LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckerman ervaring
Neckerman ervaring
Wie heeft er ook slechte ervaring met Neckerman reizen? Afspraken niet nakomen, klachten wegwuift en gewoon altijd gelijk willen hebben ook al maken ze fouten! Wij gaan naar Kenia en vliegen vanaf Brussel. Vertrek om 22 uur. Na een valse start vertrekken we om 01.00 uur. In Kenia staan we nog ongeveer 4 uur op het vliegveld in de stevige hitte en worden ergens in een hotel gedropt. Dit waren dus 2 reisdagen, maar tevens onze 1e Safaridag. de volgende dag gaan we op Safari 3 fantastische dagen! De laatste dag van de safari rijden we enkel uren over zandpaden terug naar een ander hotel. Daar hebben we nog 2 dagen genoten. De terugreis was ook een drame. We werden op het vliegveld in Kenia in een hal gestopt zonder eet of drinkgelegenheid en vlogen via Egypte terug. Het was een 5 daagse safari maar er waren maar 3 dagen echt. Neckerman doet dus helemaal niets hieraan het is overmacht zeggen ze.
Re: Neckerman ervaring
Natuurlijk alles is overmacht bij de reisburo,s. hun advocaten en incasso afdeling heeft volop werk.
Neckermann ( klap in de nek ) staat redelijk bekend.
Neckermann ( klap in de nek ) staat redelijk bekend.
Re: Neckerman ervaring
als je niet blij bent met de mannier van werken van een touropperator bregel dan alles zelf
Re: Neckerman ervaring
@ gast
Leer eerst fatsoenlijk Nederlands te schrijven alvorens te reageren!
@ Giel
Ik heb zelf nog nooit bij Neckermann geboekt maar ik heb nu wel een geschil met een winkelmanager van D-reizen en ik begrijp je frustratie. Heb je geen rechtsbijstandverzekeraar die wat kan doen?
Vriendelijke groet,
Leonora
Leer eerst fatsoenlijk Nederlands te schrijven alvorens te reageren!
@ Giel
Ik heb zelf nog nooit bij Neckermann geboekt maar ik heb nu wel een geschil met een winkelmanager van D-reizen en ik begrijp je frustratie. Heb je geen rechtsbijstandverzekeraar die wat kan doen?
Vriendelijke groet,
Leonora
Re: Neckerman ervaring
Ook een slechte ervaring met neckermann. We boekten een appartement in een heel klein plaatsje in Lanzarote. We hadden gevraagd om een rustige en stille plek en accomodatie. Het was vreselijk druk en ongelofelijk veel herrie. En inderdaad neckermann reageert nergens op.
Re: Neckerman ervaring
Nou, wij zijn vorig jaar last minute naar App. Bajondillo geweest in Torremolinos met Neckermann, maar geen enkele klacht.
Re: Neckerman ervaring
vaak met neckermann op reis geweest geen klachten.
Integendeel een keer en 4 personenkamer geboekt. (was eigenlijk en normale 2 personenkamer met daar bij en extra kamer met alleen en bed op.
Een week voor vertrek belde ze ons op dat het niet mogelijk was en hebben ze ons gevraagd of we geupgrade mochten worden naar twee naast elkaar gelegen twee persoonskamers.
En een andere keer hadden we ons gevraagdt om 2 naasteen liggende kamers dit bleek aangekomen in het hotel niet mogelijk te zijn en zijn we van de normale kamers (3*) overgeboekt naar de luxe kamers (4*) die wel ver van een lagen de ene lag op het eerste verdiep en de andere op het 10de verdiep. en als exta ultra allin in plaats van gewonen.
Integendeel een keer en 4 personenkamer geboekt. (was eigenlijk en normale 2 personenkamer met daar bij en extra kamer met alleen en bed op.
Een week voor vertrek belde ze ons op dat het niet mogelijk was en hebben ze ons gevraagd of we geupgrade mochten worden naar twee naast elkaar gelegen twee persoonskamers.
En een andere keer hadden we ons gevraagdt om 2 naasteen liggende kamers dit bleek aangekomen in het hotel niet mogelijk te zijn en zijn we van de normale kamers (3*) overgeboekt naar de luxe kamers (4*) die wel ver van een lagen de ene lag op het eerste verdiep en de andere op het 10de verdiep. en als exta ultra allin in plaats van gewonen.
Re: Neckerman ervaring
iedereen doet zijn best, met Neckermann een paar keer op vakantie geweest. Geen problemen, maar ja die moet je ook niet willen maken, je bent tenslotte op vakantie. Ik erger me kapot aan die mensen die (naar het lijkt) gaan lopen klagen om geld terug te kunnen vragen of er iets uit te halen, terwijl er niets ergs is..JAMMER
Die organisaties willen ons een mooie tijd bezorgen, laten we dat dan ook doen en enkel in echte moeilijke zaken gaan lopen zeuren en klagen!
Voorstander?
Die organisaties willen ons een mooie tijd bezorgen, laten we dat dan ook doen en enkel in echte moeilijke zaken gaan lopen zeuren en klagen!
Voorstander?
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 26 mei 2005 18:54
Re: Neckerman ervaring
Ow wat rot, wij hadden mazzel. Op het 4 **** gedeelte was het overboekt en we zijn kosteloos naar 5***** overgeboekt. Ook Neckermann, dus het kan ook goed gaan...
Re: Neckerman ervaring
Yeh, thats me! Ik heb hele goede ervaring met Neckermann. Hele leuke Belgische hostess die ook leuke avondexursie's organiseerde.
Re: Neckerman ervaring
Kijk dat moet ook gezegd worden!
Tenminste mensen die ook positieve dingen posten!
Let keep this thing going!
Tenminste mensen die ook positieve dingen posten!
Let keep this thing going!
Re: Neckerman ervaring
Gemengde ervarignen met Neckermann: afgelopen jaar het drama met Holland Exel (we kregen echt een waardeloos alternatief aangeboden, dus kosteloos geannuleerd).
Het jaar daarvoor bleek dat we slechts 10 van de 14 dagen in het all-inclusive hotel konden blijven dat we hadden geboekt: daarna moesten we voor 4 dagen verhuizen naar het naastgelegen 'normale' hotel. Hier kwamen we in Brazilië bij toeval achter door een gesprek met de receptionist van het hotel. De mensen die een week later aankwamen waren hier vlak voor vertrek van op de hoogte gesteld (doordat wij dus meteen per mail bij Neckermann hadden geklaagd, Neckermann wist van niets) en hadden een behoorlijke korting gekregen om toch maar te vertrekken (zo'n 20%).
Het andere hotel was overigens prima, maar toch: je bent zo een halve dag kwijt met verhuizen plus dat we toch wel eerst even wilden zien waar we terechtkwamen. Als compensatie mochten we op de terugweg Business Class vliegen (Air Holland Business Class, dat wel maar toch...)
Bij terugkomst een brief naar Neckermann geschreven: reactie was dat we 5% van de reissom terug zouden krijgen en ze hoopten dat we ondanks deze ervaring in de toekomst toch met Neckermann zouden reizen. Keurige brief teruggestuurd met de opmerking dat we van Neckermann meer hadden verwacht qua klachtafhandeling, dat we deze ervaring in toekomst zeker mee zouden nemen bij het boeken van een reis en dat we verder geen zin hadden om ons er nog druk over te maken. Vervolgens kregen we van Neckermann dus nog wel een acceptabel bedrag terug.
Mijn conclusie: uiteindelijk een goede ervaring met de afhandeling van de klacht, al koste het wel even wat moeite...
Het jaar daarvoor bleek dat we slechts 10 van de 14 dagen in het all-inclusive hotel konden blijven dat we hadden geboekt: daarna moesten we voor 4 dagen verhuizen naar het naastgelegen 'normale' hotel. Hier kwamen we in Brazilië bij toeval achter door een gesprek met de receptionist van het hotel. De mensen die een week later aankwamen waren hier vlak voor vertrek van op de hoogte gesteld (doordat wij dus meteen per mail bij Neckermann hadden geklaagd, Neckermann wist van niets) en hadden een behoorlijke korting gekregen om toch maar te vertrekken (zo'n 20%).
Het andere hotel was overigens prima, maar toch: je bent zo een halve dag kwijt met verhuizen plus dat we toch wel eerst even wilden zien waar we terechtkwamen. Als compensatie mochten we op de terugweg Business Class vliegen (Air Holland Business Class, dat wel maar toch...)
Bij terugkomst een brief naar Neckermann geschreven: reactie was dat we 5% van de reissom terug zouden krijgen en ze hoopten dat we ondanks deze ervaring in de toekomst toch met Neckermann zouden reizen. Keurige brief teruggestuurd met de opmerking dat we van Neckermann meer hadden verwacht qua klachtafhandeling, dat we deze ervaring in toekomst zeker mee zouden nemen bij het boeken van een reis en dat we verder geen zin hadden om ons er nog druk over te maken. Vervolgens kregen we van Neckermann dus nog wel een acceptabel bedrag terug.
Mijn conclusie: uiteindelijk een goede ervaring met de afhandeling van de klacht, al koste het wel even wat moeite...
Re: Neckerman ervaring
Zal het niet zo zijn dat hotels ook wel eens gewoon express overboeken? vangen ze extra en brengen ze gasten gewoon bij goedkope buren onder...das lekker makkelijk dan delen ze de winst
en vertellen iedereen dat de organisator het heeft gedaan..habben wij meegemaakd!
en vertellen iedereen dat de organisator het heeft gedaan..habben wij meegemaakd!
Re: Neckerman ervaring
Zal het niet zo zijn dat hotels ook wel eens gewoon express overboeken? vangen ze extra en brengen ze gasten gewoon bij goedkope buren onder...das lekker makkelijk dan delen ze de winst
en vertellen iedereen dat de organisator het heeft gedaan..habben wij meegemaakt!
en vertellen iedereen dat de organisator het heeft gedaan..habben wij meegemaakt!
Re: Neckerman ervaring
Zou kunnen, maar in dit geval was het hele hotel afgehuurd en werden we ondergebracht bij een veel duurder hotel.
Re: Neckerman ervaring
En is het bevallen dat duurdere hotel??Of misschien had u toch liever in dat andere hotel gezeten!!