LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Batterij Samsung Peperduur!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

:( Sinds ruim anderhalf jaar ben ik in het bezit van een Samsung SGH-C100. Ben hier redelijk tevreden over al is het displayscherm erg slecht in het zonlicht. Sowieso buiten slecht te lezen.

Maar nu het volgende heb een garantie erbij genomen van in totaal drie jaar dus wilde ik er nog ruim een jaar mee doen. Nu ging de batterijindicator (sowieso een zwak punt bij Samsung) steeds vaker op een bolletje en daarna weer op twee of drie.

Tijd voor een nieuwe batterij! Winkel 1, winkel 2, winkel 3: u raadt het al; nergens meer te verkrijgen. Even bellen met Samsung. Ja zijn nog wel te koop, kosten € 61.-!!! Tja in de winkel zeiden ze al koopt u maar een nieuwe of neemt u een abonnement. Tis lekker zeg! :evil:

3210
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 sep 2004 14:21

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door 3210 »

Tijd voor een nieuwe batterij! Winkel 1, winkel 2, winkel 3: u raadt het al; nergens meer te verkrijgen. Even bellen met Samsung. Ja zijn nog wel te koop, kosten € 61.-!!!
Kijk eens op internet daar kan je ze verkrijgen (niet orgineel, maar beter dan niets) voor €. 22,00 p/st.

"3210" :)

Satellite
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 aug 2004 21:57

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door Satellite »

krijg je waarschijnlijk wel het zelfde probleem als de nokia's hadden :lol: :lol:

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Kon hem inderdaad ook op de zwarte markt kopen voor ongeveer 15 euro maar ja niet origineel he, met alle gevolgen van dien. Maar zijn alle batterijen zo duur? Dus ook bij Nokia, Siemens, en Sony/Erikson?

Satellite
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 aug 2004 21:57

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door Satellite »

ja

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door Chris »

Zij je niet dat je garantie voor 3 jaar had genomen, zoja zoek deze even op en eis dat de mobiel gerepareert wordt omdat die nog binnen de garantie periode stuk gegeaan is.

Doe dat wel bij de winkel waar je de mobiel hebt gekocht. met je garantie bewijs.

suc6

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Ja maar batterijen vallen buiten de garantie he?! Was vandaag in Duitsland kijken of ze daar die batterijen hadden. Nou geen een winkel!! Het lijkt wel of je de mobieltjes gelijk moet weggooien als de batterij het na verloop van tijd begeeft........ :cry: Denk dat ik maar een andere koop, maar geen Samsung meer. Zit te denken aan een Nokia 6230 i of een Sony-Ericsson K600i. Als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag. Het laatste toestel is pas leverbaar per 1 juli heb ik begrepen.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door inxsnl »

Geachte mede forum gebruikers.

Er zijn maar een klein aantal battereijen fabrikanten in de wereld.
De kans dat de orginele uit de zelfde fabriek komt als de immitatie is dan ook zeer groot.
En deze doen ook nog eens niets onder voor de orginele.

Tim

sjauffie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:49

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door sjauffie »

de batterijen zijn niet duur voor de winkelier maar juist de winkelier maakt hem duur door een extreem winstmarge te pakken
bijv.batterij voor nokia 6210 bij groothandel 14.70 ex,in de winkel 61 incl
dat wil dus zeggen een winstmarge van bijna 350%

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

De winkel waar ik hem eventueel kon kopen zei dat hij de batterij rechtstreeks kon leveren vanuit de groothandel. Een prijs van ongeveer 15 euro ja. Hij leek echt..... maar ja je hebt ook andere verhalen gelezen he, over ontploffende telefoontjes .......

talea
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 jun 2005 20:36

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door talea »

de batterijen zijn niet duur voor de winkelier maar juist de winkelier maakt hem duur door een extreem winstmarge te pakken
bijv.batterij voor nokia 6210 bij groothandel 14.70 ex,in de winkel 61 incl
dat wil dus zeggen een winstmarge van bijna 350%
Dit lijkt me zeer sterk, ik werk zelf in een telecomwinkel en ik kan je verzekeren dat wij niet dergelijke winstmarges hebben. Was het maar waar.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Batterij Samsung Peperduur!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Hmm ik twijfel nog of ik die goedkope batterij ga kopen. Was een gewone winkel (in Nijmegen) en die batterij zag er echt origineel uit, snap daar niks van voor 15 euro........

Gesloten