LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ARGEWEB misleidt klant met GRATIS domeinnaam

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
soccerboy

ARGEWEB misleidt klant met GRATIS domeinnaam

Ongelezen bericht door soccerboy »

Argeweb uit Maassluis stuurde mij onlangs een rekening nadat ik een jaar lang GRATIS een domeinnaam kon krijgen. Nu heb ik die eerder reeds geannuleerd per brief en daar nooit eerder een reactie op gehad. Nu komt men met een rekening voor een jaar. Ik heb hem per brief opgezegd en kreeg niet eens formulieren op deze op te heffen. Nu rekent men bijna 50 euro incl. redirect die eerst met die actie GRATIS werdt aangeboden. Kortom: ik voel me bijzonder misleidt en heb nooit eerder een herinnering ivm die domein of bevestiging gehad van ARGEWEB. Schandalig en een slechte service! Ik ben niet van plan om die 50 euro te betalen en heb dit voorgelegd bij de SIDN. (Stichting Internet Registratie) Gewoon absurd!!!!!

MaartenT

Re: ARGEWEB misleidt klant met GRATIS domeinnaam

Ongelezen bericht door MaartenT »

Hallo,

Als eigennaar van een webhosting bedrijf kan ik je vertellen dat veel van onze collega webhosters een truuc gebruiken bij het aanbieden van deze zogenaamde "gratis" webhosting pakketten.

Je krijgt namelijk het webhosting pakket gratis, maar je moet wél betalen voor de registratie van de des betreffende domeinnaam. De prijzen hierin verschillen tussen de 6 tot wel 20 euro (!) per jaar.

Vraag daarom altijd eerst aan een webhosting provider of er extra moet worden betaald voor de registratie van de naam. Laat ze dit zwart op wit zetten!

Let op!: Een webhoster moet ook een tarief per domein betalen, namelijk 0,50 euro per transactie + 0,90 euro per kwartaal.

DreamOn2003

Re: ARGEWEB misleidt klant met GRATIS domeinnaam

Ongelezen bericht door DreamOn2003 »

@soccerboy:
ik heb ook een gratis domeinnaam bij Argeweb. De prijzen/voorwaarden na dat 1e jaar staan gewoon op hun site.
Het komt er dus gewoon op neer dat je eerst wat beter had moeten lezen.

Gesloten