LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
netwerker
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2005 22:56

Speedlinq

Ongelezen bericht door netwerker »

Ik ben mij wild geschrokken van de reacties op deze website, omdat ik dacht met Speedlinq een goede keuze voor een ADSL-verbinding te hebben gemaakt. Doffe ellende in een korte tijd. Ik heb mij begin mei 2005 bij deze club aangemeld en ontvang op 12 mei 2005 een brief dat binnen een week de modemkosten van de girorekening worden afgeschreven. De Postbank bevestigd dat per 16 mei 2005. Op 21 mei 2005 komt de bevestiging van Speedlinq binnen met de mededeling dat per 30 mei 2005 de ADSL-verbinding gebruikt kan worden. Echter op 30 mei 2005 heb ik nog geen modempakket in huis en kan derhalve de verbinding niet opstarten. Daarover gebeld, na bla.bla. van de automatische speaker (het moet geld kosten, € 0,75 per minuut!!) zegt de telefoniste dat het modempakket is/wordt verzonden. Dat het te laat is, daar wordt geen woord aan besteed! Na een week, inmiddels 6 juni 2005 is er nog geen modempakket binnen, dus opnieuw gebeld. Hetzelfde verhaal, het modempakket is/wordt verzonden. Ik heb geeist dat het modempakket uiterlijk woensdag 8 juni 2005 in mijn bezit moet zijn, zoniet, dan einde overeenkomst wegens wanprestatie!! De tijdspanne tussen 21 mei en 8 juni 2005 is lang genoeg om een pakket met de post te verzenden. Vanavond, 8 juni 2005 heb ik hun administratie een bericht gestuurd, dat zij mij het opzegformulier toesturen. De Postbank zal ik verzoeken om de reeds gedane betaling terug te draaien, de automatische incasso wordt per omgaande opgeheven. Het woord Speedlinq heeft blijkbaar toich een andere inhoud gekregen, trage en linke partij om zaken mee te doen!!

Gesloten