| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is er ook al een hoger beroep voor WCK
Is er ook al een hoger beroep voor WCK
Wie weet of er al een hoger beroep zaak speelt voor de WCK, zo ja wanneer is dan eventueel de uitspraak.
mvr g
mvr g
Re: Is er ook al een hoger beroep voor WCK
Dat zou leuk zijn. Misschien dat Piet hier iets over weet?
Als de Hoge Raad zich uitspreekt voor die WcK dan zijn in Nederland de rapen gaar..........
Alle contracten nietig.
Dit zou te mooi zijn om waar te zijn, maar dit gaat niet gebeuren. D.w.z. dit LAAT men niet gebeuren.
Als de Hoge Raad zich uitspreekt voor die WcK dan zijn in Nederland de rapen gaar..........
Alle contracten nietig.
Dit zou te mooi zijn om waar te zijn, maar dit gaat niet gebeuren. D.w.z. dit LAAT men niet gebeuren.
Sorry, zie dat je het hebt over Hoger Beroep.
Ik werd even al te enthousiast
Ik werd even al te enthousiast
De hoger broepen die Dexia heeft ingesteld (volgens mijn gegevens 6)staan allemaal op de rol voor jan/febr 2006.
De reden: pure intimidatie om mensen af te schrikken om te gaan procederen.
Er staat bij mijn weten geen hoger beroep zaak op de rol voor dit jaar, Laat staan dat er cassatie kan zijn ingediend en de Hoge Raad iets kan gaan doen.
Het blijft het oude liedje, we worden aan het lijntje gehouden.
Dexia probeert ons uit te roken en wij moeten hier niet in trappen.
Ga naar een advocaat, stop met betalen en ga Dexia dagvaarden.
Ze zijn hier als de dood voor, dus waar wacht je op......
Samen krijgen wij Dexia waar wij ze willen hebben, het invullen van de cheques met de bedragen waar wij recht op hebben.
Kijk naar de uitspraken van de rechtbanken en laat je niet bang maken door het tuig van Dexia.
Groeten,
Piet
De reden: pure intimidatie om mensen af te schrikken om te gaan procederen.
Er staat bij mijn weten geen hoger beroep zaak op de rol voor dit jaar, Laat staan dat er cassatie kan zijn ingediend en de Hoge Raad iets kan gaan doen.
Het blijft het oude liedje, we worden aan het lijntje gehouden.
Dexia probeert ons uit te roken en wij moeten hier niet in trappen.
Samen krijgen wij Dexia waar wij ze willen hebben, het invullen van de cheques met de bedragen waar wij recht op hebben.
Kijk naar de uitspraken van de rechtbanken en laat je niet bang maken door het tuig van Dexia.
Groeten,
Piet
dat zijn ze piet.
dit klinkt beter als dat heen en weer geklets over pl eur opa.
hou dat op .t andere forum a.u.b.......
dit klinkt beter als dat heen en weer geklets over pl eur opa.
hou dat op .t andere forum a.u.b.......
Piet, de zaken die jij nu noemt is daar dan ook de WCK bij?, is het dan misschien raadzaam om de procedure misschien aan te houden om de uitspraak hierover af te wachten, mijn advocaat is de zaak aan het voorbereiden maar in Amsterdam is de hele zaak tot december uitgesteld en dit geld voor iedereen.
vriendelijke groeten
Painter
vriendelijke groeten
Painter
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe weet je dat Albert, ik denk dat ze na dat we de schikking niet willen en met zijn allen nee zeggen, ze met elke zaak in hoger beroep gaan
VR GR
VR GR
En dat gaat nog jááááááááááááren duren met als resultaat dat je nog alles moet betalen en tot je 85ste door moet blijven werken.
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
en daar gaat h vd bank door de mand.

Dat Dexia alleen maar bezig is tijd te rekken en helemaal niet zit te wachten op uitspraken van hoger beroepen of de Hoge Raad blijkt wel uit het feit dat, als zij in hoger beroep gaan, zij dit maximaal uitstellen.
Daarom staan de hoger beroepen pas op de rol voor volgend jaar.
Hoezo wachten op een uitspraak van de Hoge Raad?
Dexia is niet eens in cassatie gegaan na het arrest (uitspraak) van het Gerechtshof in Den Bosch.
Dit Hof bepaalde in 3 gevalen dat het contract huurkoop was.
Dexia had 3 maanden om in cassatie te gaan en zij hebben dit niet gedaan.
Wat ik al eerder schreef, we zitten allemaal te wachten op iets wat dit jaar niet kan komen, nl uitspraken door een hoger gerechtshof, laat staan een uitspraak door de Hoge Raad.
we moeten ons niet laten opfokken door Dexia.
Ga procederen, stop in overleg met een advocaat met betalen en vorder al je betaalde geld terug van Dexia.
Er zijn voldoende betaalbare advocaten, wil je meer weten en ben je niet zeker over de mogelijkheden in jouw situatie kijk op onze website www.platformaandelenlease.nl en heb je dan nog vragen, mail me.
Groeten,
Piet
Daarom staan de hoger beroepen pas op de rol voor volgend jaar.
Hoezo wachten op een uitspraak van de Hoge Raad?
Dexia is niet eens in cassatie gegaan na het arrest (uitspraak) van het Gerechtshof in Den Bosch.
Dit Hof bepaalde in 3 gevalen dat het contract huurkoop was.
Dexia had 3 maanden om in cassatie te gaan en zij hebben dit niet gedaan.
Wat ik al eerder schreef, we zitten allemaal te wachten op iets wat dit jaar niet kan komen, nl uitspraken door een hoger gerechtshof, laat staan een uitspraak door de Hoge Raad.
we moeten ons niet laten opfokken door Dexia.
Ga procederen, stop in overleg met een advocaat met betalen en vorder al je betaalde geld terug van Dexia.
Er zijn voldoende betaalbare advocaten, wil je meer weten en ben je niet zeker over de mogelijkheden in jouw situatie kijk op onze website www.platformaandelenlease.nl en heb je dan nog vragen, mail me.
Groeten,
Piet
Welkom terug, Ad. De uitspraken waar je naar vroeg zijn:
AS4446, AS4448 en AS4449 van het gerechtshof te 's-Hertogenbosch.
Groet, impact
AS4446, AS4448 en AS4449 van het gerechtshof te 's-Hertogenbosch.
Groet, impact
hoi,
mijn zaak is in Almelo uitgesproken, Almelo ordeelde dat er sprake was van WCK. Toch was mijn contract niet nietig (dus niet te vroeg juichen). En van mijn restschuld van 9400 moest er nog 1500 betaald worden. UIteraard was ik niet blij maar voor mij loonde het niet meer in hoger beroep te gaan. En wat doet Dexia : hoger beroep instellen, rolzitting 13 december 2005 Piet. Als zij dit intrekken, dan ga ik toch lekker door heb ik besloten, wat een intimidatie zeg.. Ik denk dat het hoger beroep alleen maar positiever kan zijn waardoor ik uiteindelijk niets meer of minder verlies.
mijn zaak is in Almelo uitgesproken, Almelo ordeelde dat er sprake was van WCK. Toch was mijn contract niet nietig (dus niet te vroeg juichen). En van mijn restschuld van 9400 moest er nog 1500 betaald worden. UIteraard was ik niet blij maar voor mij loonde het niet meer in hoger beroep te gaan. En wat doet Dexia : hoger beroep instellen, rolzitting 13 december 2005 Piet. Als zij dit intrekken, dan ga ik toch lekker door heb ik besloten, wat een intimidatie zeg.. Ik denk dat het hoger beroep alleen maar positiever kan zijn waardoor ik uiteindelijk niets meer of minder verlies.
Nes,
je hebt alle gelijk, ga door, je kunt er alleen maar beter van worden, je bent reeds een heel eind gegaan, maak het af,
heel veel succes,
Ton
je hebt alle gelijk, ga door, je kunt er alleen maar beter van worden, je bent reeds een heel eind gegaan, maak het af,
heel veel succes,
Ton
Nes jouw termijn om in hoger beroep te gaan is al lang verstreken, 3-maanden na de uitspraak van het vonnis is de termijn om hoger beroep aan te tekenen.Als zij dit intrekken, dan ga ik toch lekker door heb ik besloten, wat een intimidatie zeg.. Ik denk dat het hoger beroep alleen maar positiever kan zijn waardoor ik uiteindelijk niets meer of minder verlies.
Dexia heeft HB aangetekend en dus de troeven in handen.!!!!
De advocaat van Nes is direct meegegaan in het hoger beroep instellen.
Dus ook hij heeft , binnen de toegestane periode, een hoger beroep ingesteld nadat hij dit hoorde van Dexia..
Toevallig heb ik vandaag met de advocaat hierover gesproken.
Dus als bij iemand Dexia in hoger beroep gaat, ga direct mee en doe het ook.
Zoals geengeluk als schreef, hiermee hou je zelf ook alle troeven in handen en niet alleen maar Dexia.
Nes, je strijdlust doet me goed.
Succes en groeten,
Piet
Dus ook hij heeft , binnen de toegestane periode, een hoger beroep ingesteld nadat hij dit hoorde van Dexia..
Zoals geengeluk als schreef, hiermee hou je zelf ook alle troeven in handen en niet alleen maar Dexia.
Succes en groeten,
Piet
Duidelijk Piet had ik dat ook maar gedaan. Dexia heeft in mijn geval de advocaat bedrogen
Maar heeft een verweerschrift ingesteld en gaat de advocaat van Dexia een proces aandoen eventueel wegens meineed
Maar heeft een verweerschrift ingesteld en gaat de advocaat van Dexia een proces aandoen eventueel wegens meineed
Hallo geengeluk,
Daarom gaat Dexia ook pas op de laatste dag in hoger beroep.
Dit om te voorkomen dat de andere partij het ook gaat doen.
Tuig is het en dan ben ik nog vriendelijk.
Groeten,
Piet
Daarom gaat Dexia ook pas op de laatste dag in hoger beroep.
Dit om te voorkomen dat de andere partij het ook gaat doen.
Tuig is het en dan ben ik nog vriendelijk.
Groeten,
Piet
Niet kletsen Piet.Piet schreef:De advocaat van Nes is direct meegegaan in het hoger beroep instellen.
Succes en groeten,
Piet