LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Questor
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:58

Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door Questor »

Wie heeft er ervaringen met SOLMAR of andere BusREisOndernemer b.v. Boosten , Snoeyink naar Spanje ???

Sann
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 jun 2005 12:09

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door Sann »

Ik ben 3x met Solmar op vakantie gegaan, eenmaal naar Malgrat, eenmaal naar Lloret en een keer naar Salou. Alle drie de keren is zowel de bureis, als het hotel me uitstekend bevallen. Ik raad zeker aan om met Solmar weg te gaan!

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door pardon »

wWj zijn een paar jaar geleden met solmar naar tossa de mar geweest hoet costa brava wat volgens de gids geheel vernieuwd was

We kregen een oude kamer
het bed was versleten , in de badkamer waren stukken van de tegels af
om het kort te maken niets was goed aan de kamer
Na aandringen kregen we een andere kamer die iets beter was maar
tot onze verbazing kwamen wij erachter dat we boven een machine kamer lagen waar de airco heel de nacht en overdag stond te loeien
We hebben toen contact opgenomen met de plaatselijke hostes van solmar
Die vond dit ook niet normaal
Dus weer een andere kamer maar nu zonder balkon
En ja hoor kamer 3 was nog erger als de vorige kamers,nu lagen we weer boven de wasserij,die nog meer herrie maakte en stank veroorzaakte
Eenmaal thuis hebben wij contact opgenomen met solmar tours en alles uitgelegd
Wij kregen als andwoord: in elk hotel is er herrie .is het niet van de lift dan is het wel van de vakentie gangers
Dit begrijpen wij ook wel en dat is normaal maar heel de dag en nacht herrie vind ik toch wel te ver gaan
Dus voor ons nooit meer solmar tours

An

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door An »

Ik denk dat het bericht van pardon echt een uitzondering is.

Wij zijn meerdere malen met Solmar op vakantie geweest, naar o.a. Malgrat de Mar 7 maal, verschillende hotels, naar Salou 4 maal. Hebben altijd een hele goede busreis als ook goede hotels gehad.

Ook zijn wij enkele keren met Snoeyink, alswel Rekro met de bus naar Spanje geweest. Ook goed!

Questor, naar mijn mening, kunt u met een gerust hart met Solmar naar Salou gaan. Wit u wat weten over een bepaald hotel in Salou, laat het even weten, misschien kan ik u verder informeren.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door pardon »

Ja, misschien waren wij wel een uitzondering
Maar onze vakantie was mooi verpest
Met rekro zijn we ook mee geweest dat was uitstekend

unitas
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:31

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door unitas »

Ook wij kunnen alleen maar zeggen dat het bij solmar goed geregeld is. :lol:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ze worden echter wel herhaaldelijk bij verkeerscontroles van de weg gehaald door de verkeerspolitie. In 2004 en 2003 bleek diverse keren dat er met de tachograaf geknoeid was. Chauffeurs dus die veel te veel uren achter elkaar maken.

De hotels en de reisleiding ter plaatse kunnen dan uitstekend zijn, in verhouding met de prijs, het vervoer is wel voor verbetering vatbaar. Ik heb vaak zo'n controle gezien, hierbij werden de bussen van Solmar naar aparte parkeerplaatsen gedirigeerd, en werden chauffeurs vervangen, op last van de politie.

Mensen, dit deed de politie niet om vakantiegangers te pesten, maar voor jullie eigen veiligheid.

Lilian
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2005 09:44

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door Lilian »

Hallo,

Ik ben in totaal 4 keer met Solmar op vakantie geweest.
3 x naar LLoret de Mar
1x naar Salou
Alles was altijd goed geregeld zowel de busreis er naar toe als het verblijf. Ik denk dat het heel veel scheelt welk hotel je boekt, ga je voor goedkoop of een beetje luxe.
Wij zijn in Salou naar hotel California Garden geweest. Prima hotel, goed eten en lekker centraal in het centrum. :lol:

An

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door An »

Zoals hierboven gezegd, wij zijn meerdere malen met o.a. Solmar op vakantie naar Spanje geweest, maar zijn nog nooit aangehouden door de politie. We hebben wel 1 maal controle meegemaakt, maar alles bleek in orde en mochten doorrijden.

Waarmee ik niet wil zeggen, dat het nooit gebeurd zal zijn, maar niet als wij er bij waren, terwijl wij toch best vaak met hen op reis zijn geweest. En had er ook nog niet van gehoord. Wel van die andere, waarvan ik liever de naam niet noem hier. :!:

Beste mensen, u kunt gerust met Solmar op reis gaan hoor! Niets mis mee, voor zover ik weet!

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door pardon »

Okee ,wij hadden dus niet de goedkoopste reis van solmar
Maar toch een ontzettend slecht hotel

mauricegroot
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:37

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door mauricegroot »

hallo, ik ben 1 keer met solmar op vacantie geweest. het was voor mij de eerste keer met de bus naar spanje.17 dagen genoten.het hotel cap selou in salou was echt perfect, teveel om op te noemen.1 nadeel we lkwamen op maandag ochtend aan om 7.00 en we mochten pas om 13.00 de hotelkamer in,opzich niet zo erg maar op maandag maar op die maandag ochtend was er niet echt veel te doen.gr [email protected]

An

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door An »

Ik denk dat je dinsdagochtend bedoelt, want Solmar vertrekt alleen op maandag en vrijdag.

Met als aankomst dus altijd op dinsdag en zaterdag.(wisseldagen).

Maar dat het een nadeel is, dat je zo vroeg aankomt en over het algemeen pas laat op de kamer kan, ben ik met je eens.

Ook nadeel is dat je op de dag van vertrek al vroeg weer van de kamer af moet en s,avonds tegen 20:00 a 21:00 uur pas weer weg gaat.

Wij proberen vaak de kamer, eventueel tegen betaling tot s,avonds aan te houden, wat ons tot nu toe altijd nog gelukt is.

Ps. Wij waren o.a. in Hotel Da Vinci, Las Vegas, Maritim Princes geweest.

mauricegroot
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:37

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door mauricegroot »

kja goed idee an, veel zon plezier :lol:

lkradolfer
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2005 22:16

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door lkradolfer »

wij zijn 2 keer met solmar naar spanje geweest, 1 keer naar salou (hotel calafornie garden) en naar malgrat de mar (hotel indalo park) we hebben beide keren een top vakantie gehad. met goede chauffeurs en niet een keer van de weg gehaald voor controlle.

Questor
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:58

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door Questor »

Ik heb toch maar besloten om bij REKRO te boeken
Hotel CALA FONT

bedankt voor jullie reakties over Solmar reizen
Questor

An

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door An »

Ook een goede keus hoor Questor! Cala Font kan ik niks over zeggen, maar zal vast wel goed zijn. Kijk anders even op:
www.vakantiereiswijzer.nl

Misschien staat dat hotel erbij en kun je de ervaringen van anderen lezen.

Hele goede reis met Rekro en een prettige vakantie. :wink:

Questor
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:58

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door Questor »

Dank je An
ik had daar al gekeken 4 reakties over dat hotel en alle 4 positief
Hopenlijk ook zo met REKRO
bedankt voor u reaktie s

a18erding
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2005 20:01

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door a18erding »

Mijn vrouw en ik gaan reeds jaren met Solmar naar Spanje, tot volle tevredenheid. Prima, altijd nieuwe bussen, 2 ervaren chauffeurs en een host(es), die altijd klaar staan voor de passagiers. Een echte AANRADER!!

SabG
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:26

Re: Wie heeft er ervaringen met SOLMAR naar SALOU

Ongelezen bericht door SabG »

Al diverse keren in Solmar hotels verbleven. Erg goed.
Wij boeken via www.spanjeselect.nl is zuster van Solmar alleen moet je zelf je vervoer regelen.

Gesloten