LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huurwijken gaan toch achteruit zo!!!!

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
daantje79

huurwijken gaan toch achteruit zo!!!!

Ongelezen bericht door daantje79 »

wolle, moeder van 3 opgroeiende kinderen.
Wat ik erg vind is dat ze de huur woningen links laten liggen, samen met de gemeente. In onze buurt wonen ongelooflijk veel kinderen maar er is geen speelplaats of iets dergelijks te bekennen.
Dat vind ik schandalig!!!!!!!!
Zo krijg je ook dat sommige wijken gaan verpalperen.
Bij ons is er zat plaats. Zelfs wel om op ons veld een hele kermis te zetten.
Maar een speeltuin voor de kinderen, nee!!!
Hoe krijgen we dan toch die hangjongeren????

Wat zijn mensen toch otzettend dom.
Vriendelijke groet, Jessica Visscher uit Zwolle zuid. :evil: :oops: :roll:

Gast

Re: huurwijken gaan toch achteruit zo!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Zo krijg je ook dat sommige wijken gaan verpalperen

Komt omdat erzoveel gesloopt wordt.

Ligt niet aan de kinderen,maar aan de ouders
die internetten belangrijker vinden dan op hun kinderen letten. :roll:

sje

Ongelezen bericht door sje »

Hoe kun je het zeggen!!!

burgemeester

Ongelezen bericht door burgemeester »

je zult toch zelf wat met je kinderen moeten doen en het niet overlaten aan anderen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas gebeurt het maar al te vaak op deze manier, kinderen krijgen tegenwoordig weinig aandacht meer van de ouders,

Vooral het werk, televisie, stress, computer, en moeheid, zijn hier debet aan, kinderen mogen graag eens door de ouders geknuffeld worden, en willen graag voelen dat ze "het goed doen" voor de ouders,

En dat laatste ontbreekt nog wel eens bij de ouders, de kinderen weten niet meer wat goed of fout is, en laten zich door "vriendjes" meeslepen in zaakjes die niet echt goed zijn voor de opvoeding,

Er wordt bij de kinderen dan egoïsme en materialisme gekweekt, terwijl de "gevoelswereld" van het kind volledig teniet wordt gedaan,

Het resultaat, kleine "robotjes" die alle rottigheid uithalen, met een stalen gezicht, knokpartijen, dieverij, en alle ellende die ze nog meer uitvreten,

Helaas komen de ouders er vaak véél te laat achter, en proberen dan vaak nog in te grijpen, maar dan is het al veel te laat, het kwaad is dan al geschied,

Vaak komen dergelijke kinderen dan vaak op het politiebureau, en de ouders weten zich geen raad met dergelijke kinderen, want ze zijn dan moeilijk aan te pakken, en hebben het lef om de ouders gewoon in hun gezicht uit te lachen, of de deuken in de auto te trappen, als "represaille"!,

Vaak worden de kinderen dan uit huis geplaatst en in heropvoedingskampen gezet, dit gaat meestal onder een zeer zwaar regime, in de hoop dat ze er nog wat van leren,

Aandacht en liefde zijn echt de speerpunten voor een goede opvoeding, laat ze merken dat je van ze houdt!, knuffel ze!, een aai over de bol doet vaak wonderen, het gevoel geven dat ze "erbij horen!"

Het is voor ouders soms moeilijk, maar een goede opvoeding begint tenslotte bij de ouders, die de kinderen niet met een sleutel om de hals naar buiten sturen, omdat "pa en ma" zo nodig moeten werken, of de hele dag achter de computer zit te chatten.

poppe

Ongelezen bericht door poppe »

Helemaal niet eens dat er geen speeltereinen zijn voor kinderen. Ik heb jaren in Enschede gewoond en in iedere wijk, haast op elke hoek van de straat zijn daar speeltuinen of speelvelden voor kinderen.
Moeten er altijd alleen maar toestellen staan??? Kinderen kunnen zich toch ook prima vermaken op een grasveld. Geef hen een bal, laat hen stokken zoeken en geef ze wat oude lappen mee voor het maken van tenten of wat dan ook en ze kunnen zich toch prima uitleven???
Er zijn vast meer mensen die tips kunnen geven hoe en met wat voor materialen je je kinderen kunt laten spelen.
succes

Magdalena

Ongelezen bericht door Magdalena »

Hallo, ik woon in Hilversum in een wijk, waar je het goedkoopst kan huren, ik betaal 520 per maand, vanaf 1 juli.
Nu zijn er hier mensen op het forum die dat weinig vinden.
ik heb toch een riant loon van 750 euro, en mijn grote kinderen kosten niks, en 45 euro per week kun je riant van eten, drinken en kleding van kopen, met een gezin!
Ik ben gehandicapt, waardoor ik maar 4 dagen kan werken, maar dat is mijn eigen schuld, had ik maar geen ongeluk moeten krijgen, verkeerde plek , verkeerd tijdstip.
Mijn verwarming hoef ik niet testoken, want ik kan dat niet betalen, maar dat is mijn eigen schuld, want men heeft eigen verantwoordelijkheid, en dan had ik maar geen ongeluk moeten krijgen, en andere ouders moeten gehad hebben die mij niet naar de huishoudschool hadden gestuurd.

Ja, en nu woon ik gezellig in het buitenland voor 520 kale huur (zonder de rest van de kosten), heel gezellig, het is alleen jammer dat ik mijn buren niet kan verstaan en dat ze niet met me om willen gaan omdat ik een ander geloof heb (ik ben nl Christen)

Ik heb maar 2 honden genomen, want daar zijn ze hier in dit "buitenland" heel bang voor, want ik had zo'n last van hitsige mannen aan mijn deur, das nu afgelopen.

Ps.
Hopelijk begrijp je wel, dat dit cynisch bedoeld is, maar ik ben een beetje boos, omdat net op een ander topic men mij zei dat 520 voor een pauperrijtjeshuis in een achterbuurt van Hilversum weinig geld is, dus datik niet moet zeuren, want achterbuurt of niet, het is Hilversum, dus dan mag het duurder zijn dan de rest van het Gooi.

nel11

Ongelezen bericht door nel11 »

Jessica je heb helemaal gelijk ook hier in de buurt (nieuwbouwwijk )
met heel veel jonge kids is er maar 1 speeltuin direct gelegen aan de SLOOT ,is echt over nagedacht en wel met 1 WIPKIP .
gr nel

Gesloten