LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

kpn

Ongelezen bericht door Gast »

Na fouten van kpn met mijn abonementen voor internet,had ik te hoge rekeningen.KPN heeft de fouten toegegeven maar ze willen mij niet het te veel betaalde geld terug betalen,alleen een klein gedeelte.Ik ben met kpn al bijna 2 jaar bezig met verschillende klachten maar je komt ook zomaar niet onder je abonement uit.
Steeds word je door andere medewerkers geholpen de een weet er nog minder van als de ander.
Wat kan ik nu nog doen?Ga ik met hun laatst voorstel akkoord dan ben ik nog zeker 800 euro armer.
Kan u mij helpen AUB?

kost9606

Re: kpn

Ongelezen bericht door kost9606 »

Vorige maand betaalde ik mijn telefoonrekening contact bij het postkantoor. Alles werd keurig geregistreerd, echter KPN ontkent dat zij het bedrag hebben ontvangen.
Je wordt bij KPN van het kastje naar de muur gestuurd...........
Het wordt tijd dat hier in Zeeland ook andere aanbieders op de markt komen, maar wij moeten helaas bij KPN blijven.
Of heeft iemand een ander voorstel?

usr13744

Re: kpn

Ongelezen bericht door usr13744 »

Als je een rechtbijstandsverzekering hebt of lid bent van de consumentenbond zou ik die maar eens aanspreken....

Gesloten