LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet one

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mw. G.Th. van Dijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:04

Scarlet one

Ongelezen bericht door Mw. G.Th. van Dijk »

Ik zou graag berichten willen ontvangen van mensen die ervaring hebben met Scarlet one: tv, internet en telefonie in één pakket. Ik moet binnenkort kiezen en weet nu zeker dat ik géén Chello moet kiezen vanwege de vele wanprestaties. Heeft iemand een echt goede tip?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb zelf Versatel (zonnet) sinds het debacle van upc voor ongeveer 3 jaar geleden, ik heb tot op heden geen enkele klacht meer gehad, en ze hebben op het moment een hele mooie aanbieding met 20 Mb internetverbinding en digitale tv in een pakket van ca € 40,00.

Naar het schijnt is XS4ALL ook erg goed, hoor alleen positieve geluiden hiervan, en geen 09 nummer voor de helpdesk, dit is ook een mogelijk goed alternatief.

Succes toegewenst met je keuze.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Argo heeft gekozen voor Versatel en is daar o zo vreselijk blij ????

Reden te meer om NIET voor Versatel te kiezen.

Klantenservice 50 ct per minuut. Goed hé Versatel !

Har

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Har »

De keuze van Argo is begrijpelijk, Versatel hoe verzint hij het.
:D
Zijn ervaring met UPC dateert van 3 jaar geleden, dat moet een drama
geweest zijn, vermoedelijk is hij afgesloten door UPC van hun diensten.

Versatel van Mr de Mol, de circel is rond.

Lang leve UPC-Chello van een medewerker , bekend bij Argo.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Je hebt helemaal gelijk Har.

Zeker ook volgens Hoffie. Argo een UPC medewerker?

Was ik het maar, dan had ik die idiootjes een nog leuke herinnerings rekening gestuurd! Hahahahaha!
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 29 jul 2005 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door agro »

Wie moet toch die Argo zijn?

Leer eerst eens lezen ! :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb inderdaad gekozen voor destijds Zonnet, ik heb sindsdien geen last meer van storingen en nog minder van dubbele facturering.

Doe de groetjes maar aan Steve Engelaar die bij de administratie van upc zit, die is goed in dubbel faktureren,

MarcKoetsier
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:30

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door MarcKoetsier »

NOOOOOOOIT meer Scarlet!

Ik heb ScarletOne met Digitale Televisie aangevraagd. Ik heb bijna 3 maanden gewacht voor ADSL en Telefonie (gelukkig had ik dat vóór mijn verhuizing aangevraagd), en ik zit nu al drie weken zonder televisie in mijn nieuwe huis!!!!!!!!!!

Bij de telefoon heb ik een heel irritante echo, ADSL werkt wel goed trouwens.

Scarlet wijst alleen maar naar hun onderaannemers/installateurs, maar nemen zelf geen enkele verantwoordelijkheid voor hun daden. Dus de klant moet steeds met de klantenservice van de onderleverancier van Scarlet bellen! Hallo, bel zelfs eens!

Ik ga zometeen een brief typen om ze in gebreke te stellen.

Dus misschien wel één factuur, maar toch zeker 3 klantenservices! (Niet dat de bereikbaarheid wordt vergroot overigens). Er worden ook verschillende antwoorden gegeven door medewerkers.

Zodra ik kan, neem ik afscheid. Maar ja, dat duurt nog maar een jaar.
:cry:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door agro »

Was ik het maar, dan had ik die idiootjes een nog leuke herinnerings rekening gestuurd! Hahahahaha!
En dat is nou precies de mentaliteit die het gespuis van upc uitdraagt.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Cable Guy »

En dan nog iets over die digitale tv van Scarlet: dat is gewoon Digitenne en ik kan je als gebruiker van Digitenne verzekeren dat je van deze "Digitale" kwaliteit niet echt vrolijk wordt. :cry:

Gesloten