LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tiscali + geld terug actie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
duck
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2005 16:24

tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door duck »

Hallo allemaal

ik heb een vraag voor mensen die een tiscalie special abonnement hebben.

ik heb namelijk ook een tiscalie special en nu wil ik graag weten of mensen het geld van de modem en aansluitkosten echt binnen 6 weken terugkrijgen.

en hoe hebben jullie dat gedaan?
- aangetekende brief of gewone brief
- alleen de factuur of ook een brief erbij met het bedrag dat je terug zou
moeten krijgen

en binnen hoeveel dagen krijg je een bevestiging dat tiscali het heeft ontvangen en het bedrag zal overmaken???

(ik kan het allemaal niet vinden op de site enzo vandaar dat ik het hier aan jullie vraag)

dat was het

alvast bedankt

ps. aanvraag van telefonie na 2 weken nog niet ontvangen terwijl er bij de aanmelding staat dat je binnen enkele werkdagen een activatie code ontvangt. :?

Bob Schurkjens

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zie hiervoor het draadje "Tiscali ADSL". Velen waaronder ik hebben hier een negatieve ervaring mee gehad.

Heb je na 6 weken je geld niet terug mail dan de directeur van Tiscali laat termen als "Tros Radar" en/of "Vara's Kassa" vallen.

Je probleem wordt dan waarschijnlijk snel opgelost.

Het emailadres van directeur Huisman is:

[email protected]

duck
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2005 16:24

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door duck »

hey dank je wel

die email adres van de directeur heb ik al opgeslagen
voor het geval ik het ook nodig heb

kijken hoe dit afloopt

jer555

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door jer555 »

Blijf gewoon weg bij tiscali , heb in 2002 al tot 2 maal toe opgezegd, en
bevestiging gehad. Maar wordt nu nog steeds achtervolgt door een schimmig incasso buro als intrim justitia dat mij sommeert om alsnog 2003 en 2004 te betalen met inbegrip van allerlei extra kosten.
Ook de mensen aan de telefoon bij de "helpdesk" van tiscali komen geen enkele afspraak na , mijn advies ga naar een ander !!!!

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door lind@ »

ook ik ben dus de dupe van die zogenaamde geld terug actie
heb begin april het factuur opgestuurd ..na eind april contact opgenomen ja het was in behandeling...11mei weer gebeld JA het was 8 mei aangenomen tussen 10 en 20 mei staat het geld op uw rekening
19 mei niks dus...dus weer gebeld jah zei de vriendelijke mevrouw
erg rot voor u maar als het begin juni er niet opstaat moet u weer even bellen!!!!Krankjorum gewooon
ook zei ze: het is nu wel langer dan 6 weken nu en eerlijk gezegd mag dit niet voor komen wahahahahaah tros radar staat vol met klachten

wij moeten binnen 5 maanden alles terug sturen staat in hun voorwaarden,maar hun mogen wel met ONS geld goochelen

ik ga morgen een mail naar die huisman sturen.

Ik ben ut helemaal
zat die club daar!!!!

Bob Schurkjens

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Er zijn inderdaad klachten over Tiscali, maar Wanadoo is nog veel erger is mijn ervaring.

Over álle providers wordt erg veel geklaagd, dus waarom zou je van alle providers waar klachten over zijn niet gewoon de goedkoopste nemen?

Ik betaal 25 euro per maand bij Tiscali voor een 4 mbps verbinding. Bij Planet Internet (marktleider) betaal je daar 55 euro voor. Tel uit je winst.

De verbinding is trouwens superstabiel; nooit storingen of traagheid.

Intrum Justitia is een tandeloze leeuw; die brieven kun je gewoon wegmikken. Wél zorgen dat je bewijs hebt dat je alles aan Tiscali hebt voldaan, om te voorkomen dat je later gezeik krijgt met onterechte vorderingen etc.

duck
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2005 16:24

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door duck »

hey allemaal

ja ik zit er nu al voor een jaar aan vast dus dat op zeggen gaat niet meer :)

ook ik ben beter af bij tiscali, 2 keer zo snel als mijn vorige verbinding plus nog gratis bellen (als ik die ooit krijg :roll: )

nou ik wacht het af

ik heb al een aangetekende brief verzonden (zo kunnen ze niet zeggen dat het niet is aangekomen)

xxx

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door lind@ »

hier ben ik weer

verleden week gemaild met tiscali

Met de volgende zin :

Graag zie ik mijn geld eind deze week op mijn rekening bijgeschreven zien,anders onderneem ik andere stappen!!
140 euro is niet mis toch???

toen kreeg ik een mail terug dat er een storing was met bankieren(iets wat ik vaker hier gelezen heb)
en wat schertst mijn verbazing
s'middags stond er geld op mijn rekening
ik hoefde dus niet met die huisman te mailen
dus mijn verhaal eindigt hier en wordt vervolgd is nu niet meer van toepassing

succes allen, blijf aanhouden en mailen

groet
Lind@

hyamaki
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2005 18:36

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door hyamaki »

Ik had mijn geld terug na 11 weken en 12 emails en 2 keer de rekening-kopie te hebben gestuurd.
Nooit ontvangstbevestiging gehad, niks.
De grootste schande vind ik eigenlijk nog dit:

De eerste maand zou mijn abonnement maar 13,95 zijn, en daarna 26,95 per maand.
Ik heb die eerste maand echter gewoon 26,95 betaald, niks eerste maand 13 euro goedkoper!
Een pure vorm van oplichting, waar je NIETS tegen in kunt brengen.
Dit zijn echt schurkenstreken: adverteren met mooie praatjes, maar uiteindelijk word je genaaid waar je bijstaat.
Brieven en mails, ze geven gewoon geen antwoord. De arrogantie van de macht. Als ik nou deze 13 euro de volgende keer ga inhouden, sluiten ze je af, de bandieten.
Nee, ik adviseer iedereen om niet in de mooie praatjes van Tiscali/12move te trappen, het is een Italiaans bedrijf, met maffiapraktijken.
Tel uit je winst: een paar honderdduizend maal 13 euro, dat telt lekker aan! :twisted:

Gast

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb absoluut geen problemen gehad met tiscali. Na 5 dgn was de adsl verbinding klaar (terwijl het bij planet 4 weken duurde) en nadat ik mijn fractuur had opgestuurd had ik binnen 3 weken mijn geld terug.
Ik vind het een goede service

:D

duck
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2005 16:24

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door duck »

nou ff om het te vertellen

ik heb allles wel op tijd gekregen

ik heb het geld na een maaand ontvangen

ook heb ik een dvd-film ontvangen als compensatie voor
het lang wachten op tiscali telefonie
dat vond ik wel leuk dus dat is het vermelden waard

ok dat was het dan

doei doei
van een tevreden tiscali klant (duck)

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door Fiore »

ik heb ook totaal geen problemen gehad, moet ik zeggen. Weet niet meer precies na hoeveel tijd ik het geld terug kreeg. Je moest een formulier invullen en opsturen, en daar was ik rijkelijk laat mee, maar dat eenmaal gedaan stond het zo op mijn rekening. en daarna ook geen problemen gehad, adsl deed het altijd prima (in tegenstelling tot het net dat ik nu heb). Wel waren er nog even problemen met het opzeggen van tiscali adsl bij mijn verhuizing, ze hadden mijn brief nooit ontvangen, en ook notities van telefoongesprekken waren er niet (telefonisch bevestigd dat de brief binnen was) maar ook dat is heel netjes opgelost en ben gewoon afgesloten op het moment dat ik het wilde.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door skippy »

toch is het eigenlijk jammer dat tiscali op een omslachtige manier
terug betaald. want de prijs kwaliteit verhouding is zonder meer goed te noemen. ze bieden veel waar voor hun geld.

BjcK
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 mei 2004 01:05

Re: tiscali + geld terug actie

Ongelezen bericht door BjcK »

't Klinkt misschien omslachtig, maar handig is het wel voor beide partijen.

Nu zie je direct als consument hoeveel korting je eigenlijk krijgt en valt het op dat je een behoorlijk bedrag terug krijgt. Nu valt 't op dat niet alles gewoon 'gratis' is tenminste.

Gesloten