LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door JOOST1 »

IK zeg nee en nog eens nee

Ik mag eerst ide ega situatie 36oo euro betalen van de neit betaalde termijnen om 3500 euro restschuld kwijt te raken waar gaat dit over


Joost

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedenavond waarde Idaho,
Idaho Geplaatst op 21 Mei 2005 21:20 door Idaho
--------------------------------------------------------------------------------
Waar ik simpelweg op wil ageren is het feit dat er hier vaak dingen geroepen worden die achteraf totaal geen hout blijken snijden.
Deel je mening wat dat betreft.

De verklaring is simpel, emotie is een slechte raadgever.

Wij dienen ons dan ook te verplaatsen in de diverse (persoonlijke) achtergronden van diegene die op deze wijze reageren. Alsmede ons in alle eerlijkheid (objectief) af te vragen hoe men in deze situatie/toestand is terecht gekomen.

Praat bepaalde zaken niet goed of benoem ze niet als fout, licht ze wat dat betreft toe.

Oorzaak en gevolg is wat men nogal eens (selectief) wil vergeten.

akela
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:51

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door akela »

Wij zullen hen uit de droom helpen en Akela; ik heb nooit zo'n talent gehad voor het erkennen van gezag, dus voor mij geen uniformpje en spoorzoeken (of het spoor bijster raken) in opdracht van de leidster. Ik ben weg.
Tja het is duidelijk dat je het spoor bijster bent. Sterkte in ieder geval !!

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door woest »

Ik herhaal:
verder heb ik de ratio er inmiddels genoeg bij om het zaakje te ontmaskeren. En daar zijn we behoorlijk ver in, met z'n allen. En daar gaan we mee door; met de kop erbij.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 21 Mei 2005 21:05 door akela


--------------------------------------------------------------------------------

Smartegeld wel ja waarom niet een letselschade-advocaat inschakelen.

Wij zullen u op u wenken bedienen!

Ton

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Gillis Hooft Graafland(L.V.),bedoelt gewoon dat als U ingaat op het Dexia aanbod U dief bent van Uw eigen beurs.
Hij vertelt het alleen wat klungelig,kan moeilijk verwoorden wat hij blijkbaar bedoelt.


Dus stemmen we massaal NEEN!!!!!!!!
Stuur Uw stembiljet ten alle tijde in met UW NEEN !!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet,

Rob Adank /Breda

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Ron2 »

Lezende deze berichten zie ik argumenten staan om te gaan procederen tegen dexia als zorgplicht, ontbreken handtekening partner en wet cons. krediet.
Hoe zit het met produktaansprakelijkheid? Het foldermateriaal ging uit van winsten, hoge winsten of zeer hoge winsten. Maar het produkt deugde niet en kon hetgeen is gepromoot in het foldermateriaal niet waarmaken. Uiteraard is reclame altijd eenzijdig positief, maar dat gaat meestal niet verder als het enigszins opkleuren van de werkelijkheid.
Hier is de werkelijkheid in het materiaal geweld aangedaan. Immers, zou het bedrijf ook zoveel contracten hebben afgesloten als er (naast) de geprognotiseerde winsten ook de (grote) verliezen zouden zijn opgesomd?
Nu is de situatie zo dat het voor de bank niet uitmaakt of een contractant wel of geen winst heeft. de bank incassseert gewoon maandelijks haar hoge rente op de lening.
Als Philips morgen een ondeugdelijke TV in de markt zet zijn zij daarvoor ook aansprakelijk. Waarom niet Dexia?

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door piano »

Ron als je wat wil zeggen ga dan eerst eens lezen waar het over gaat en houd je commentaar bij jezelf, want je weet nog helemaal niks.

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Ron2 »

wel een domme reactie van een piano.
Laatst gewijzigd door Ron2 op 24 mei 2005 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door pewi »

Ron2.
Piano wil hier eigenlijk alleen maar zeggen dat je je eerst moet verdiepen in de materie voor dat je met een reactie komt. De misleiding van de folders is een item waarover helemaal in het begin van deze problematiek is gesproken. We hebben het de laatste tijd over veel belangrijkere onderwerpen welke spelen in dit drama. Om te begrijpen hoe wij ons voelen, moet je eerst een slachtoffer van Dexia en co zijn. Aan jouw eerdere reacties op het TrosForum maak ik op, dat je niet tot de categorie "aandelenleaseslachtoffers" valt.
Vrgr Pewi

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Ron2 »

Mijn stelling was geen losse flodder. Het viel me gewoon op dat over misleiding niet meer wordt gesproken. Wanneer je gerechtelijk beter kunt scoren met andere onderwerpen moet je dat vooral doen.
Ik ben in het gelukkige bezit van een feestplan. Ik feest dan ook iedere dag. Eerdere reacties zijn bedoeld om de stemming erin te houden
Laatst gewijzigd door Ron2 op 22 mei 2005 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door pewi »

Ron2
Ook de feestplannen zijn voor het grootste gedeelte getekend door 1 persoon. Was je bij het afsluiten gehuwd of was er sprake van een geregistreerd partnerschap, dan ben je eegaleaser, en ben je beter uit met huurkoop. Natuurlijk worden ook andere zaken zoals misleiding mee genomen in de dagvaarding.

Vrgr Pewi

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Ron2 »

laat ik allemaal aan de advocatuur over..... Ik ga ook meedoen met een collectieve actie en was afgelopen vrijdag bij een uiteenzetting. Mogenlijk zaten we zelfs in dezelfde zaal.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door pewi »

Klopt Ron. Bij Holla Poelman.
Suk6 Pewi.

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door piano »

Ron 2
Ik heb de hele santekraam al gelopen incl misleiding.
as woensdag weet ik je te melden hoe dom en simpel deze piano speelde.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hoe gaat dat nu in zijn werk nu alles in Amsterdam (alle groepen volgens mij, toch? inmiddels?) op de slaaprol zijn gezet tot dec.? Wat gebeurt er met nieuwe dagvaardingen, is daar over gesproken? Ik zit overigens in groep 1 bij HP.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Die piano is volgens mij over het algemeen goed gestemd. Het is meer Dexia die voor de wanklanken zorgt, als je het mij vraagt. Maar je vroeg me niets :wink:

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het is en spel wat er de komende weken gespeeld gaat worden.
Dexia probeert (dmv SLV) de gedupeerden over te halen JA te stemmen.
Met het voorhouden dat het een goede schikking is en daar bovenop als lokkertje een bonus van 45 Euro.
Daarnaast de bedreiging dat NEEN stemmen bij de rechter verkeerd zal uitpakken en het je bovendien veel geld en tijd zal gaan kosten.

Geloof het niet.

Dexia is FOUT geweest met de contracten.
Daar gaat ze steeds aan voorbij maar de rechters NIET!
Die beoordelen de argumenten van je advocaat en niet de "handreiking" van Dexia.

Dexia weet dat en haalt nu alles uit de kast om de gedupeerden in de media te manipuleren.
Als Dexia NEEN te horen krijgt gaat ze volledig af in de financiele wereld en moet ze met een beter aanbod komen!!!.

Procederen gaat het DExia altijd meer kosten, geloof haar beweegredenen niet alsof het in jouw belang is JA te stemmen.

Dexia is er vanaf het begin op uit geweest de gedupeerde de schuld van alles te geven, gelooft ze dus nooit dat het in jouw belang is het 1ste aanbod gelijk te accepteren.
O.D.

Mary
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 okt 2003 11:27

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Mary »

Ik las in de Telegraaf dat er bij 100.000 mensen een brief over de schikking in de bus zou vallen. Ik heb niets ontvangen? Kan iemand mij hier meer over vertellen. Ik heb zelf een verlies van mijn WvD van E 15.000,00 dus ben niet van plan in te gaan op de schikking.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Afwijzen aanbod Dexia is diefstal eigen beurs

Ongelezen bericht door Idaho »

Mary, ben je wel aangesloten bij Stichting Leaseverlies danwel Eegalease?

Gesloten