LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] STEMBILJET LEASEVERLIES
STEMBILJET LEASEVERLIES
Kan iemand misschien het stembiljet van leaseverlies scannen en ergens plaatsen, want nu blijkt dat je die 45 euro terug krijgt...ik had dat biljet namelijk al vernietigd.
Re: STEMBILJET LEASEVERLIES
Beste lions90,
De stemkaart waar over je het hebt is nog blanco in mijn bezit! Rechtsboven staat een zescijferig nummer dat waarschijnlijk hoort bij de naam en dossiernummers op de kaart!
Ik kan de voor en achterkant van de kaart wel scannen [zonder nummers] maar weet niet hoe ik e.e.a.op het Forum zou kunnen krijgen!
Met vriendelijke groet.
De stemkaart waar over je het hebt is nog blanco in mijn bezit! Rechtsboven staat een zescijferig nummer dat waarschijnlijk hoort bij de naam en dossiernummers op de kaart!
Ik kan de voor en achterkant van de kaart wel scannen [zonder nummers] maar weet niet hoe ik e.e.a.op het Forum zou kunnen krijgen!
Met vriendelijke groet.
Je krijgt toch pas je geld terug als iedereen ja zegt?
niemand zegt ja, dus geen geld terug .
Maakt verder niet uit of je het opstuurt.
groetjes . ssonja.
niemand zegt ja, dus geen geld terug .
Maakt verder niet uit of je het opstuurt.
groetjes . ssonja.
Pluutje..mail maar naar [email protected] je wilt....
SSonja, stuur nou maar op, want geloof me maar, de meerderheid zegt ja.
Als de schikking doorgaat krijgt iedereen die de stemkaart heeft ingevuld, zowel ja als neestemmers, de 45 Euro.
Als de schikking niet doorgaat krijgt niemand iets.
Dan is het gewoon oorlog.
Zo simpel is dit
Als de schikking niet doorgaat krijgt niemand iets.
Dan is het gewoon oorlog.
Zo simpel is dit
Dexia/SLV is met een roadshow bezig
In navolging van PAL, Payback en Beursklacht trekt dexia/slv nu ook door het land, maar nu om ja stemmers te winnen.
Ik ben benieuwd wanneer Dexia/SLV ook een halve pagina plaatst met een contra advertentie om toch maar Ja te stemmen http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2 ... 34_108.php . Het enige antwoord dat SLV tot nu toe gedaan heeft is een mailing uitsturen om toch maar te gaan stemmen en gemakshalve nog een keer die 45 euro retour onder de aandacht gebracht om de twijfelaars over de streep te trekken.
Zal me wel een advertentie worden dan
Zeg JA.
Ja omdat, U dan rust heeft
Ja omdat, U een klein contract heeft van 1000 euro inleg en dus procederen dan duurder is.
Ja omdat, U dan 45 euro op uw rekening gestort kunt krijgen.
Ja omdat, Procederen op alleen misleiding hopeloos is.
Ja omdat, U dan ehuuuuuuuuuuuuu?
Mvg,
Pieter
In navolging van PAL, Payback en Beursklacht trekt dexia/slv nu ook door het land, maar nu om ja stemmers te winnen.
Ik ben benieuwd wanneer Dexia/SLV ook een halve pagina plaatst met een contra advertentie om toch maar Ja te stemmen http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2 ... 34_108.php . Het enige antwoord dat SLV tot nu toe gedaan heeft is een mailing uitsturen om toch maar te gaan stemmen en gemakshalve nog een keer die 45 euro retour onder de aandacht gebracht om de twijfelaars over de streep te trekken.
Zal me wel een advertentie worden dan
Zeg JA.
Ja omdat, U dan rust heeft
Ja omdat, U een klein contract heeft van 1000 euro inleg en dus procederen dan duurder is.
Ja omdat, U dan 45 euro op uw rekening gestort kunt krijgen.
Ja omdat, Procederen op alleen misleiding hopeloos is.
Ja omdat, U dan ehuuuuuuuuuuuuu?
Mvg,
Pieter
Ik vind de advertentie prima, net als de demo en alle ander acties van welke vereniging dan ook. Alles helpt.
SAMEN STAAN WE STERK
SAMEN STAAN WE STERK
Het is inderdaad een kwestie van samen sterk staan. Hoewel het vaak anders uitgelegd, verdraaid, halve waarheden en of negatief gepresenteerd wordt, waar mijn persoon in het bijzonder onterecht de zondebok van toebedeeld krijgt, is jammer en spijtig te noemen, Maar het zij zo, "Hoge bomen vangen veel wind" luidt het spreekwoord. Het blijkt een randverschijnsel te zijn die steeds weer de kop opsteekt en zal waarschijnlijk ook blijven bestaan zolang emoties de boventoon blijven voeren in plaats van het gezond verstand. We zullen er met z'n allen mee moeten leren leven.
Demonstraties, Krantenartikelen, Politieke lobby, Alliantie rechtshulpverleners, collectieve procedures, samenwerkingsverbanden. Alles draagt een steentje bij om dit aandelenlease debacle tot een goed einde te brengen voor de slachtoffers van aandelenlease. Dat is iets waar ik, Payback en andere zich hard voor blijven maken.
De bewuste Advertentie van een aantal geallieerde is denk ik een doorn in het oog voor elk bankwezen of financiële instelling.
Er wordt openlijk een vinger gelegd op de zere plekken.
De plekken die men het liefst in de doofpot stopt en geen bekendheid aan wilt geven
Het vertrouwen van de consument is door de aanbieder (Nederlandse bankwezen) ernstig geschaad.
Verkoop praktijken door banken zonder vergunningen, Niet, althans nog niet, kunnen aantonen van aankopen aandelen (fraude) is op zijn zachtst gezegd een grof schandaal te noemen van een ongekende impact. Wat betekend dat wel niet voor de gerenommeerde banken, verantwoordelijke politieke kopstukken en controlerende instanties? Die worden letterlijk meegesleurd in de sjoemel praktijken van de fouten banken.
Zolang deze affaire blijft doorslepen zullen de gerenommeerde banken en financiële instellingen de wrangen vruchten van dit debacle gaan plukken.
De Duivelsberg schikking is niet meer als een laatste poging om het onheil af te wenden. Helaas men heeft ons te ver in de hoek gedreven, te veel getracht monddood te maken. Te veel en te vaak bedrogen of in de steek gelaten door de politiek en of bankwezen. En nog steeds heeft men de euvele gedachtewereld dat ze het onheil kunnen afwenden. Niets is minder waar. Dan kent men de Nederlander nog niet. Want wanneer je probeert te graaien in de portemonnee van een Nederlander dan breekt de hel los. En dat is nu precies hetgeen men met de verkooppraktijken (en of overname Labouchere/dexia) heeft onderschat.
De Nederlander is maatschappelijk, sociaal, begripvol, staat open voor dialogen, poldermodellen etc. Allemaal prima en OK, but don't touch my wallet. Dan zul je de strijdvaardigheid van de Nederlander leren kennen
Mvg,
Pieter
Demonstraties, Krantenartikelen, Politieke lobby, Alliantie rechtshulpverleners, collectieve procedures, samenwerkingsverbanden. Alles draagt een steentje bij om dit aandelenlease debacle tot een goed einde te brengen voor de slachtoffers van aandelenlease. Dat is iets waar ik, Payback en andere zich hard voor blijven maken.
De bewuste Advertentie van een aantal geallieerde is denk ik een doorn in het oog voor elk bankwezen of financiële instelling.
Er wordt openlijk een vinger gelegd op de zere plekken.
De plekken die men het liefst in de doofpot stopt en geen bekendheid aan wilt geven
Het vertrouwen van de consument is door de aanbieder (Nederlandse bankwezen) ernstig geschaad.
Verkoop praktijken door banken zonder vergunningen, Niet, althans nog niet, kunnen aantonen van aankopen aandelen (fraude) is op zijn zachtst gezegd een grof schandaal te noemen van een ongekende impact. Wat betekend dat wel niet voor de gerenommeerde banken, verantwoordelijke politieke kopstukken en controlerende instanties? Die worden letterlijk meegesleurd in de sjoemel praktijken van de fouten banken.
Zolang deze affaire blijft doorslepen zullen de gerenommeerde banken en financiële instellingen de wrangen vruchten van dit debacle gaan plukken.
De Duivelsberg schikking is niet meer als een laatste poging om het onheil af te wenden. Helaas men heeft ons te ver in de hoek gedreven, te veel getracht monddood te maken. Te veel en te vaak bedrogen of in de steek gelaten door de politiek en of bankwezen. En nog steeds heeft men de euvele gedachtewereld dat ze het onheil kunnen afwenden. Niets is minder waar. Dan kent men de Nederlander nog niet. Want wanneer je probeert te graaien in de portemonnee van een Nederlander dan breekt de hel los. En dat is nu precies hetgeen men met de verkooppraktijken (en of overname Labouchere/dexia) heeft onderschat.
De Nederlander is maatschappelijk, sociaal, begripvol, staat open voor dialogen, poldermodellen etc. Allemaal prima en OK, but don't touch my wallet. Dan zul je de strijdvaardigheid van de Nederlander leren kennen
Mvg,
Pieter
Pieter ik ben het helemaal met je eens.
Het is zo jammer dat we het blijkbaar niet samen kunnen.
Maar elke keer opnieuw blijkt dat we het samen doen.
Contra dixio interminus,
en samen staan we sterk
Het is zo jammer dat we het blijkbaar niet samen kunnen.
Maar elke keer opnieuw blijkt dat we het samen doen.
Contra dixio interminus,
en samen staan we sterk
Piano,
Mooi gezegde
Ondanks alles doen we het nog steeds gezammelijk
Onderstreep dat van ganse harte. Als het niet linksom gaat dan maar rechtsom.
Mvg,
Pieter
Mooi gezegde
Ondanks alles doen we het nog steeds gezammelijk
Onderstreep dat van ganse harte. Als het niet linksom gaat dan maar rechtsom.
Mvg,
Pieter
Lions90,
Even geduld! Onze scanner [nieuw] weigert om de een of andere reden de stemkaart te copieren.
Even een oplossing zoeken dus!
Even geduld! Onze scanner [nieuw] weigert om de een of andere reden de stemkaart te copieren.
Even een oplossing zoeken dus!
ik wist niet dat je een Hoge boom was?Pieter,
Maar het zij zo, "Hoge bomen vangen veel wind" luidt het spreekwoord
Heeft de advertentie al reactie gehad uit het vijandelijke kamp.
is deze actie eenmalig. of wordt hij in meerdere bladen herhaald.
Immers niet iedereen leest de landelijke Telegraaf.
En juist zij , de gedupeerden kunnen wel eens een ander, bv een regionaal huis aan huis blad, of geen krant lezen.
Waar zit de gedupeerde.die nog van niets weet?
Janny
Uitstekende advertentie!
Zo snijd het mes van twee kanten.
Een opvallende ''Demonstratie'' en een opvallende ''advertentie''!
Zo kan het ook!
Zij aan zij zonder elkander te hinderen. Bravo
Zo snijd het mes van twee kanten.
Een opvallende ''Demonstratie'' en een opvallende ''advertentie''!
Zo kan het ook!
Zij aan zij zonder elkander te hinderen. Bravo
-
Wie kan mij ook helpen aan een stembillet?
Vanwege verhuizing heb ik het niet ontvangen. Ik probeer telkens op mijn oude adres, maar die persoon is misschien wel op vakantie, in ieder geval niet thuis. IK wil graag mijn stem laten blijken...
Dus ik wacht hoopvol op iemand die mij kan helpen. Eventueel kopieeren en per post? Dan wil ik wel een postzegel sturen.
Met vriendelijke groet, ikbenhetzat
Vanwege verhuizing heb ik het niet ontvangen. Ik probeer telkens op mijn oude adres, maar die persoon is misschien wel op vakantie, in ieder geval niet thuis. IK wil graag mijn stem laten blijken...
Dus ik wacht hoopvol op iemand die mij kan helpen. Eventueel kopieeren en per post? Dan wil ik wel een postzegel sturen.
Met vriendelijke groet, ikbenhetzat
Ik ben het zat.
Een gekopieerd stembiljet zou dexia wel eens ongeldig kunnen verklaren, omdat er een aantal nummers opstaan. Zo staat er een persoonlijk dossiernummer op van Leaseverlies- en Eegalease en nog een ander nummer waarvan de bedoeling niet duidelijk is. Blijf proberen om je eigen stembiljetten te pakken te krijgen. Je hebt overigens nog de tijd tot 20 juni.
Vrgr Pewi.
Een gekopieerd stembiljet zou dexia wel eens ongeldig kunnen verklaren, omdat er een aantal nummers opstaan. Zo staat er een persoonlijk dossiernummer op van Leaseverlies- en Eegalease en nog een ander nummer waarvan de bedoeling niet duidelijk is. Blijf proberen om je eigen stembiljetten te pakken te krijgen. Je hebt overigens nog de tijd tot 20 juni.
Vrgr Pewi.
-
Het voelt mij goed dat iedereen nee gaat zeggen!
Ga door Weer of geen weer
Samen zijn we sterk
We kunnen altijd dreigen met keiharde acties want daar maak ik tijd voor
Ga door Weer of geen weer
Samen zijn we sterk
We kunnen altijd dreigen met keiharde acties want daar maak ik tijd voor
beste ikbenhetzat: gewoon een briefje in de envelop met daar op wat je wil ,ja of nee, je bankr. nr. er op voor de € 45 (of 90) retour en klaar.Stuur je naar SLV of EGL. Gruus.
-
Bedankt pewi en gruus,
Ik zal gewoon een brief sturen, kunnen jullie me het antwoord nummer geven?
Ik ga nee stemmen.
Ik zal gewoon een brief sturen, kunnen jullie me het antwoord nummer geven?
Ik ga nee stemmen.
Pluutje,
Effe het antwoordnummer van de stemkaart, voor ikbenhetzat. U hebt hem toch gescand, als ik goed ben geinformeerd.
Welterusten Pewi
Effe het antwoordnummer van de stemkaart, voor ikbenhetzat. U hebt hem toch gescand, als ik goed ben geinformeerd.
Welterusten Pewi