LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Ongelezen bericht door anne_ »

Maar goed op een bepaalde leeftijd moet je het plaatje rond hebben, wil je nog een beetje aangenaam kunnen leven. Want dan word je geconfronteerd met je gezondheid etc.
Albert hier ben ik het volkomen mee eens, Dexia maakt het echter onmogelijk om het plaatje rond te krijgen. Dit geldt overigens niet alleen voor een bepaalde leeftijd, ook mensen die jonger zijn zitten met het zelfde probleem. Ouders die een potje wilde maken voor de studie van hun kinderen, ieder die een pensioengat wilde vullen.
En zo zijn er vele redenen geweest om te sparen voor de toekomst van je kinderen of voor jezelf.

Brrrrrr het voelt voor allen die zich bedrogen voelen bijzonder triest aan.

Gr. Anne

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Ongelezen bericht door albert-o »

:shock:
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Jaap Blauwhoed
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2005 22:36

Re: voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Ongelezen bericht door Jaap Blauwhoed »

Allereerst Kees de Kort (Beleggingsanalist AFM Capital Management) heeft ooit gezegd:

Als u een ton schuld heeft, dan heeft u een probleem daarentegen als u een miljoen schuld heeft, dan heeft de Bank een probleem.

Deze mensen zijn 65 stemmen Nee tegen een voorgesteld compromis, en zijn in het bezit van een eigen huis.

Compromis = Overeenkomst waar niemand het mee eens is.

In geval van overlijden mag er door de erfgenamen worden gekozen wat te doen voortzetten of kwijtschelden inzake het leasecontract. De keuze lijkt mij makkelijk.

Verkoop het huis aan de kinderen en laat de kinderen een hypotheek op het huis nemen. En foetsie is de A codering inzake de hypotheek.

Verder is het verstandig als 65 jarige op den duur met louter schulden dood te gaan, geen successierechten en geen erfenis.

Succes,

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Ongelezen bericht door piano »

Ja en dan gaan de kinderen er met je geld vandoor en pappa kan de zorg in hahahahaha als je 65 bent dan ben je nog niet oud hoor klumsie
en ook niet gek hahaha 8)

janssendelimpens
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 okt 2004 16:33

Re: voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Geachte Anne,

Mijn eerdere mailtje was waarschijnlijk niet duidelijk.Mijn vrouw en ik zijn (gelukkig)geen gedupeerden.Een aantal van onze vrienden (65 +) helaas wel,maar een echtpaar heeft echt geen geld voor een advocaat en vinden de drempel naar collectieve of gesubsidieerde hulp te groot.
Daarom hebben mijn vrouw en ik hen fin.wat geholpen met een advocaat.Wij wilden hun kleine hypotheek met een nog hoge rente omzetten in een met een veel lagere rente en dat kon niet i.v.m.hun a-codering.
Sorry als ik onduidelijk was.
groeten!

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: voorstel " Duisenberg" :eegaleasers:antwoord van D

Ongelezen bericht door anne_ »

Oké dan, fijn dat u hulp kunt bieden.

Gr. Anne.

Gesloten