LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring internetwarenhuis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Aatje

ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Aatje »

Wie heeft er ervaring met het kopen bij het internetwarenhuis? Vantevoren moet het bedrag warvoor je iets koopt overgemaakt worden en er is geen adres bekend. Is het dan wel veilig om daar te kopen??

Hoop op veel reacties! :roll:

Gast

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, ik zou het NIET doen.

rivala

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door rivala »

NIET DOEN !

rM

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door rM »

Ik zou het ook niet doen,
Alleen gerenomeerde bedrijven zoals Wehkamp, Otto, Bol.com
en anderen die gewoon bekend zijn, kun je wel vertrouwen.
Ook als je van anderen hebt gehoord dat het betrouwbaar is,
kun je het wagen....
maar risico blijft. Ook een pakketdienst kan je pakketje leegroven.
Zie Pixmania onderwerp wat verderop. Zie je dan ooit je geld nog terug???
Het bedrijf is misschien best goed, maar ze werken samen met een onbetrouwbaar verzendbedrijf.

theo4

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door theo4 »

Nou , even goed gezocht en bij deze de gegevens van Het Internet Warenhuis:


PCA Internet Services De Boorne 3 7482 GL Haaksbergen
Telefoon: 053-572 95 05

Handelsnaam KvK-inschrijfnummer Adres Vestiging
P.C.A. PUBLIC AND COMMERCIAL ADVERTISEMENT 06090737 0000
De Boorne 3, 7482GL Haaksbergen Hoofdvestiging
P.C.A. Internet Services 06090737 0000
De Boorne 3, 7482GL Haaksbergen Hoofdvestiging
PCA Internet Services 06090737 0000
De Boorne 3, 7482GL Haaksbergen Hoofdvestiging


Nou, succes ermee!

Aatje

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Aatje »

Ik had even niet goed gekeken. :? Blijft mijn vraag ef er mensen ervaring hebben met dit bedrijf. Ik vind het op de site nml. wel betrouwbaar overkomen, maar wil toch graag horen of er iemand is die ervaring hiermee heeft. Op de site van kieskeurig kwam bij het internetwarenhuis de combi-magnetron die ik wil kopen er als goedkoopste uit. Bovendien vragen zij maar 4,50 EURO verzenkosten,terwijl dir bij anderen vaak 40 EURO is. Een groot verschil dus :!:

Maatje

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Maatje »

Dan moet je het gewoon doen! Maar zit hier dan achteraf niet te zeuren dat je eerst moest betalen en daarna niks meer hebt gezien. Bij de meest soortgelijke bedrijven bestel en bekijk je eerst en dan betaal je pas. Maar,,,,, jij moet het natuurlijk zelf weten!

rivala

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door rivala »

Aatje, het is net wat maatje zegt: als jie denkt dat het betrouwbaar is dan moet je het zelf weten.
Maar wij zelf dachten dat Pixmania ook betrouwbaar zou zijn... Ook via kieskeurig.nl gevonden, pixmania heeft veel filialen in Europa maar toch.....
maar ja zelf maar weten...

Smogus

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Smogus »

Aat, je kunt ook eerst naar elcheapo.nl gaan. (prijsvergelijker)

daar kun je kijken of diezelfde magnetron niet goedkoper is in een andere winkel. Misschien wel op betrouwbaardere sites. (of sites die ook een winkel hebben, waar je ook kunt gaan kijken) In ieder geval de moeite waard om eens te kijken. Suc6 ermee !

Sponsbob

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Sponsbob »

Aatje, gezien je eerste mail dd. 16 jan en reactie laatste 20-jan. is mijn vraag wat je nu heb gedaan bij internetwarenhuis.nl Heb je besteld ja of nee? Of ben je naar een ander gegeaan?Ik sta ook op het punt om bij dit I.W. te bestellen alleen bij betaling onder rembours welk mogelijk is.

met vriendelijke groet,
Sponsbob[/b]

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door kwast »

Betaling onder rembours biedt ook geen zekerheid. Je mag het pakket namelijk niet openmaken voordat je betaalt :?

Klaagbus.nl

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Klaagbus.nl »

Simpel; NIET DOEN!

vanuden

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door vanuden »

afgelopen 23-2-04 heb ik bij adje een bestelling gedaan bij de firma first epple voor sigaretten ik moest dat van tevoren betallen het geld i s deze firma over ge maakt naar rekening 896161668 van de firma first epple deaanbieder staat niet meer op internet het bedraagt 59,90 ben ik kwijt weet iemand waar deze oplichter uithangd ver moedeijk uit
groningen



henk[/b]

shirleyshirt

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door shirleyshirt »

:oops: ja ik heb mijn lesje wel geleerd eerst betalen en dan pas je product krijgen. Ik heb via Adata Ridderkerk een printer besteld en kreeg direct een mail om binnen 7 dagen te betalen. Dus gedaan en dan zou snel afwikkeling van zaken zijn. Nou mooi niet. Ik heb 4 maal gebeld dat dure 0900 nr kostte ook ca 16 euro want je wordt gewoon in de wacht gezet en iedere x is het ogenblikje enz. 4x ben ik aan het lijntje gehouden totdat ik ongeveer aan de telefoon ontplofte en 2 pittige faxen en mails gestuurd had en duidelijke taal gesproken had en toen uiteindelijk kreeg ik mijn printer geleverd! Ik betaal dus niet meer vooruit. Je hebt geen poot om op te staan. Je kunt niks terugvorderen/ongedaan maken op je bank dus je bent het kwijt en als je niets terug ontvangt dan baal je met een stevige kater. Dus Aaltje ik ben benieuwd hoe jouw ervaring uiteindelijk is geweest! :wink:

sponsbob

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door sponsbob »

:wink: Heb dan toch de stap gewaagd door een aankoop te doen via internet zie ook mijn mail dd. 02/05. Moet eerlijk bekennen dat de bestelling correct onder rembours is afgeleverd. Keurig produkt. Als ik een punt zou moeten geven voor orde en netheid een: 10 Jammer dat het ook weleens misgaat! In mijn geval dus niet.

vriendelijke groet,
Sponsbob :lol:

Gast

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Onlangs zeer slechte ervaring met pixmania.

Slechts 1 van de 2 geheugenkaarten die ik had besteld is geleverd. Na telefonisch en email contact met de klanten service nog steeds niets gehoord. VISA zegt in dit geval niet te kunnen/willen doen omdat ze wel iets geleverd hebbem.

Daarnaast hebben ze een smerige manier om mensen een zorgenvrije aankoopverzekering aan te smeren door deze standaard voor ieder besteld product in het winkelmandje te plaatsen.

Van pixmania nog steeds geen reactie gehad of ze de kaart wel of niet gaan naleveren. Al met al zeer dure aankoop geworden

Gast

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Gast »

eerst ff de winkel checken op tweakers.

Gast

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Een internetleverancier als bol.com levert juist op een klantvriendelijke manier; daar hoef je pas te betalen als je het artikel al in huis hebt, en daar durf ik dan ook best mijn bestellingen te doen. Hun portokosten zijn ook niet overdreven hoog.

rienk

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door rienk »

Dit is gewoon een betrouwbaar bedrijf.
Deze week een DVD-speler besteld, via Kieskeurig.nl gevonden.
Gewoon een goedkope aanbieder.
Ze zetten geen adres op de site, omdat een internet bedrijf zijn. Ik kreeg direct een vriendelijke bevestigingsmail en had de Harman/Kardon DVD-speler binnen een paar dagen in huis.

De consument wil lagen prijzen ? Prima, maar dit kan alleen door bedrijven als internetwarenhuis. Zij bestellen pas als het product betaald is, zodat zij geen voorraadkosten hebben. Logisch toch....
In Nederland ben je goed beschermd als consument, meestal kom je er echt wel uit met de verkoper...

mauricegroot
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:37

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door mauricegroot »

:lol:

Gesloten