LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kleeneze Nederland

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door kleeneze Nederland »

Ik werd getipt via een link over deze berichtjes op de site van Radar.
Ik vind het erg goed dat mensen hun voor en tegens uitspreken zodat er iets meer duidelijkheid komt omtrent netwerkmarketingbedrijven in het algemeen.

Ten eerste wil ik even uitleggen wat netwerkmarketing is.

Netwerkmarketing, vroeger ook wel Multi level marketing (MLM) genoemd, verwijst naar een systeem waar de beloningen voor het distribueren van goederen of het verlenen van diensten worden uitgekeerd aan distributeurs op meerder niveaus. (levels)

Met interesse heb ik alle berichtjes gelezen omtrend Kleeneze. En ik moet zeggen dat ik het een hele leuke ervaring vind om de verhaaltjes te lezen over hoe iedereen zijn of haar mening naar voren wil brengen.... de een positief de ander weer negatief....

Met dit soort discussies hebben we altijd met twee soorten mensen te maken.

1. De mensen die nog positief staan tegenover het bedrijf Kleeneze of een nder bedrijf, want zij hebben tot nu toe nog vertrouwen in het systeem en de 2de groep is negatief omtrent netwerkmarketing in het algemeen of heeft inderdaad na drie maanden die porsche nog niet voor de deur staan omdat ze misschien gouden bergen is beloofd. Dat deze tweede groep dan negatief is geworden komt omdat hun alleen de mooie dingen zijn verteld en niet de negatieve.

Ik moet dan tot de conclusie komen dat ze of geen goede begeleiding hebben gehad of slecht zijn voorgelicht door hun upline.

Zoals alle bedrijven is Netwerkmarketing (en dat geld voor alle bedrijven) geen-snel-rijk-concept. Er moet inderdaad gewerkt worden en is alleen voor de doorzetters onder ons. De mensen die positief zijn hebben hun doelen beter in hun hoofd zodat als ze een probleem tegenkomen daar mee om kunnen gaan en doorgaan!

Wat Kleeneze betreft dit bedrijf is nu ruim 7 maanden actief in Nederland en ik moet zeggen er is veel misgegaan het eerste half jaar, en ik kan het weten want ik zit er vanaf de prelaunche periode al ingeschreveni. Omdat we in de pioniersfase zitten zullen er veel kinderziektes uit gehaald moeten worden, maar als je iets ervaring hebt dan weet je dat dit normaal is.

Kun je hier niet mee omgaan wacht dan gewoon nog zeker twee jaar. Tegen die tijd zal alles een stuk beter gaan.

Als afsluiting geef ik Kleeneze een grote pluim want ze doen er alles aan om ons zo goed mogelijk te helpen via het service centre. En of wij nu doorgaan of niet. Nederland is een grote taart die al verdeeld word door de distributeurs die NU aan het werk gaan. Of jij of ik hier aan gaan verdienen zal alleen de tijd leren. Zeker is dat diegene die doorgaat een groot stuk van de taart krijgt.
Over de rug van een ander? NEE echt niet...gewoon door hard te werken en niet op te geven.
Ik sluit af met de positieve groeten en wens iedereen veel succes!
E.N.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 06 Mei 2005 00:13 door kleeneze Nederland


--------------------------------------------------------------------------------

Ik werd getipt via een link over deze berichtjes op de site van Radar
Getitpt?? Wordt het "te heet" onder de voetjes?
Is dat niet iets voor: Meld Misdaad Anoniem??

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

1. De mensen die nog positief staan tegenover het bedrijf Kleeneze of een nder bedrijf, want zij hebben tot nu toe nog vertrouwen in het systeem en de 2de groep is negatief omtrent netwerkmarketing in het algemeen of heeft inderdaad na drie maanden die porsche nog niet voor de deur staan omdat ze misschien gouden bergen is beloofd. Dat deze tweede groep dan negatief is geworden komt omdat hun alleen de mooie dingen zijn verteld en niet de negatieve.
Er is nog een derder groep, zij die van te voren al zien dat mlm een prutsmethodiek is, en er nooit aan beginnen.

gjl

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door gjl »

Voor het jaarverslag van Kleeneze.ltd verwijs ik u naar de LSE (London Stock Exchange) ofwel de beurs van Londen, waar ze sinds 1956 genoteerd staan. Lees het verhaal van Monique bovenaan nog eens goed door en vorm dan een oordeel. Piramide toestanden zijn illegaal en geen enkele weldenkende belegger zal zich daar mee bezig gaan houden. Kleeneze is gewoon hard werken en dan ook alleen voor echte ondernemers die beschikken over een bovengemiddelde hoeveelheid doorzettingsvermogen.

Loes Marinus

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Loes Marinus »

Wat een bullsh.. wordt er geschreven zeg over Kleeneze, en dan bedoel ik uiteraard de negatieve dingen.

Weet je wat een pyramide is: voor een baas werken. Namelijk je baas, of de eigenaar staat altijd eenzaam bovenaan en naar beneden toe wordt de pyramide alleen maar breder met het "voetvolk". Noem mij 1 bedrijf waarbij de mederwerker 'op de werkvloer' meer verdient dan zijn baas. Nee, dat dacht ik al. Een normale baan is dus het ultieme voorbeeld van een pyramide!!

In onze eerste maand met Kleeneze verdiende onze distributeur (die dus onder ons staat) 400,= euro meer dan wij.
En dat komt omdat de sponsor altijd een gedeelte van zijn bonus moet afstaan aan zijn downline als die ook goed heedft gepresteerd.

Kleeneze is het enige netwerkbedrijf waarbij elke 4 weken gepubliceerd wordt hoeveel bonuspunten de mensen hebben verdiend. En vraag elke willekeurige distributeur naar zijn/haar cheque en ze zullen hem met plezier laten zien. Niks geen geheimzinnigheid dus!

Dit is geen baan maar een eigen bedrijf waarbij het dus uitermate logisch is om eerst een investering te doen (welke overigens zeer minimaal is) voordat je geld verdient!

Sommigen van jullie moeten eerst eens even nadenken en in de materie duiken voordat er zeer domme uitspraken gedaan worden.

Wij werken nu 8 maanden met Kleeneze en zijn al zeer succesvol. Momenteel de hoogst gekwalificeerde distributeurs van Nederland. Wij gaan dit binnen twee jaar fulltime doen en zullen daar een fantastisch leven mee leiden met ons gezin.
Wij zijn al op een volledig betaalde en verzorgde 5-sterren conferentie geweest in Praag en we liggen nu op koers om in maart 2006 naar Rio de Janeiro te gaan. Volledig verzorgd en betaald.
En ook nu geen geheimzinningheid, mail maar als je foto's wilt zien.
En laat je email maar achter als je onze cheques wilt ontvangen of foto's van RIO in maart 2006.
Een ieder die niet gelooft in Kleeneze en het allemaal maar nep vind doet zichzelf enorm tekort.

Snel rijk worden bestaat niet tenzij je het winnende staatslot in handen hebt. En de negatieve mensen die gestopt zijn met Kleeneze die hebben er nooit echt moeite voor gedaan om er iets van te maken.

Maar ja, commentaar geven is natuurlijk veel makkelijker dan hard werken.

www.successbusiness.nl (vraag naar gratis brochure)
www.dekleenezekans.nl (ons succes verhaal)

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Essent: energietraders
ABN Amro: medewerkers van de dealing room

Bij beiden lopen mensen rond waarbij de werkvloer meer verdient dan de baas.
Hoeveel voorbeelden heb je nodig?

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ja, commentaar geven is natuurlijk veel makkelijker dan hard werken.
Doorwerken dan!
Verspil dan geen spaarzame en dure tijd aan het uitvoerig recht proberen te breien van kritiek. :wink:

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Bij beiden lopen mensen rond waarbij de werkvloer meer verdient dan de baas.
Hoeveel voorbeelden heb je nodig?
Doe er maar nog een paar, maar nu per individu! De totale werkvloer bij V&D verdient ook meer dan de bedrijsleider aldaar. Je meet eens per persoon vergelijken, zie je totaal wat anders.

noem jij eens een bedrijf waar iemand (1 persoon) meer verdient cq salaris krijgt uit betaald dan de eigenaar van het bedrijf. Wedden dat je er geen 1 zult vinden!

En dat MLM een piramidestuctuur heeft vind ik absoluut ok! Meer dan - of is het als - 90% van het bedrijfsleven heeft een piramide structuur, allen de verhoudingen zijn wat anders. Dat daar nog over gediscuseerd wordt???

Gr,

Alex van Breemen

kuklos
Berichten: 9889
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door kuklos »

Lezen is ook een vak.

Nogmaals dan:
Essent
ABN Amro

De traders verdienen meer dan de baas.
De eigenaar was niet de issue, is ook moeilijk bij een NV met meerdere aandeelhouders.
Aangaande meer verdienen dan de eigenaar, o.a. bij het bedrijf waar ik werk.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Maarschalk »

noem jij eens een bedrijf waar iemand (1 persoon) meer verdient cq salaris krijgt uit betaald dan de eigenaar van het bedrijf. Wedden dat je er geen 1 zult vinden!
Damn, hier ga je echt goed op je plaat.
Uitbetaald krijgen? Een buitenlander die een verklaring heeft van de belastingdienst kan 30% van zijn bruto salaris belastingvrij krijgen, dan kan je redelijk snel boven de baas komen qua salaris.
Voor de rest sluit ik me aan bij kuklos en gast, met de opmerking dat traders (goeie) in het algemeen meer dan de baas verdienen. Maar een topverkoper haalt dat ook wel.

Het argument dat je bij een bedrijf nooit meer kan verdienen dan de baas (hetzij direct boven je dan wel de hoogste baas) is niet valide.
Ik betwijfel of er bij Numico mensen rondlopen die meer verdienen dan Jan Bennink (11 miljoen). Maar ook dit is een uitzondering, net als mensen die rijk worden middels mlm.
Er zijn veel bedrijven te vinden waar mensen op de "werkvloer" meer verdienen dan de baas.

Genieter

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Genieter »

Ik heb echt genoten bij het lezen van dit alles.
Ben ook tot de conclusie gekomen dat er hier een paar personen zijn waarvan hun IQ lager is dan een gemiddelde schoenmaat, en nee ik heb het niet over de mensen die bij Kleeneze werkzaam zijn. :D
Trouwens, je kan pas oordelen over iets of iemand als je het zelf hebt meegemaakt of als je die persoon beter leert kennen.

Groetjes, De genieter

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Groetjes, De genieter
De genieter met een IQ van een gieter....... :lol: :lol: :lol:

Genieter

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Genieter »

Daar hebben we onze trol :D

glibberbek

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door glibberbek »

Yep de trol!! in het ongefundeerd afzeiken vind hij zijn lol
:(

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 22 Mei 2005 04:13 door Genieter


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb echt genoten bij het lezen van dit alles.
Ben ook tot de conclusie gekomen dat er hier een paar personen zijn waarvan hun IQ lager is dan een gemiddelde schoenmaat
Is bovenstaande quote dan wél gefundeerd :?: :?:

Vickey

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Vickey »

Hoi, Hallo, enz

Ik ben als tros test panellid zeer verrast over de reacties zowel positief als negatief geeft het duidelijk aan dat KleeneZe voet aan de grond begint te krijgen in Nederland.
Laten we er echter weldegelijk bij stilstaan dat alle negatieve reacties voor mensen die niet met Kleeneze werken een zeer positieve uitwerking hebben op alle mensen die wel met Kleeneze werken.
In alle voorgaande berichten is duidelijk de mening terug te lezen van voor en tegenstanders over netwerken.
In de maatschappij waarin wij momenteel leven zijn miljoenen op zoek naar een hoger inkomen. Echter worden door de druk van de euro vele banen geschrapt en wordt het moeilijker een baan te vinden met hetzelfde of een hoger inkomen wat iedereen toch wenst zodat het leven weer aangenamer wordt en mensen werken om te leven en niet andersom waarop het de laatste drie jaar erg op is gaan lijken.
Netwerken biedt dan ook voor miljoenen de oplossing en Kleeneze is daar een van en een grote aan het worden in Nederland.
Dit succes heeft Kleeneze te danken aan de druk die er bij vele gezinnen ligt.
Om het financieel beter te krijgen of leuk te kunnen leven, een huis te kopen of zorgeloos op vakantie te kunnen zijn er in Nederland heel veel twee verdieners.
Voor deze groep mensen is Kleeneze een uitstekend manier van thuis winkelen. Hetgeen zij bestellen wordt gratis afgeleverd en heeft een uitstekende service, niet goed geld terug. Men is niet direct vaste klant en ontvangt geen bergen reclame post of nabellen e.d zoals bekend is bij de grote postorde bedrijven. Ook betaald degene die besteld geen extra kosten zoals administratie, verzend of bezorgkosten.
Het succes ligt ook bij het gegeven dat meerdere mensen een extra inkomen een bijbaan of thuiswerk zoeken om de druk op de financiële zorg weg te nemen.
Denkend aan de gezinnen die met kinderen zitten en waarvoor het de afgelopen drie jaar financieel moeilijk is geworden.
De groep mensen die geknipt zijn voor netwerken merken dan ook dat er veel verschillende bijbanen e.d. aangeboden worden waaronder dus Kleeneze.

Wij hebben de proef op de som genomen en hebben het eerst uitvoerig onderzocht.
Wij hebben ons aangemeld en zijn volgens het concept te werk gegaan.
Het geboden concept past niet in de Nederlandse manier omdat in Engeland Kleeneze een begrip is en daar met uitgebreider thuiswinkel bladen wordt gewerkt.
Inmiddels is Kleeneze gestart met het derde blad in Nederland wat meer te bieden heeft. Het succes zal dus verder uitgroeien ook omdat in Nederland uiteindelijk op termijn gewerkt gaat worden met dezelfde hoeveelheid aan product keuzen als in Engeland.
Ook komt er een groei doordat Kleeneze zich gaat aandienen in meerdere Europese.
Het is echter wel zo dat het concept momenteel enorm wordt aangepast door de distributeurs, de team leiders en de bisnuss builders die middels het werken met Kleeneze hun extra inkomen verdienen.

Het werken met Kleeneze laat ons inmiddels zien dat netwerken dus echt kan werken als je op de juiste manier investeert , zowel financieel als met tijd investering levert het resultaat we spreken dus echt uit eigen ervaring en niet over de voorgaande verhalen. We zijn gestart met de Kleeneze kit en hebben er een verkoopset bij genomen. Onze groei is gestaagd gegaan maar is er weldegelijk. De inkomsten beginnen nu leuk tot verassend te worden.
Wij zijn dan ook tot op heden van mening dat het werkelijk de moeite loont voor mensen met ambitie en doorzettingsvermogen en die zich heel erg bewust zijn van netwerken.
Wij gaan wel door met Kleeneze om de ontwikkelingen te kunnen blijven volgen en de groei te ervaren en al onze ervaringen te delen met velen.
Mocht u meer willen weten of hebben wij u interesse gewekt schroom dan niet en stuur een mail.
Ook wij hebben een werkende website "www.verdienhetzelf.nl" waar u een kijkje kan nemen en u zich aan zou kunnen melden als u met ons wil werken met Kleeneze.

Wij houden u op de hoogte van onze bevindingen en ervaring met Kleeneze.

Tros panellid,
Victoria.

Vickey

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Vickey »

Hoi, Hallo, enz

Ik ben als tros test panellid zeer verrast over de reacties zowel positief als negatief geeft het duidelijk aan dat KleeneZe voet aan de grond begint te krijgen in Nederland.
Laten we er echter weldegelijk bij stilstaan dat alle negatieve reacties voor mensen die niet met Kleeneze werken een zeer positieve uitwerking hebben op alle mensen die wel met Kleeneze werken.
In alle voorgaande berichten is duidelijk de mening terug te lezen van voor en tegenstanders over netwerken.
In de maatschappij waarin wij momenteel leven zijn miljoenen op zoek naar een hoger inkomen. Echter worden door de druk van de euro vele banen geschrapt en wordt het moeilijker een baan te vinden met hetzelfde of een hoger inkomen wat iedereen toch wenst zodat het leven weer aangenamer wordt en mensen werken om te leven en niet andersom waarop het de laatste drie jaar erg op is gaan lijken.
Netwerken biedt dan ook voor miljoenen de oplossing en Kleeneze is daar een van en een grote aan het worden in Nederland.
Dit succes heeft Kleeneze te danken aan de druk die er bij vele gezinnen ligt.
Om het financieel beter te krijgen of leuk te kunnen leven, een huis te kopen of zorgeloos op vakantie te kunnen zijn er in Nederland heel veel twee verdieners.
Voor deze groep mensen is Kleeneze een uitstekend manier van thuis winkelen. Hetgeen zij bestellen wordt gratis afgeleverd en heeft een uitstekende service, niet goed geld terug. Men is niet direct vaste klant en ontvangt geen bergen reclame post of nabellen e.d zoals bekend is bij de grote postorde bedrijven. Ook betaald degene die besteld geen extra kosten zoals administratie, verzend of bezorgkosten.
Het succes ligt ook bij het gegeven dat meerdere mensen een extra inkomen een bijbaan of thuiswerk zoeken om de druk op de financiële zorg weg te nemen.
Denkend aan de gezinnen die met kinderen zitten en waarvoor het de afgelopen drie jaar financieel moeilijk is geworden.
De groep mensen die geknipt zijn voor netwerken merken dan ook dat er veel verschillende bijbanen e.d. aangeboden worden waaronder dus Kleeneze.

Wij hebben de proef op de som genomen en hebben het eerst uitvoerig onderzocht.
Wij hebben ons aangemeld en zijn volgens het concept te werk gegaan.
Het geboden concept past niet in de Nederlandse manier omdat in Engeland Kleeneze een begrip is en daar met uitgebreider thuiswinkel bladen wordt gewerkt.
Inmiddels is Kleeneze gestart met het derde blad in Nederland wat meer te bieden heeft. Het succes zal dus verder uitgroeien ook omdat in Nederland uiteindelijk op termijn gewerkt gaat worden met dezelfde hoeveelheid aan product keuzen als in Engeland.
Ook komt er een groei doordat Kleeneze zich gaat aandienen in meerdere Europese.
Het is echter wel zo dat het concept momenteel enorm wordt aangepast door de distributeurs, de team leiders en de bisnuss builders die middels het werken met Kleeneze hun extra inkomen verdienen.

Het werken met Kleeneze laat ons inmiddels zien dat netwerken dus echt kan werken als je op de juiste manier investeert , zowel financieel als met tijd investering levert het resultaat we spreken dus echt uit eigen ervaring en niet over de voorgaande verhalen. We zijn gestart met de Kleeneze kit en hebben er een verkoopset bij genomen. Onze groei is gestaagd gegaan maar is er weldegelijk. De inkomsten beginnen nu leuk tot verassend te worden.
Wij zijn dan ook tot op heden van mening dat het werkelijk de moeite loont voor mensen met ambitie en doorzettingsvermogen en die zich heel erg bewust zijn van netwerken.
Wij gaan wel door met Kleeneze om de ontwikkelingen te kunnen blijven volgen en de groei te ervaren en al onze ervaringen te delen met velen.
Mocht u meer willen weten of hebben wij u interesse gewekt schroom dan niet en stuur een mail.
Ook wij hebben een werkende website "www.verdienhetzelf.nl" waar u een kijkje kan nemen en u zich aan zou kunnen melden als u met ons wil werken met Kleeneze.

Wij houden u op de hoogte van onze bevindingen en ervaring met Kleeneze.

Tros panellid,
Victoria.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Victoria,
Ik denk niet dat de TROS het prettig vindt dat je hun naam in je stukje vermeld...

kuklos
Berichten: 9889
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door kuklos »

Netwerken biedt dan ook voor miljoenen de oplossing
Zeker de discussies niet gevolgd aangaande de verzadiging? :roll:

Eens even de cijfers van jouw site gepakt. 200 catalogi verspreiden, gemiddeld 2 euro omzet per catalogus, dus 400 euro per week. 4 wekenis 1600 zeg je, 23% hiervan is 368 euro.
En dat voor slechts 4x6 tot 8 is 24 tot 32 uur, daarmee verdien ik al 368 euro. Great, als loonslaaf, ook al zo'n favoriet mlm woord, verdien ik meer. EN hoef ik niet met nagelknippertjes te leuren.
Heb ik echter 4 mensen die dat ook doen dan verdien ik meer. Als zij er ook weer vier hebben. Wanneer stopt het denk je?
Op deze manier nogal snel. Met 80.000 distributeurs heb ik 16 miljoen catalogi. Laten we het aantal huishoudens nemen dan, ongeveer 7 miljoen. oeps, maximaal 35.000 distributeurs kunnen er van bestaan.
Ook betaald degene die besteld geen extra kosten zoals administratie, verzend of bezorgkosten.
Doch jij hebt de boekhouding van de postorder en internetbedrijven gezien en kan dus bewijzen dat je dat daar wel doet. Of dat het bij jullie niet gebeurt?
Het geboden concept past niet in de Nederlandse manier omdat in Engeland Kleeneze een begrip is en daar met uitgebreider thuiswinkel bladen wordt gewerkt.
Omdat het in Engeland een begrip is (trouwens dat wordt betwist) kan het in Nederland niet werken. Goed beredeneerd.
Het werken met Kleeneze laat ons inmiddels zien dat netwerken dus echt kan werken als je op de juiste manier investeert , zowel financieel als met tijd investering levert het resultaat we spreken dus echt uit eigen ervaring en niet over de voorgaande verhalen.
Maar het kan slechts voor maximaal 35.000 mensen in Nederland werken, dus wees er snel bij nietwaar. Misschien kan je ook nog even dat standaarzinnetje vermelden dat zij die in Engeland er niets aan verdienden het gewoon niet genoeg wilden. of te weinig ambitie hadden.

Victoria

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Victoria »

Juist.
Dan is er dus weer werk voor 35 duizend mensen in Nederland die momenteel geen werk hebben of waar bedrijven genoodzaakt zijn mensen te ontslaan vanwege de fijne euro berekening. Die mensen maken een kans om vanuit huis te gaan werken en een leuk inkomen op te bouwen.
En heb je er dan bij stilgestaan dat er meer Europese landen deel gaan nemen dus het zullen veel meer Nederlanders worden die van dit concept kunnen profiteren.

We kennen meerdere van dit soort netwerken, herbalife, tuppeware, avon enz., dus netwerken is voor velen ook naast hun huidige baan de bron van extra inkomsten of een nieuwe uitdaging zodat men een eigen inkomen opbouwt.

Ja, het is zo dat zij die snel instappen nog hoog op de lijst staan of wel de toppers van het netwerk zouden kunnen worden mits zij volharden in deze manier van werken.
Bij Kleeneze is er ruimte voor de zo goed uitgerekende 35 duizend?? Nederlanders, of zijn het er toch meer nu de Europese landen ook kennis gaan maken met Kleeneze.

Het enige negatieve stukje dat er tot op heden aan ondervonden is komt voort uit het blad dat nog niet de hoeveelheid producten bevat die eigenlijk een gelijke stroom zal behalen zoals het in Engeland behaalt.
Het behalen van hoge resultaten komt dan ook uit de hoeveelheid bladen dat men bezorgd van daar het aangegeven getal 200 wat echter haalbaar is met 6 uur werken. Bezorgen , ophalen en leveren.
Dat het resultaat van product verkoop lager ligt dan de getallen die genoemd worden in vergelijking met Engeland is dus een concept stuk dat niet klopt en dus aangepast gaat worden.
Let wel, het resultaat is haalbaar door de hoeveelheid bezorging maar dan spreek je over 10 tot 25 uur.
En dat geld voor elke deelnemer in jou netwerk.
Het contact met je netwerk en de begeleiding waar je dan voor kiest zijn eveneens uren die geteld mogen worden en zoals wij uit ervaring kunnen spreken het loont.

We gaan met het nieuwe blad aan de slag en zullen die resultaten zeker bekend maken.

Gesloten