LET OP
Wij hebben sinds 1 februari 2005 de live box met telefonie van Wanadoo. Eerst geprobeerd met draadloos, dit lukte niet,
Na 5 uur bellen is het ons gelukt de zaak draaiende te krijgen al viel de telefoon wel vaak weg of werd steeds zachter naarmate je beld.
Tot alles weer uitviel en wij twee dagen niet hebben kunnen internetten en bellen.
Na twee dagen deed alles het weer en klaar dachten wij, eerste nota ging ook goed.
Vandaag 10-05-2005 KPN Nota met gesprekskosten voor jawel belkosten.
KPN gebeld, ja mijnheer uw telefoon loopt weer via de KPN, dus ook betalen via KPN. Fout van uw provider.
Wanadoo gebeld, en zowaar binnen een half uur contact.
Ja live boxen kunnen storing geven en dan gaat u terug naar de KPN.
Ik stuur u wel even een nieuwe live box. Gaan wij nog iets verrekenen.
Nee mijnheer u heeft gebeld via KPN dus u moet normaal de KPN nota betalen en u bent niet de enigste want er zijn meer met dit zelfde probleem er hebben al meer mensen gebeld. Maar mijnheer, dit is toch een wanprestatie, ja mijnheer maar zo gaat dat nu eenmaal, ik vind hetzelf ook jammer.
DUS LET OP ONDANKS LIVE BOX TOCH KPN NOTA>
Dit kan dus blijkbaar allemaal.
gast
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)