LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adsl + internet tiscali
adsl + internet tiscali
Wie heeft er ervaring met ADSL SMART MET GRATIS TELEFONIE VAN TISCALI
De mijne zijn slecht. Ik heb mij 1 April aangemeld.
Decoder is in rekening gebracht + 2 maanden abonnements kosten.
op 7 juni weer abonnement afgeschreven
Ze reageren niet of zeer vaag op telefoontjes en e-mail
Wel internet maar geen gratis telefoon
De mijne zijn slecht. Ik heb mij 1 April aangemeld.
Decoder is in rekening gebracht + 2 maanden abonnements kosten.
op 7 juni weer abonnement afgeschreven
Ze reageren niet of zeer vaag op telefoontjes en e-mail
Wel internet maar geen gratis telefoon
Re: adsl + internet tiscali
Hallo,
Ik heb per 1 mei Tiscali ADSL Special met telefonie. Nadat het ADSL abonnement was geactiveerd direct telefonie aangevraagd. Na ongeveer 3 weken alle codes in huis en vanaf dat moment bel ik gratis naar alle vaste nummers in Nederland. Mijn ervaringen zijn dus bijzonder goed. Ook de kwaliteit van telefonie vind ik goed.
Tiscali is inderdaad wel vroeg met afschrijven van de abonnementskosten. In de eerste week van de lopende maand schrijven ze het abonnementsgeld af van de volgende maand. Ik heb hier niet zo heel veel problemen mee, al was het wel beter geweest als ze dit ergens hadden vermeld op de site.
Maar waarom heb je geen gratis telefoon? Dat schrijf je er niet bij. Wacht je nog op de codes?
Ik heb per 1 mei Tiscali ADSL Special met telefonie. Nadat het ADSL abonnement was geactiveerd direct telefonie aangevraagd. Na ongeveer 3 weken alle codes in huis en vanaf dat moment bel ik gratis naar alle vaste nummers in Nederland. Mijn ervaringen zijn dus bijzonder goed. Ook de kwaliteit van telefonie vind ik goed.
Tiscali is inderdaad wel vroeg met afschrijven van de abonnementskosten. In de eerste week van de lopende maand schrijven ze het abonnementsgeld af van de volgende maand. Ik heb hier niet zo heel veel problemen mee, al was het wel beter geweest als ze dit ergens hadden vermeld op de site.
Maar waarom heb je geen gratis telefoon? Dat schrijf je er niet bij. Wacht je nog op de codes?
Hallo usr13744.
Inderdaad had ik de codes nog niet.
Maar wat schets mijn verbazing, heden morgen heb ik de codes ontvangen, na 70 dagen ! !
IK heb eea gelijk geinstaleerd en het werk perfect.
gr. Hans.[/b]
Inderdaad had ik de codes nog niet.
Maar wat schets mijn verbazing, heden morgen heb ik de codes ontvangen, na 70 dagen ! !
IK heb eea gelijk geinstaleerd en het werk perfect.
gr. Hans.[/b]
Oke Hans,
veel plezier ermee. Ik weet niet welk modem en welke versie je van dat modem hebt, maar er is inmiddels een firmware (update) voor een aantal modems.
Kijk even op de site van Tiscali bij telefonie.
Veel plezier.
Groeten Gertjan
veel plezier ermee. Ik weet niet welk modem en welke versie je van dat modem hebt, maar er is inmiddels een firmware (update) voor een aantal modems.
Kijk even op de site van Tiscali bij telefonie.
Veel plezier.
Groeten Gertjan
Hoi Gertjan,
Het modem wat ik heb is: ZYXEL prestige 2000 serie.
Het is behoorlijk snel.
Ik gebruik nu 1 gratis nummer en 1 nummer via KPN.
Als alles goed blijft werken stap ik over op 2 gratis nummers.
Gr. Hans.
[/b]
Het modem wat ik heb is: ZYXEL prestige 2000 serie.
Het is behoorlijk snel.
Ik gebruik nu 1 gratis nummer en 1 nummer via KPN.
Als alles goed blijft werken stap ik over op 2 gratis nummers.
Gr. Hans.
[/b]
Hoi Hans,
Ik heb ook 1 nummer van Tis en 1 nummer van KPN (mijn oude nummer zal ik maar zeggen). Ik heb het Zyxel 2602 H modem. Wees je er wel van bewust dat als je twee nummers neemt van Tistali (het Totaal abonnement neem ik aan (?)) dat je KPN abonnement wordt opgezegd, maar dat je toch 9,95 euro per maand extra blijft betalen, omdat je gebruik maakt van de koperdraadjes van KPN. Ik ben zelf overgestapt naar een Bel Budget abonnement van KPN. Dit is zelfs iets goedkoper dan die 9,95 en als je in de toekomst ooit weer wilt gaan bellen met KPN hoef je geen aansluitkosten te betalen, omdat je nog een bestaand abonnement hebt.
Ik gebruik mijn KPN nummer nu alleen nog voor "noodgevallen".
Succes met bellen.
Groeten Gertjan
Ik heb ook 1 nummer van Tis en 1 nummer van KPN (mijn oude nummer zal ik maar zeggen). Ik heb het Zyxel 2602 H modem. Wees je er wel van bewust dat als je twee nummers neemt van Tistali (het Totaal abonnement neem ik aan (?)) dat je KPN abonnement wordt opgezegd, maar dat je toch 9,95 euro per maand extra blijft betalen, omdat je gebruik maakt van de koperdraadjes van KPN. Ik ben zelf overgestapt naar een Bel Budget abonnement van KPN. Dit is zelfs iets goedkoper dan die 9,95 en als je in de toekomst ooit weer wilt gaan bellen met KPN hoef je geen aansluitkosten te betalen, omdat je nog een bestaand abonnement hebt.
Ik gebruik mijn KPN nummer nu alleen nog voor "noodgevallen".
Succes met bellen.
Groeten Gertjan
Hoi Gertjan,
Ik heb vandaag mijn kpn abonnement over laten zetten naar Bel-Budget.
Ik zeg zeker na jou raad kpn niet op.
Dus alleen maar kpn voor "noodgevallen".
Hans[/b]
Ik heb vandaag mijn kpn abonnement over laten zetten naar Bel-Budget.
Ik zeg zeker na jou raad kpn niet op.
Dus alleen maar kpn voor "noodgevallen".
Hans[/b]
Het NIET opzeggen van de KPN lijn is tevens het advies dat Tiscali zelf ook geeft.
En zo hou je idd altijd een 'echte' telefoonlijn die bewezen goed werkt achter de hand. Je zal maar een adsl storing hebben of een kapot modem nietwaar?
En zo hou je idd altijd een 'echte' telefoonlijn die bewezen goed werkt achter de hand. Je zal maar een adsl storing hebben of een kapot modem nietwaar?