Ik een "arme" scholier ben op zoek naar een vakantiebaantje en kwam via een lokaal krantje aan het internet adres van een thuiswerk organisatie (www.thuiswerk.tv) ik dit lokale krantje stonden grote beloftes zoals: 325 euro per dag verdienen met inpak werkzaamheden en pennen in elkaar zetten.
De advertentie staan iedere week in het krantje en er word ook steeds andere werk aangeboden.
Dit klinkt allemaal erg aanlokkelijk maar ik zou graag willen weten of iemand hier of iemand die u kent ervaring heeft met zo'n organisatie, en zo ja wat voor ervaring betalenm ze wel is het wel echt krijg je echt zoveel betaald (dit maakt me eigenlijk niet zoveel uit als ik er maar voor betaald krijg) etc. etc.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] thuiswerk.tv
-
Re: thuiswerk.tv
325 euro per DAG verdienen met thuiswerk?
Ik zal je even uit de droom helpen hoe dat in zijn werk gaat:
Je belt op naar het nummer dat gegeven is, krijgt de raad een willekeurig bedrag in een envelop te doen, en op te sturen naar een postbusadres, waarna je een a-4 krijgt toegestuurd, met daarin de instructie:
Doe net als ik, zet ook een advertentie zoals ik dat heb gedaan. Nee, ik ben er niet ingetrapt, dit soort flauwekul. Het verbaast me alleen dat er nog steeds niets tegen wordt ondernomen, en dat er nog steeds mensen zijn, die denken dat dit aanbod echt is.
Met andere woorden: doe hier je voordeel mee, en schrijf je in bij een uitzendbureau. Daar heb je tenminste een kans om wel aan de lsag te komen.
Ik zal je even uit de droom helpen hoe dat in zijn werk gaat:
Je belt op naar het nummer dat gegeven is, krijgt de raad een willekeurig bedrag in een envelop te doen, en op te sturen naar een postbusadres, waarna je een a-4 krijgt toegestuurd, met daarin de instructie:
Doe net als ik, zet ook een advertentie zoals ik dat heb gedaan. Nee, ik ben er niet ingetrapt, dit soort flauwekul. Het verbaast me alleen dat er nog steeds niets tegen wordt ondernomen, en dat er nog steeds mensen zijn, die denken dat dit aanbod echt is.
Met andere woorden: doe hier je voordeel mee, en schrijf je in bij een uitzendbureau. Daar heb je tenminste een kans om wel aan de lsag te komen.
Trap er niet in,dit zijn allemaal louche figuren,die alleen maar geld willen binnen halen i.p.v.uit te geven.
Ergens op een van deze topic's staan meerdere verhalen hierover.
Het is even zoeken waar,maar daar zie je ervaringen van mensen die er wel zijn ingetrapt.
Ergens op een van deze topic's staan meerdere verhalen hierover.
Het is even zoeken waar,maar daar zie je ervaringen van mensen die er wel zijn ingetrapt.
Kijk ook eens bij www.opgelicht.nl en dan onder de topic thuiswerk.
Je wil niet bijna niet weten wat daar te lezen valt
Dus m.a.w. kijk uit
Je wil niet bijna niet weten wat daar te lezen valt
Dus m.a.w. kijk uit
U stuurt met zijn alle een envelop terug met een postzegel er in of geld.
Hallo dit is het thuiswerk.
Envelopen openmaken en al die postzegels/geld van goedgelovige medelanders in ontvangst nemen.
Hallo dit is het thuiswerk.
Envelopen openmaken en al die postzegels/geld van goedgelovige medelanders in ontvangst nemen.