LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion/oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
nina
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2004 17:18

durion/oxxio

Ongelezen bericht door nina »

Wie heeft er nog tips om het bedrag wat je nog tegoed hebt van durio/oxxio terug te krijgen
Op 27-02-05 valt er bij mij een eindafrekening van durion in de bus van het jaar 2003!!! met daarop de vermelding dat ik 482,27 terug krijg omdat dit teveel is betaald :lol:
Op 3-mei bel ik voor de eerste keer en krijg een dame aan de lijn van een call-centrum (lekker makkelijk natuurlijk) die weten van niks maar na het vertellen van het probleem blijkt dat er nog een post open staat van 46,01 van de maand februari 2005 :!:
Dit kan natuurlijk niet want ik ben op 28-08-03 over gegaan naar een andere leverancier.
Na veel uitleggen van mijn kant zou zij deze post voorleggen en kijken wanneer het bedrag overgemaakt gaat worden.
Op 13mei bel ik voor de 2e maal, leg het hele verhaal uit en wordt wederom geconfronteerd met een opensaande post van 46,01, :evil: ook zij vertelt dat deze post geschrapt dient te worden en dat het bedrag spoedig wordt overgeboekt.
Dan wordt het 18mei, nog steeds geen geld gestort, ik bellen (3e maal)
Wat blijkt er wordt niet meer over de opensaande post van 46,01 gesproken :) en het bedrag wordt morgen overgemaakt.
Op 24mei, je raad het al, geen geld gestort, maar effe bellen(4e maal).
Krijg weer een andere dame aan de lijn, "ja meneer, uw bedrag wordt vandaag nog overgemaakt".
1 juni even kijken of het al op de rekening staat, maar je raad het al nog steeds niks, ik bellen, (5e maal) er was een probleem met het overmaken van dat bedrag en daarom was het nog niet gestort!!!
Nu is het 10juni en nog steeds geen geld, wederom gebeld (6emaal)en kreeg voor de eerste keer een man aan de lijn, deze vertelt heel rustig dat het bedrag nog niet is gestort omdat de jaarafrekening niet klopt en dat er een nieuwe jaarafrekening wordt opgemaakt, één dezer dagen komt de nieuwe jaarafrekening.
Het lijkt wel een klucht, wordt vervolgd

maan
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2005 13:34

Re: durion/oxxio

Ongelezen bericht door maan »

Wij hebben precies hetzelfde probleem!
Een jaarafrekening in februari ontvangen maar nog steeds geen geld gezien!
We bellen en mailen iedere week maar geen geld te zien.

Anita[/b]

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: durion/oxxio

Ongelezen bericht door lammertc »

Kijk maar op
http://www.dse.nl/~lammert/
Daar staat eenzelfde lijdensweg, 21 bladzijden, maar ik ben er nu vanaf!!!
Zeker de geschillencommissie inschakelen, helpt altijd!

Gesloten