LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goed nieuws!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
mrkoetje

goed nieuws!

Ongelezen bericht door mrkoetje »

Volgens de brief die vandaag bij de stemkaart zat, stond aangegeven dat ook voor de mensen die hun restschuld nog niet hebben betaald in aanmerking komen voor de schikking.
(niet 100% zeker, exacte regels moeten nog worden bepaald)

Nu kom ik dus tóch weer in aanmerking.

JH

Re: goed nieuws!

Ongelezen bericht door JH »

mrkoetje, kijk even op deze topic als sticky
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=29811

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Het is natuurlijk goed mogelijk dat Dexia begrijpt dat, wanneer ook de restschuld eerst betaald moet worden, er veel en veel minder mensen dit aanbod kunnen accepteren en dat is zeker niet de bedoeling.

Misschien komen ze hierop dus terug en wordt het toch verrekend. Vangen ze weer heel wat duizendjes van mensen die de hele restschuld niet betalen kunnen, maar 1/3 wel ergens vandaan kunnen halen.

Niet dat ik daar blij mee ben, althans voor wat betreft mijzelf.

Heb geen restschuld betaald en pieker er ook niet over daar 1/3 van aan Dexia over te maken. Van mij krijgen ze geen € meer. Als ze van mij geld willen, komen ze het maar halen.

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

De Dexia-schikking is niet meer dan een extra "bepikking".

piano

Ongelezen bericht door piano »

Lieve mensen, dit is niks anders dan de volgende zet van zeer gevaarlijk denkende individuën, die vooral denken dat ze met simpelen te maken hebben.
ALLEEN HIER HADDEN ZE HET MIS.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Wanneer niet voldoende mensen het aanbod accepteren omdat er voor veel mensen nog te hoge financiële drempels zijn, zal er wel weer wat bijgeschaafd worden om zo weer meer mensen over die streep te trekken en zo wordt de groep overblijvers beetje bij beetje steeds kleiner.

Alle eegaleasers die nu accepteren, hoeft men geen inleg meer terug te betalen wanneer de HR dat zou beslissen.

Vraag me af wat er gaat gebeuren wanneer de HR beslist dat de WcK van toepassing is.........zie dat niet zo snel gebeuren, gewoon al niet om landsbelang.

Maar het is duidelijk, hier wordt een spelletje met ons gespeeld. Wie de sterkste zenuwen (en financiële mogelijkheden) heeft, blijft zitten tot het eind en wie dat niet kan, verdwijnt van het toneel door acceptatie van het één of andere aanbod.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

als ik niet door procedeer, , ben ik
de inleg,7700, € en de advocaat kosten 4500.€ kwijt.
immers dan zou de advocaat voor joker bezig zijn geweest.!!!

dus geen acceptatie van de schikking.( ook geen voorstel ontvangen.)

Noodgedwongen door. Maar met opgeheven hoofd

janny

PP

Ongelezen bericht door PP »

Hallo Janny!

Zie jij andere mogelijkheden dan?
Ik blijf geloven in de rechterlijke macht ondanks eerdere negatieve ervaringen!

Groetjes
PP

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Vraag me af wat er gaat gebeuren wanneer de HR beslist dat de WcK van toepassing is.........zie dat niet zo snel gebeuren, gewoon al niet om landsbelang.
Huh? Wat heeft het landsbelang hiermee te maken. Je kan net zo goed schrijven: "zie dat niet zo snel gebeuren, gewoon al niet in het belang van veel kikkers in de sloot"

Janny

Janny!

Zie jij andere mogelijkheden dan?
Ik blijf geloven in de rechterlijke macht ondanks eerdere negatieve ervaringen!
Nee PP, ik zie geen andere weg, waarbij aangetekend! dat wanneer Dexia mij dit aanbod zou gedaan hebben voordat ik een advocaat had ingeschakeld, ik overwogen had om het aan te nemen.
mijn reden daarvoor is,

beter een half ei dan een lege dop.

maar die gelegenheid /aanbod was er niet(ik ben eegalaeser)
dat zou betekend hebben, dat ik € 7700,00 kwijt was( de inleg maar de restschuld bewaar ik zelf nog veilig.), en de
€ 4500,00 voor de advocaat zou nog in mijn pocket zitten.
Nu zeg ik, Jullie (DEXIA)hebben erom gevraagd, een proces kunnen jullie krijgen.. ik hoop op een uitspraak eind van dit jaar, Hij loopt inmiddels ook alweer een jaar. dus ! en dan dus ook mijn inleg terug.

nu 13.00 uur maandag 23 mei. blijkt er tussen de papieren van mijn echtgenoot toch een brief van leaseverlies te zitten.

mijn mening is onveranderd nee.

Janny

Janny

nu 13.00 uur maandag 23 mei. blijkt er tussen de papieren van mijn echtgenoot toch een brief van leaseverlies te zitten.

mijn mening is onveranderd nee.

Janny

gruus

Ongelezen bericht door gruus »

hallo lieve mensen, ik ben leaseverliezer en eegaleaser maar heb geen brief(ven) gehad/gekregen . Hoe zit dat nu precies? Gruus.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Gruusje,

http://www.leaseverlies.nl/
Onder nieuws van de Stichting kom je bij nieuwsbrieven

Gesloten