Wat een geluk.... ik ben niet de enige die ongevraagd voor "dom persoon" word uitgemaakt. Ik heb de volgende brief maar eens gemaild naar
[email protected] :
Geachte mevrouw, mijnheer,
Vandaag (vrijdag 3 juni) ontving ik een persoonlijk gerichte brief van uw organisatie. Daarin een compleet verhaal met de kans op het winnen van een mooie BMW. Eindelijk, eindelijk dacht ik, na vele jaren (ong 11 jaar) "lidmaatschap" wekt deze persoonlijke brief een bepaalde verwachting.
Echter toen ik een code ging activeren via internet, heb ik zeker een aantal keren de brief, en de website nog eens goed bekeken.
Met zeer grote verbazing kreeg ik het door..... deze actie was er niet op gericht een selecte groep mensen een prijs te gunnen, maar een zeer platte onzuivere commercieele plaagbrief om mij zonder duidelijk te maken, een extra lot te willen laten kopen !
Deze wijze van handelen is een grove belediging voor je trouwe leden, alsof deze mensen erom vragen als een dom persoon behandelt te worden! Er staat mij bij dat je trouwe mensen moet zien te behouden, en niet te verjagen. Een redelijk fatsoenlijke organisatie als de postcodeloterij behoort zich niet te verlagen tot dit soort "ranzige" praktijken.
Ik verzoek u daarom deze "loten aansmerende" brieven voortaan aan mijn adres niet meer te versturen.
Mocht dit niet het geval zijn, dan ben ik genoodzaakt andere stappen te nemen.
Ik verwacht van u een fatsoenlijke verklaring.