LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stofzuiger van de lidl

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
carla veltkamp

stofzuiger van de lidl

Ongelezen bericht door carla veltkamp »

geachte medewerkers

vorig jaar heb ik een stofzuiger gekocht bij de lidl deze bleek naeen paar maanden verschillende mankementen te hebben
na contact te hebben gezocht met lidl nederland moest ik mij vervoegen bij I T S service in winschoten.
Deze firma was telefonich niet te bereiken wat uiteindelijk na ruim twee en een halve maand pas lukte.
vervolgens moest ik mijn stofzuiger opsturen en kreeg ik hem na ruim een week terug met de mededeling dat er niets aan de stofzuiger mankeert de motor werkte volgens hen prima maar bij gebruik loopt het vermogen van de stofzuiger terug.das niks prima .
ook wil de klep van de stofzuiger zak niet sluiten maar volgens its moest ik de zak er dan maar goed indoen.
vervolgens bij ontvangst terug ontbreek de houder van de stofzuigerzak dus kan ik de stofzuiger helemaal niet gebruiken .
vervolgens weer verscheidene keren gebeld en vervolgens wordt er gezegt als ze de houder kunnen vinden ze hem dan wel zullen toesturen
dus conclusie wat kan ik nu nog beginnen om mijn stofzuiger goed gerepareerd te krijgen met vriendelijke groeten carla veltkamp

inxsnl

Re: stofzuiger van de lidl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Gaat het om een progress.

vrgr Tim

Wendy M

Ongelezen bericht door Wendy M »

U moet terug gaan naar Liddl, zij hebben hem verkocht en zij zijn verantwoordelijk voor het goed functioneren.

www.staiksterk.nl

Succes

golf

Ongelezen bericht door golf »

:?: heb iets dergelijks meegemaakt.
Aangekocht,1 H.P. printer na enkele dagen opgestuurd via Kiala.Afgegeven bij ETOS.Retourbewijs in mijn bezit en heb nooit meer iets gehoord of gezien.Hier kan je niets tegen doen.Een tel.gesprek kost 60 eurocent per min.Dit is al een jaar geleden.
wel inmiddels een nieuwe moeten kopen.
Houdoe.

wrx

Ongelezen bericht door wrx »

Een stofzuiger van de lidl brengt altijd problemen met zich mee.

Thijs193

Ongelezen bericht door Thijs193 »

ik koop m'n brood bij de bakker en groente bij de groenteboer maar geen elektronische apparatuur bij een billige supermarkt dan kan je wachten op problemen !

Gesloten