LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] procedure tegen Ohra
procedure tegen Ohra
De aanmelding/betaling voor de procedure tegen Ohra in groepsverband is begonnen.
De uiterste inschrijfdag is 14 Juni 2005.
Mocht U mee willen procederen,meldt U zich dan aan.
Na 14 Juni 2005 stopt de inschrijving en gaat deze groep beginnen met
procederen.
Of er nog een groep komt die gaat procederen is nu niet bekend.
[email protected]
Groetjes A3
De uiterste inschrijfdag is 14 Juni 2005.
Mocht U mee willen procederen,meldt U zich dan aan.
Na 14 Juni 2005 stopt de inschrijving en gaat deze groep beginnen met
procederen.
Of er nog een groep komt die gaat procederen is nu niet bekend.
[email protected]
Groetjes A3
Re: procedure tegen Ohra
Een advocatenkantoor die al een aantal Ohra Flexbeleg gedupeerden als klant heeft is:
Bosman Advocaten in Velp
Mr. Bosman ME, 026-3882351
[email protected]
www.bosmanadvocaten.com
Hij vraagt voor een individuele zaak 1500 euro excl. BTW en kantoorkosten, bij meerdere contracten 2000 euro.
Heb je recht op toevoeging dan betaal je natuurlijk alleen maar de eenmalige bijdrage van de toevoeging.
Groeten,
Piet
Bosman Advocaten in Velp
Mr. Bosman ME, 026-3882351
[email protected]
www.bosmanadvocaten.com
Hij vraagt voor een individuele zaak 1500 euro excl. BTW en kantoorkosten, bij meerdere contracten 2000 euro.
Heb je recht op toevoeging dan betaal je natuurlijk alleen maar de eenmalige bijdrage van de toevoeging.
Groeten,
Piet
Per 03-06-2005 start ook Beursklacht met Ohra.
Je kunt je aanmelden voor een collectieve procedure,
kosten rond de € 350,00.
Kijk op www.Beurklacht.nl
Groetjes A3
Je kunt je aanmelden voor een collectieve procedure,
kosten rond de € 350,00.
Kijk op www.Beurklacht.nl
Groetjes A3
Wat heeft OHRA met Legio Lease te maken. Dit lijkt mij een verkapte vorm van reclame-uitingen door PeeBek en PAL en is derhalve niet toegetaan. Redactie Tros Radar, gaarne uw mening
Dit forum heet Legio Lease !!!!!!
Dit forum heet Legio Lease !!!!!!
JH,
Als ik het goed begrijp is dit forum voor aandelenleaseconstructies en aandelenleasegedupeerden dus niet alleen voor of van Legio Lease.
Groetjes A3
Als ik het goed begrijp is dit forum voor aandelenleaseconstructies en aandelenleasegedupeerden dus niet alleen voor of van Legio Lease.
Groetjes A3
Hallo Allemaal,
Als ik me niet vergis doet Bosman advocaten toch ook voor Beursklacht de rechtszaken bepleiten? Althans dat heb ik ergens gelezen.
Piet, waarom dan Bosman Advocaten individueel aanprijzen?
Ik vindt het nogal een prijsverschil 350 of 1500 euro, de mensen worden dan toch onnodig op hogere kosten gejaagd?
Groetjes,
Agnes
Als ik me niet vergis doet Bosman advocaten toch ook voor Beursklacht de rechtszaken bepleiten? Althans dat heb ik ergens gelezen.
Piet, waarom dan Bosman Advocaten individueel aanprijzen?
Ik vindt het nogal een prijsverschil 350 of 1500 euro, de mensen worden dan toch onnodig op hogere kosten gejaagd?
Groetjes,
Agnes
Piet heeft zijn eigen belangen. Via hem aanmelden is kassa voor Piets BV.
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach Bokkies eten brokkies, en bokkie eet de verkeerde, zonder positieve vitamines.
Makkelijk hé bokkie om anoniem achter je computer iemand neer te sabelen, breng zelf eens een positieve inbreng hier.
Anne.
Anne.
Morgen, of eigenlijk vandaag,
Wordt een informatiemiddag gehouden te Bavel
Adres; Bruininks Brasserie, Kerkstraat 10.
De informatiemiddag is voor iedereen die is gedupeerd door aandelenlease-aanbieders zoals Dexia, Hollands Welvaren, Fortis/Groeivermogen, Fortis/Defam. Aegon-Vliegwiel, Levob en Ohra.
Agenda, met richttijden:
13.30 - Zaal open
- De heer Hans Aartsen van de vereniging Payback opent de middag.
- De heer Gerard Burgraeve van Beursklacht geeft toelichting over de afhandeling en de verdere behandeling van uw aanvragen.
- Een van de advocatenkantoren die de procesvoering voor een deel zullen begeleiden geeft informatie over de procedures.
- Schikkingsvoorstel Dexia
- Gelegenheid tot het stellen van vragen.
Mvg,
Pieter
Wordt een informatiemiddag gehouden te Bavel
Adres; Bruininks Brasserie, Kerkstraat 10.
De informatiemiddag is voor iedereen die is gedupeerd door aandelenlease-aanbieders zoals Dexia, Hollands Welvaren, Fortis/Groeivermogen, Fortis/Defam. Aegon-Vliegwiel, Levob en Ohra.
Agenda, met richttijden:
13.30 - Zaal open
- De heer Hans Aartsen van de vereniging Payback opent de middag.
- De heer Gerard Burgraeve van Beursklacht geeft toelichting over de afhandeling en de verdere behandeling van uw aanvragen.
- Een van de advocatenkantoren die de procesvoering voor een deel zullen begeleiden geeft informatie over de procedures.
- Schikkingsvoorstel Dexia
- Gelegenheid tot het stellen van vragen.
Mvg,
Pieter
Pieter
Samen staan we heel sterk!
Samen staan we heel sterk!
Piano,
I rest my case
Mvg,
Pieter
I rest my case