LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.

Ik wist wat garantiewaarde was!

Peiling eindigde op 08 jul 2005 19:41

ja, was geheel duidelijk!
3
43%
nee, ik dacht dat dat stond voor een uitkering wanneer er iets zou gebeuren
4
57%
 
Totaal aantal stemmen: 7

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Ongelezen bericht door singsing »

Heb vandaag woordenboeken doorgekeken naar de betekenis van de
door AEGON gebrukte term " GARANTIEWAARDE", en wat blijkt, niet te geloven, HET KOMT NIET VOOR!! Beste gedupeerden, het woord, de term garantiewaarde is naar nu blijkt een verzonnen term door AEGON,
naar het uiteindelijke resultaat gekeken is het een meesterzet van AEGON maaaaaaaaaar het is niet juist en vraag me werkelijk af wat advocaten hiermee kunnen!

Reageer eens even vrienden en strijders!

Sky is the limit
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jun 2005 02:54

Re: SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Ongelezen bericht door Sky is the limit »

Je gaat me toch niet vertellen dat je werkelijk dacht dat garantiewaarde een uitkering zou zijn voor als er wat zou gebeuren he?

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Eerder aan het feit dat je sowieso je inleg terug zou krijgen!

Ik ben in het sprintplan gestapt, omdat mij werd voorgespiegeld dat je sparen ging en niet een lening aangaat bij het BKR met zijn toetsingen.


Ik ben dus net als de sing: Geld terug..

Sky is the limit
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jun 2005 02:54

Re: SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Ongelezen bericht door Sky is the limit »

Beste Cornelia,

Bij mijn weten is er inderdaad sprake van een garantiewaarde van je inleg (niet de betaalde rente). Deze garantiewaarde geld echter alleen wanneer je het sprintplan niet voortijdig stopt.

Heel vervelend als jou iets anders is voorgespiegeld door een adviseur, maar eerlijkheidshalve moet ik wel aangeven dat er ook iets bestaat zoals eigen verantwoordelijkheid.

Voorwaarden worden er niet voor niets afgegeven en deze moet je natuurlijk dan ook wel doornemen. Daarbij is het wel vrij duidelijk dat het om beleggen gaat, dus sparen is echt niet van toepassing.

Nogmaals voordat ik voor Aegon-mol enz. wordt uitgemaakt.........
Ik ben echt geen voorstander van deze club en al helemaal niet van de verkooppraktijken, maar alles op Aegon afschuiven vind ik wel heel makkelijk en eigenlijk ook een beetje laf.

Dat gedoe van 'de sing' vind ik al helemaal overdreven. Die probeert hier een beetje popie jopie te doen, terwijl (geloof me) het gewoon iemand is die op aandacht kickt. Vind ik wel jammer want het gaat hier om een serieuze zaak en niet om iemands persoonlijke tekort aan aandacht.

Ik hoop dat je alles een beetje kan neutraliseren, want ik heb hier al vele opmerkingen gelezen waarbij alleen maar de vinger naar iemand anders wordt gewezen en eigen verantwoordelijkheid bestaat dan opeens niet meer.

Kleine boodschap aan sing sing...................
Neutraliseren van hierboven geld ook voor jou. Bepaalde zaken aanvechten via verschillende organisaties is prima, maar met dat overdreven gedoe schiet je niks op. Zo help je Aegon alleen maar in de hand. Met deze reacties creeer je het idee dat je een zielig iemand bent die er de volgende keer zo weer blind zou instappen en dat het weer iemand anders zijn schuld is...................

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Ongelezen bericht door singsing »

Rechters zullen straks hun uitspraken achter elkaar in het voordeel gaan
uitspreken, immers,

AEGON - SPAARBELEG - SPRINTPLAN = ONRECHTMATIG!!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: SPRINTPLAN GARANTIEWAARDE, wat is dat eigenlijk?? LEZEN!

Ongelezen bericht door singsing »

Aan Sky is the limit, wil je s.v.p. niet gedupeerden gaan betuttelen als
zoete koekjes, WIJ WILLEN EN ZULLEN GEWOON ONS GELD TERUG!

WIJ GAAN DOOR!!

AEGON, GEEF HET VAN ONS GESTOLEN GELD TERUG!!

Gesloten