LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe wasdroger AEG T35600 nu al defect

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Amreg

Nieuwe wasdroger AEG T35600 nu al defect

Ongelezen bericht door Amreg »

Ik heb op 16-3-2005 een AEG wasdroger met type T35600 gekocht met binnenverlichting.
De eerste 2 weken had ik binnenverlichting maar de 3e week dus niet meer.
Ik heb dit doorgegeven bij de zaak waar ik hem gekocht had.
Op 5 april is Electrolux geweest om een nieuw lampje te plaatsen.
1,5 week later had ik weer geen bionnenverlichting en op 2 mei is dus weer Electrolux geweest voor het plaatsen van een nieuw lampje en het doormeten van het apparaat om te kijken of er ergens anders iets fout zat. Volgens de monteur was er dus verder niets mis mee en had ik gewoon pech dat het eerste lampje wel bij de levering kapot was gegaan en het tweede lampje bij de vorige monteur misschien wel een half jaar had liggen rammelen in zijn auto.
Vandaag zou de monteur van Electrolux tussen 8 en 10 uur komen maar hij belde om half 8 dat hij het niet kon redden om die tijd en dat hij wel na 3 uur vanmiddag zou komen.
Ik wees hem er op dat het mij was opgevallen dat de lampjes iedere keer kapot waren gegaan nadat ik de machine op intensief had ingesteld. Zegt hij dood leuk o maar dat denk ik niet er zal wel een verkeerd lampje in zitten.
Nou heb ik op de internet site van Electrolux gelezen dat ze meer dan 111 monteurs hebben.
Als ze me iedere keer een andere monteur sturen ben ik dus 111 lampjes verder voordat ze dan zeggen dat het toch wel niet aan het lampje lkigt ben ik bang.
Jeejtje kan ik hier niets anders mee?
Het apparaat is nu net 2 maanden geleden geleverd ( 16-3 gekocht 19-3 geleverd ) en je kunt wel zeggen het is maar de binnenverlichting maar ik heb hem wel gekocht met binnenverlichting dus vind ik dat die het dan ook moet doen.
Of zie ik dit verkeerd?

Gast

Re: Nieuwe wasdroger AEG T35600 nu al defect

Ongelezen bericht door Gast »

Je mag er van uit gaan dat zo'n lampje niet een half jaar mee gaat,

Meestal zijn die lampjes ontworpen voor gebruik in extra warme omstandigheden, deze lampjes zijn "extra sterk",

De gloeidraad en glas is dermate verstevigt dat zo lampje gerust een paar jaar mee mag gaan,

Zeer waarschijnlijk is er met de fitting, waar de lamp in zit, iets aan de hand, dan gebeurd het wel eens dat een lamp het niet lang uithoudt in de fitting,

Het is slecht werk, en dit mankement moet en kan snel verholpen worden,

Amreg

Ongelezen bericht door Amreg »

Op 19 mei is er dus weer een monteur van Electrolux geweest.
Hij heeft er nu maar een ovenlampje in gezet.
Ik had het er met hem over dat ik vond dat er nu 3x een monteur is geweest en 3x een nieuw lampje is geplaatst dat als het weer stuk zou gaan hij me wel een nieuwe wasdroger mocht brengen.
Nou zegt hij als het lampje weer stuk gaat weet ik ook nog een andere oplossing om het te maken.
Hij wel misschien maar wie zegt dat hij weer terug moet komen?
ik heb 3x een andere monteur gehad en wie zegt dat ik weer dezelfde monteur terug krijg.
Ik had het trouwens ook met de winkelier over een nieuw apparaat als de lamp stuk bleef gaan.
Zegt hij zo va tja daar moet je dan voor bij Elektrolux zijn.
Is dat wel zo?
Ik heb mijn apparaat bij hem gekocht en niet bij Elecktrolux.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo

Ik denk niet dat men tot vervanging overgaat alleen omdat het licht het niet doet.
Dit is vrij simpel te repareren.

ricardo1

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Misschien schakelt het lampje wel niet uit als de deur dicht gaat en als hij staat te drogen, dan gaat zo'n lampje natuurlijk snel stuk lijkt mij. Een andere oorzaak zou kunnen zijn dat het lampje teveel trillingen of schokken moet verwerken. Je heb volkomen gelijk als je een andere droger wilt hebben als het lampje stuk blijft gaan. Ook al lijkt zo'n lampje misschien niet zo belangerijk te zijn, het is reuze handig en je hebt er voor betaald.

Gesloten