uur-en-een-kwartier geen brand of hartaanval hebt gehad. Persoonlijk heb ik liever een aansluiting waarbij ik altijd een kiestoon heb zodra ik de hoorn op pak.
Even voor het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid: ben je in de veronderstelling dat deze gebeurtenis eens maar nooit weer was? Hoe vaak zou dit moeten gebeuren voordat je tevredenheid enigzins begon af te nemen?
Even voor het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid: ben je in de veronderstelling dat deze gebeurtenis eens maar nooit weer was? Hoe vaak zou dit moeten gebeuren voordat je tevredenheid enigzins begon af te nemen?
[Goed dat je in die 2-uur-en-een-kwartier geen brand of hartaanval hebt gehad. Persoonlijk heb ik liever een aansluiting waarbij ik altijd een kiestoon heb zodra ik de hoorn op pak.]
ik heb zelf KPN maar ook ik heb wel eens storing gehad en zou dus op dat moment ook brand of zoiets dergelijks gehad kunnen hebben!!!!! slaat dus eigenlijk helemaal nergens op.......[/quote]
ik heb zelf KPN maar ook ik heb wel eens storing gehad en zou dus op dat moment ook brand of zoiets dergelijks gehad kunnen hebben!!!!! slaat dus eigenlijk helemaal nergens op.......[/quote]
Ik geef Joepie echt gelijk. Op dit forum zit een klein aantal idiootjes dag in en dag uit stomme verhaaltjes op te hangen over UPC, dat het zo een slecht bedrijf is. Zelfs als Joepie een gewoon onafhankelijk persberichtje publiceert zijn ze er weer... die fanatieke zielige figuren die niets beters hebben te doen dan te gallen. Pas maar op dat de klok niet op twaalf uur slaat, anders blijft je gezicht ook gallig staan.
Helaas hebben die paar zeikerds op dit forum de hele dag de tijd om lullige verhaaltjes te verspreiden over UPC, telkens dezelfde problemen in de aandacht zetten, omdat zij niet opgelost krijgen wat een NORMALE klant wel opgelost krijgt!
Trek het boetekleed aan en bekijk jezelf in de spiegel... waarom heb ik zoveel problemen met UPC??? Antwoord is: omdat je er om vraagt!
O ja succes met je jaarcontract. Heb je nog een heel jaar om die zielige verhaaltjes op dit forum op te houden.
Helaas hebben die paar zeikerds op dit forum de hele dag de tijd om lullige verhaaltjes te verspreiden over UPC, telkens dezelfde problemen in de aandacht zetten, omdat zij niet opgelost krijgen wat een NORMALE klant wel opgelost krijgt!
Trek het boetekleed aan en bekijk jezelf in de spiegel... waarom heb ik zoveel problemen met UPC??? Antwoord is: omdat je er om vraagt!
O ja succes met je jaarcontract. Heb je nog een heel jaar om die zielige verhaaltjes op dit forum op te houden.
Wat lees ik nou? Joepie hater? Zie je nou wel, die klaagkouzen zijn een stelletje ongeletterde, respectloze, wanbetalende zielepietjes. En maar blijven klagen over UPC, niets beters te doen.
Wat is UPC toch gemeen zeg! Doet allemaal stoute dingen hé? Wat een stouterik is UPC toch?
Vind je het zelf ook niet zielig, GET A LIFE en ga wat zinnigs doen!
Dag klaagkousjes! Een dikke zoen van Joepie!
Wat is UPC toch gemeen zeg! Doet allemaal stoute dingen hé? Wat een stouterik is UPC toch?
Vind je het zelf ook niet zielig, GET A LIFE en ga wat zinnigs doen!
Dag klaagkousjes! Een dikke zoen van Joepie!
goh Sandertje, als er slechts een paar waren stond UPC niet vrijwel wekelijks in de klachten top 3 van Kassa, en stonden ze hier niet ruim op plaats 1 & 2 bij de koude douche......
Maar ja dit soort verhaaltjes ken ik nog wel van de Kwello helpdesk, die ook roepen als een hele straat er uit ligt, Nee hoor mijnheer U bent echt de enige, terwijl mijn buurman naast me staat en net gebelt heeft
Maar ja dit soort verhaaltjes ken ik nog wel van de Kwello helpdesk, die ook roepen als een hele straat er uit ligt, Nee hoor mijnheer U bent echt de enige, terwijl mijn buurman naast me staat en net gebelt heeft
Wat zielig nou voor je!!!
Alweer een probleem met UPC?
Laat eens een ander bellen met de helpdesk!
Waarschijnlijk die vreselijk **** en zeur stem van jou, die iedereen kent op de Klantenservice, maakt het dat je niet meer serieus wordt genomen.
Doe eens normaal man. Loopt dag en nacht te klagen over een bedrijf? Vind je dat ook niet zielig? Ga er dan weg, doe wat, blijf niet zo KLAKKELOOS en SUKKELIG in herhaling vervallen door alles wat met UPC te maken heeft te bekritiseren!
Zeikwijf!
Alweer een probleem met UPC?
Laat eens een ander bellen met de helpdesk!
Waarschijnlijk die vreselijk **** en zeur stem van jou, die iedereen kent op de Klantenservice, maakt het dat je niet meer serieus wordt genomen.
Doe eens normaal man. Loopt dag en nacht te klagen over een bedrijf? Vind je dat ook niet zielig? Ga er dan weg, doe wat, blijf niet zo KLAKKELOOS en SUKKELIG in herhaling vervallen door alles wat met UPC te maken heeft te bekritiseren!
Zeikwijf!
goh de UPC medewerkers posten onder allemaal verschillende namen???????????
Ik ben niet eens kklant, maar heb er gewerkt, dus het is niet zo dat mensen slechte ervarngen hebben met UPC omdat ze er hebben gewerkt...
stotteren??????
was dat opdracht achter de telefoon, zodat ze wat meer dubbeltjes moeten betalen?
was dat opdracht achter de telefoon, zodat ze wat meer dubbeltjes moeten betalen?
ga gewoon allemaal lekker klagen op http://www.hetspoorbijster.nl
GAst, ik sta aan jouw kant, ik ben ook anti UPC. Ik bedoelde dus te zeggen, dat niet alleen klanten van UPC wat op UPC tegen hebben. IK heb nl geen diensten van UPC, maar voind het toch een ^%$*&(bedrijf!