Office documenten kun je gewoon op je Mac openen, opslaan en weer op een Windows-PC openen.
Deze opmerking bedoel ik.
Kijk een Apple processor is geen pentium of een Athlon xp processor.
Naar mijn inziens werkt een Apple processor heel anders dan een Pentium of een Athlon processor c.q. Celeron, welnu ik vraag mij af misschien zie ik het verkeerd, als je een programma wat iemand op zijn Apple pc heeft staan, gemaakt is in een speciaal Apple programma hoe je dit dan weer op een Windows-systeem kan draaien.
Of het moet zo zijn, dat het gewoon gemaakt is in een Windows programma welke men op zijn Apple pc. heeft draaien, dan kan het anders niet.
Wat bedoel ik met 100% IBM compatible?
Stel jij bent programmeur; misschien ben jij dat wel dat kan ik hier niet vandaan bekijken, jij maakt een programma op jouw Apple pc., het programma draaid feilloos, maar jij zegt, zo ik ga mijn programma verkopen, iemand komt bij jou, koopt het programma, wilt dit op zijn IBM of voor mijn part Tandy pc. draaien of Laser, dan bestaat er een zeer grote kans dat zo'n programma bij die iemand die jouw programma gekocht heeft, niet draaid.
Maaaar stel dat de Apple computer onderdelen bezit die overeenkomt met de onderdelen van een IBM, dan is de Apple computer 100% IBM-compatible, nou moet ik Tandy ff vergeten, want ik weet niet of het merk Tandy nog bestaat; Tandy is zeker niet IBM-compatible maar Laser wel, het merk Laser bestaat nog steeds, alhoewel je hem niet overal in de winkel tegenkomt, dat hangt van de leverancier af waar ze inkopen, dat bedoel ik dus met IBM-compatible.
Hopelijk dat ik het zogoed uitgelegd hebt, verblijf ik met een vriendelijke groet.