LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoneren onmogelijk

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
w.niesing

telefoneren onmogelijk

Ongelezen bericht door w.niesing »

graag wil ik de nieuwste irritatie melden die upc op hun klanten loslaat:

Mijn zus en moeder wonen in brabant, in de woonplaats Geldrop. Beide hebben een upc telefonie en internet aansluiting.
Ik heb een telefonie, internet en kabeltv-aansluiting.

Bellen ging voorheen redelijk probleemloos. Bij mij in ieder geval. Mijn moeder heeft al drie keer een monteur gehad in nauwelijks een jaar tijd.

Het geval wil nu dat mijn zus en mijn moeder mij sinds een aantal weken niet meer kunnen bellen. De telefoonlijn geeft aan dat het bezet is. Terwijl we weten dat dat niet zo is. Mijn neef die ook in Geldrop woont en een kpn-lijn heeft kan mij gewoon bellen. Ik heb contact met upc gezocht en hun verzekerde mij dat mijn modem en lijn in orde waren en dat het probleem in brabant zou moeten zitten. Maar hetzelfde zeggen ze dus ook tegen mijn moeder. Weer heb ik teruggebelt en nogmaals hebben ze alles nagekeken. We krijgen nu de tip om als mijn moeder en zus mij willen bellen, ze het landnummer eerst moeten draaien. Is dit niet het toppunt van sarren? Waar betalen we eigenlijk voor. UPC is gewoon te beroerd dat ze dit eens goed uitzoeken. Als nu mijn moeder me perse moet hebben moet ze naar mijn dure mobieltje bellen of ze moet mijn neef vragen om mij te bellen zodat ik haar kan terugbellen?
Dit is dus ronduit belachelijk.

Kees 29

Re: telefoneren onmogelijk

Ongelezen bericht door Kees 29 »

Hoi,

Is niets nieuws, bij mijn vader 85 jaar,hartpatient, precies hetzelfde.
Heeft een vermogen aan mobile telefoonkosten gekost en dan zeggen ze : Het zal wel aan uw telefoon liggen. NIET DUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij heeft 5 weken zonder telefoon gezeten eerder ging niet want eerst moest het telefoonnummer weer vrijgegeven worden voor de KPN.
Hij had nog maar net telefoon toen hij 112 moest bellen voor een hartaanval.
Je zal op dat moment maar niet kunnen bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas interesseert ze dat allemaal niets.
Op 3 november de hele handel opgezegd en abonnementskosten en de terugang naar de KPN zou vergoed worden.
OOK NIET DUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Kosten qua telefonie waren er niet gemaakt want deze deed het niet
Tot nu toe is er nog geen cent vergoed.

OPZEGGEN DIE HANDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kees

Jayjedi

Ongelezen bericht door Jayjedi »

Hoi,

Ik herken de problemen, en was het zo verschrikkelijk zat, dat ik sinds twee weken weer de trotse eigenaar ben van een KPN lijntje

Gewoon opzeggen

jeroen

gast123456

Ongelezen bericht door gast123456 »

eindelijk weer iemand verstandig

neem gewoon kpn en laat je allemaal niet gek maken door die gasten van UPC.

Sukkels

mack

Ongelezen bericht door mack »

Kee, En wat nou als de stroom uitviel.
Dan was het UPCmodem ook uit en kon je ook niet meer bellen ;-)

Ook niet met KPN en een draadloos toestel.

WEL met KPN en een vast draadgebonde telefoontoestel.

Kees 29

Ongelezen bericht door Kees 29 »

Mack,

Met Kee zul waarschijnlijk mij, Kees, bedoelen.

Punt 1: Het is een draadgebonden toestel.

Punt 2 : Stroom valt geen 5 weken uit.

Kees.

gewoonik

Ongelezen bericht door gewoonik »

Jaja, wil je bellen en kan je niet bellen!
Krijg je steeds te horen sorry voor het ongemak, dit nummer is tijdelijk
niet bereikbaar.
Bel je met je mobiel en dan krijg je wel verbinding en asl je UPC hierover belt ligt het niet aan hun maar aan je toestel.
TUURLIJK, omdat het geen UPC foon is.

Har

Ongelezen bericht door Har »

UPC Chello

0900 1580

Ik tref alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen aan bij de helpdesk, natuurlijk hebben zij ook storingen en dat kun je dan op een bandje horen.

De telefoon verbindingen bij mijn familie met een upc lijn in Helmond, Stiphout, Mierlo Hout en Nuenen zijn uitstekend.

Misschien kunnen de geachte forum leden hun modem en bekabeling eens doormeten.

De service monteurs staan binnen en dag voor je deur is mijn ervaring.

:D

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Zo zijn mijn ervaringen ook ! :D

Leuk dat je iets positiefs schrijft ondanks die vele opdringerige beterweters die niets anders doen dan lopen te klagen en te Z-E-I-K-E-N. :x

In Lelystad loopt het met de aanmeldingen voor Digitale Telefonie (VOIP) storm. Waarschijnlijk omdat hier vrijwel probleemloos gebruik kan worden gemaakt van alle SUPER diensten van UPC :lol:

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

mag je nu het gat likken van de baas morgen nu je dit gepost hebt mischa???????????
Is het niet een beetje vreemd dat je als mens zonder enkel probleem op een consumentensite komt, en dan alleen maar positieve dingen gaat plaatsen over UPC???? of te wel over je baas?????????

HOOP DAT HET WC PAPIER MORGEN OP IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mischa0320

Ik kwam op deze consumentensite omdat ik iets ANDERS wilde nazien. Ik heb me behoorlijk vermaakt van al die "frusties" die blijkbaar tijd te veel hebben.

En dat door een bedrijf ? Sorry hoor !

En nog wat...

mensen die zo grof in de mond en zo dom zijn en het hebben over
het likken van het gat van mijn baas
zo dom, zo kortzichtig.... ik ga niet met een sukkel in discussie!
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 29 jul 2005 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Har

De frustratie van Argo en Hoffie is erg groot.

0900 1580 voor een goed gesprek met een UPC medewerker :D

Bink007

Ongelezen bericht door Bink007 »

Ik snap niet waar die klagers het allemaal over hebben. Mocht er al iets fout zijn gegaan bij UPC dan ga ik er vanuit dat in tien van de tien gevallen bij de klant ligt.

Regel 1 van het UPC handboek zegt namelijk ook. "de klant heeft per saldo ongelijk"

Regel 2 Mocht de klant gelijk hebben dat treedt automatisch regel 1 in werking.

Dus mensen steek de handen maar eens wat vaker in eigen boezem.

Mischa0320

:lol:
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 29 jul 2005 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Bink007

Ik had laatst een paar vrekke knapen aan de deur die me aan de telefoon van UPC wouden hebben. Hoe het met deze dienstverlening van UPC gesteld is kan iedereen lezen op de andere topic die hier voor open is gesteld. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ze volgens mij net zo onbenullig waren als onze Misscha. Dus Misscha dream on zou ik zeggen

Har

De frustratie van Bink 0007 is nog groter dan die van Argo en Hoffie.

0900 1580 voor een goed gesprek met een UPC medewerker om alle eventuele problemen rustig te bespreken en jullie excuses aan te bieden.

Bink007

Beste Nar,

Nog bedankt voor je advies. Aangezien ik echter nog een gelovig iemand ben zal ik vanavond maar eens even bij de here te rade gaan. Heb hier meer vertrouwen in dan in de helpdesk van UPC. Kun je nagaan.

hoffie

Hier biedt de helpdesk van UPC geen uitkomst meer, alleen nog maar een psychiater!
Ach lieve schat, je kan me niet helpen??????????

Grin, alsof de helpdesk van UPC ooit iemand geholpen heeft :s
Oh ja toch wel: van de wal in de sloot

Weet U mijnheer U moet uw computer formateren, dat zal wel helpen.................. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jajaja dat zal best wel helpen als je modem offline staat..................... :s

Pfff na een aantal jaren Kwello is XS4ALL werkelijk de hemel, en ehhh helpdesk?????? heb je daar helemaal niet nodig, maar mocht je hem een keer nodig hebben bel je gewoon tegen normaal tarief, en hoef je geen kwartier naar een klingellende Pim Jacobs te luisteren :s

hoffie

ohhhh ja a 10ct per minuut moest er nog bij

hoffie

De frustratie van Bink 0007 is nog groter dan die van Argo en Hoffie.

0900 1580 voor een goed gesprek met een UPC medewerker om alle eventuele problemen rustig te bespreken en jullie excuses aan te bieden.
Har word hier al gek van je, laat staan als ik je ook nog eens aan de telefoon krijg :cry:

Gesloten