hoi allemaal
ik heb een klacht over essent
maandag rond half 4 smiddags hadden we geen kabel meer en geen internet meer dus wij bellen naar de storing dienst van essent kregen we te horen dat we afgesloten waren van de kabel dus wij bellen naar de klatenservice van essent ja mevrouw u bent een maand achter bij essent en wij wisten van niks hebben geen herringen en brieven gehad voor afsluiting zeiden wij ja zeg die vrouw zei die hebben we wel gestuurd wij zo nee hebben niks gehad van jullie en ze bleven volhouden van wel toen dus wij direct per fax dat geld overgemaakt maar anders wisten we het ook niet die vrouw zo als u het geld faxt ben u morgen weer aangesloten het is nu al donderdag en hebben nog niks terwijl we maandag direct betaald hebben wij dinsdag weer bellen of we nu weer aangesloten nee duurt 10 dagen wij zo en die vrouw zei gisteren dat we vandaag weer kabel hadden smeten ze gewoon de telefoon neer en hangt ook nog eens een half uur aan de telefoon voor je iemand eraan heb maar essent blijft volhouden dat we brieven en zo hebben gehad maar die hebben we helemaal niet gehad maar hun willen niet eerder aan sluiten als na tien dagen terwijl het niet eens onze fout is ik weet alleen dat ik de scheit van essent krijg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |