LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goed nieuws

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hoffie2

goed nieuws

Ongelezen bericht door hoffie2 »

goed nieuws, upc weer binnen gekomen op de 3e plaats is de Kassa klachten top3:

maar zijn er nog steeds maar een paar die klagen hoor :lol: [/quote]

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

En onlangs was er nog wel iemand die zei dat het een hele veretering was dat upc van de 3de naar de 4de plaats was verhuisd.
Nu dus weer een hele verslechtering dus.
Oftewel terug naar af :cry:
Wel lache voor degenen die niks meer met die sukkels te maken hebben. :D :D

Jeanette Marijs

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Jeanette Marijs »

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben zeer tevreden over UPC, ik heb internet, televisie en telefonie van UPC en nooiit storing of verkeerde rekeningen!

Kortom ik ben zeer tevreden over UPC.

gast123456

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door gast123456 »

Jeanette,

Ik heb ook nooit problemen met ze.

Geen spooknota's, bedragen, 0900 nummers.

Geloof me , 95% van de problemen wordt veroorzaakt door het niet goed lezen van de voorwaarden en dan maar proberen het probleem ergens anders neer te leggen dan bij zichzelf.

Jeanette Marijs

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Jeanette Marijs »

Ja, ik denk dat het vooral te maken hebt met mensen die proberen van alles voor elkaar te krijgen door door te douwen en proberen van alles van hun rekening af te krijgen.

Het is duidelijk dat SOORT wat dag en nacht loopt te huilen op dit forum.

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door katja »

He, nu lopen jullie zelf te zeuren op dit forum.

Ik was ook altijd erg tevreden over UPC, totdat ik ging verhuizen, toen werd het drama!!!

Laten we elkaar proberen te helpen op dit forum, en niet zo zeuren!!

Katja

bartman

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door bartman »

Het is duidelijk dat SOORT wat dag en nacht loopt te huilen op dit forum.
Sorry hoor maar dit forum is toch bedoeld om ervaringen uit te wisselen? Als het merendeel van de reacties op dit forum slechte ervaringen zijn dan zegt dat toch iets? Bovendien als je je hieraan stoort waarom kom je dan uberhaupt naar zo'n forum?

Mijn ervaringen zijn altijd positief geweest met UPC totdat ik ging verhuizen (zie mijn bericht in dat betreffende topic).

Voel me niet behoren tot een "soort mensen" maar voel me gewoon een consument die de dupe is geworden van een organisatie die (nog) geen verhuizingen aankan en ik heb toch echt geen rare dingen geprobeerd te regelen, enkel een simpele verhuizing die ik 2 maanden van tevoren al had aangemeld.

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door katja »

Bartman, ik ben het helemaal met je eens!
Bij mij net zo. Tot aan verhuizing alles prima, maar daarna drama. Nu, na 6 weken eindelijk telefoon, maar nog steeds niet onder m'n eigen nummer, maar een 'tijdelijk' nummer. Ook 2 maanden van te voren doorgegeven dat ik ging verhuizen. Maar daar heeft UPC blijkbaar niet genoeg aan.

Groeten
Katja

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zeer tevreden over UPC, ik heb internet, televisie en telefonie van UPC en nooiit storing of verkeerde rekeningen! [/quote]

Je vergeet te melden dat je ook loonslaaf van upc bent

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, maar ik ben zweefteef bij de KLM. Misschien dat ik daardoor nooit van de storingen merk!

Maar ook bij UPC houd ik het hoog en droog!

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door katja »

en we zijn weer lekker aan het neuzelen!!!

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

En ondertussen staat upc al weer hele tijd in de top 3 van KASSA, en ook op andere forums loopt het weer storm van de klachten over upc.

Het gaat dus weer goed met joepie, ze zijn weer waar ze altijd al waren.

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Heb medelijden met hoffie, zijn enige levensdoel is upc af kunnen kraken.
Zou daar ook therapie voor zijn.... :roll:

X_Ray

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door X_Ray »

week drie is ingegaan nog drie weken en ik kan ze op hun ijgen voor waarde pakken en met alles de duer uit gooien en echt na drieweken zonder telefoon is dat een heerlijk gevoel ze hebben wel gelijk wacht maar af dan lost het probleem zig op na 6 weken is het volgen hun zelf wan prestatie en kan je zonder verder ook maar wat ze met alles de duer uit zetten
mijn advies bij problemen met upc 6 weken wachten de boel in leveren klaar
hopen op een op losing van hun kant geef ik je met deze de meeste kans want een andere hebben ze niet

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Zou je niet eens een taalcursus gaan doen. :roll:

doemaar

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door doemaar »

Laten we dan allemaal even bidden dat jullie tevreden klanten geen storing gaan beleven, want dan krijg je een andere UPC te zien. Eentje die de telefoon pas beantwoordt als je voor 5 euro in de wacht hebt gestaan (en hoe doe je dat bij een telefoonstoring ... bij de buren, op je GSM, ...?) en eentje die afspraken en beloften niet nakomt. Zodat je weer voor 5 euro in de wacht mag staan. En als je daar dan over klaagt reageren ze gewoon niet. En als je daarop aankondigt de rekeningen op te schorten, dan sluiten ze je gewoon af en sturen een incassobureau. Zie dan maar weer 's een tevreden klant te worden.

Heb dit gelukkig niet zelf meegemaakt, maar een kennis van mij wel.

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Heb medelijden met hoffie, zijn enige levensdoel is upc af kunnen kraken.
Zou daar ook therapie voor zijn....
Niet nodig. Als je levensdoel zo makkelijk te bereiken is ben je snel een gelukkig mens. Je hoeft er niet eens voor te schrijven, meelezen is al genoeg. UPC maakt het zo makkelijk dat 10-tallen mensen je voor zijn.

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Geloof dat de ene debiel de andere debiel steunt !

rayharley

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door rayharley »

UPC, jonge jonge wat hebben die een goede servise, ruim 8 weken van te voren aangegeven dat we gingen verhuizen, dus van het oude adres alles overbrengen naar het nieuwe adres, alles leek goed geregeld te zijn, tot op de dag dat men zou gaan aanvangen, op het moment van schrijven ben ik 3 dagen verder en kan nog steeds niet telefoneren, en TV kijken, voor die tijd was ik uiterst tevreden over UPC, de vele telefoontjes die ik deze week heb moeten plegen en de klantonvriendelijkheid hebben daar verandering in gebracht tevens koste de mobile telefoontjes me meer dan 10 eurocent per minuut, op zich geen probleem, maar bedenk wel dat ik inmiddels totaal 3 uur aan de telefoon heb gezeten dus kost me dat al ± 40 euro, bij de vraag wie dit ging bekostigen werd geantwoord `` U hoeft dit nummer niet te bellen!!!! `` nee wie moet je dan bellen met klachten (stelletje sukkels), maar ja je blijft toch rustig en men melde mij dat men aanstaande vrijdag (dag 5)tussen 08,00 uur en 12,00 uur iemand langs komt om de aansluiting te maken, lukt het niet in deze tijd dan zal dit tussen 13,00 uur geschieden en 18,00 uur, nou dat noem ik nog eens klantvriendelijken juiste servise, ze mogen van geluk spreken dat men geen klachtenbalie heeft van UPC, want daar had natuurlijk nu niemand meer achter gezeten, UPC jullie zijn een stelletje .......ken.


Rayharley.

Gast

Re: goed nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe is het mogelijk, UPC was nog steeds niet geweest dus heb ik maar weer eens aangeklopt bij de heren van de helpdesk: men melde mij het volgende, ja u moet wel begrijpen dat onze monteurs wel erg druk zijn, ik melde dat ik ook erg druk was en dat het mij ook de nodige snippers heeft gekost en dat ik direct een monteur ter plaatse wil hebben of anders kunnen ze de apperatuur buiten op straat op komen halen. vervolgens zij de helpdeskmedewerker (die ik deze week al 15 keer aan te telefoon heb gehad, en waar inmiddels naam en adres bij mij bekend waren) dat ik toch een van de weinigen was met een dergelijke klacht, nadat ik zijn adres noemde en melde of hij het ook zo leuk zou vinden tot 4 dagen lang thuis te wachten op de aansluiting, of sterker nog ik biede hem aan de aansluiting bij hem thuis ongedaan te maken zodat hij kon voelen wat het is om door niemand bereikt te kunnen worden en geen TV te kunnen kijken: tot mijn verbazing viel hij mij in de rede met de mededeling dat er terstond nog een monteur onderweg was en dat deze ± 19,00 uur bij mij zou zijn, en ja hoor deze was om 18,30 uur aanwezig, en ja we kunnen weer telefoneren en TV kijken, nou ik weer aangesloten ben heb ik toch maar weer besloten over enige tijd over te gaan naar de PTT, en ja ik heb ze al gesproken en in combinatie met een mobiele telefoon pakket hoef ik geen aansluitkasten te betalen en ben ik maar 5 euro duurder uit maar wel met een beteren en vriendelijke servise, ik kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit zo´n stelletje sukkels heb meegemaakt als UPC, ik vraag me af of je met mensen of buitenaardse wezens te maken hebt. OOH ja en dan nog iets, UPC had het steeds met mij over de afspraken die slecht nageleefd werden door het externe bedrijf die alles aansluit: binnenkort word dit door een ander bedrijf gedaan, alleen volgens de monteur die ik sprak vind er alleen een naamsverandering plaats en blijven de zelfde medewerkers zitting nemen, dit geld ook voor de helpdesk waar men het over heeft, hoe bedoel je we worden in de maling genomen, wel een kleine organisatie verandering, maar wel met de zelfde sukkels, misschien wel een andere naam.

Rayharley.

Gesloten