LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] motorslot van Kryptonite

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

motorslot van Kryptonite

Ongelezen bericht door Annielieke »

Ik heb dus ook zo'n slot van Kryptonite. Ik heb vernomen dat je het kunt terugsturen, zijn er toevallig al mensen die een nieuw slot hebben gehad en hoe de procedure werkt?

vr. groeten,
Annielieke

Gast

Re: motorslot van Kryptonite

Ongelezen bericht door Gast »

Even googlen op Kryptonite en sloten et voila (en ziedaar):

http://www.kryptonitelock.nl/infopagina.htm

Toch handig dat Internet he ;-)

Peter James
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jan 2005 21:02

Re: motorslot van Kryptonite

Ongelezen bericht door Peter James »

Annelieke, er zijn idd problemen met dit merk sloten. Even langs een motorzaak gaan en daar even informeren over hoe en wat. Volgens mij helpen ze je daar dan verder. Anders kun je op bijv op site zoals Bikepower.nl of de anwb info vragen. Het zijn voor de rest prima sloten en als het slot een goede ART code heeft heb je voor jaren een goed slot. Veel succes en nog veel plezier met motorrijden.

kegeltje

Re: motorslot van Kryptonite

Ongelezen bericht door kegeltje »

Hoi Annelieke,
ga naar www.kryptonite.com en registreer je daar. Je krijgt dan bericht via de mail en uiteindelijk (want echt snel gaat het allemaal niet) ontvang je een verzendlabel van UPS. Je kan je slot dan gratis laten verzenden naar kryptonite en na ongeveer 3 tot 4 weken ontvang je een nieuw slot.
Bij mij heeft het ongeveer 7 maanden geduurd voordat alles rond was, hou er rekening mee dat van je oude slot de art goedkeuring is vervallen. Heb je dus een goedgekeurd slot nodig voor je verzekering dan heb je eigenlijk dus een probleem.
Er staat op de diverse motorforums al een heleboel geschreven over kryptonite.
Succes.

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: motorslot van Kryptonite

Ongelezen bericht door Annielieke »

Hartstikke bedankt voor de reacties. Inderdaad niet slim van me om ff te doen wat ik normaal doe: googlen..! Was eigenlijk wel benieuwd hoelang het bij andere mensen heeft geduurd en of het allemaal wel goed is gegaan (geen slot verloren bij opsturen ofzo :wink: en dat je dan geen slot krijgt :wink:

Ik ben inderdaad op de hoogte dat ik er werk van moet gaan maken i.v.m. de verzekering!

Jullie ook veel plezier met het motorrijden!

groeten,
Annielieke

Gesloten