Hallo,
Waar kan men geld lenen (krediet) met een WAO uitkering?
Wie doet niet zo moeilijk, er is geen negatief BKR.
Graag jullie reacties
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar kan men geld lenen (krediet) met een uitkering?
Re: Waar kan men geld lenen (krediet) met een uitkering?
het beste bij je eigen bank of bij de gemeentelijke kredietbank is je eigen woonplaats.
--
Laatst gewijzigd door Bubsel op 18 mar 2007 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je wel eens naar de voorwaarden van geldbutler.nl gekeken? Die schoften rekenen 3% rente per maand!
Da's een beetje veel, dat komt neer op meer dan 40% per jaar.
Ik zou inderdaad eens kijken of je bij de gemeentelijke kredietbank terecht kunt. Of eigenlijk nog beter: probeer eerst te kijken of die lening wel echt nodig is. Sparen voor iets groots is nog altijd stukken voordeliger dan lenen!
Da's een beetje veel, dat komt neer op meer dan 40% per jaar.
Ik zou inderdaad eens kijken of je bij de gemeentelijke kredietbank terecht kunt. Of eigenlijk nog beter: probeer eerst te kijken of die lening wel echt nodig is. Sparen voor iets groots is nog altijd stukken voordeliger dan lenen!
Nou nou nou, niet overdrijven hoor. Op de site staat:Heb je wel eens naar de voorwaarden van geldbutler.nl gekeken? Die schoften rekenen 3% rente per maand!
U betaalt maandelijks 3% aan rente en aflossing over opgenomen saldo.
Rente EN aflossing is dus 3%. Da's heel wat anders dan 3% rente.
Hollander, je hebt gelijk. Maar dan, volgens de toelichting op de site:
"Rente en aflossing bedraagt 3% per maand. De effectieve rente op jaarbasis is marktconform en bedraagt 21%, zie prospectus. "
21% per jaar! Lijkt me de moeite waard om eens even te kijken of dat niet goedkoper kan.....
"Rente en aflossing bedraagt 3% per maand. De effectieve rente op jaarbasis is marktconform en bedraagt 21%, zie prospectus. "
21% per jaar! Lijkt me de moeite waard om eens even te kijken of dat niet goedkoper kan.....
de gemeentelijke krediet bank in je woonplaats !!