LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Marquant MP3-speler

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Ellen18
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:16

Problemen met Marquant MP3-speler

Ongelezen bericht door Ellen18 »

Vanavond, zo'n anderhalf uur geleden een Marquant MP3 speler (type MMP3-17) gekocht bij MediaMarkt. Thuis aangesloten op de computer volgens de handleiding, krijg ik een set-up waarin staat dat ik de cd-rom in de computer moet doen. Niet gedaan, want de gebruiksaanwijzing zegt dat dit bij Windows XP niet nodig is. Vervolgens sluit de set-up zich af omdat er 'problemen' zijn ontstaan. Ik kijk vervolgens in 'Deze Computer' om te kijken of schijf K, die altijd verschijnt wanneer mijn zus haar MP3-speler op dezelfde computer aansluit, er staat. Niks. De MP3 speler zelf geeft 'Ready' weer, met een aantal plaatjes.
Ik heb zelf niet het idee dat het aan mijn computer ligt, aangezien mijn zus precies dezelfde computer gebruikt om bestanden om haar MP3-speler te zet. Ik weet wel dat ik voor het bedrag van 29 euro wat ik er voor betaald heb niet veel kan verwachten maar dat hij het een beetje normaal doet mag ik toch wel verwachten, lijkt me.
Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan doen (voordat ik morgen weer terugga naar MediaMarkt).

talea
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 jun 2005 20:36

Re: Problemen met Marquant MP3-speler

Ongelezen bericht door talea »

Je kunt gewoon terug gaan naar de mediamarkt (met de verpakking en de bon) en kan krijg je als het goed is gewoon een nieuwe of je geld terug (wat jij wilt)

Thijs193
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jun 2005 18:56

Re: Problemen met Marquant MP3-speler

Ongelezen bericht door Thijs193 »

Tip : koop een echt merk ookal is je budget niet zo groot er zijn veel betere te koop, Marquant is echt de reinste bagger.

lvwijk
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:00

Re: Problemen met Marquant MP3-speler

Ongelezen bericht door lvwijk »

de mp3 speler zou goed een tweedehandse kunnen zijn en het dus niet goed doet.

ik heb er ook problemen mee gehad ik had namelijk ook al een gebruikte want er stonden namelijk al 99 trrukse nummers op en nog een aantal bestanden op.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Problemen met Marquant MP3-speler

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Bij de Mediamarkt komt het door de massaliteit van de winkel inderdaad wel eens voor dat retour genomen produkten weer in de schappen belanden. Vervelend, maar dat kan je verwachten wanneer je per dag honderden stuks van dat goedkope hoere MP3 geneuzel over de kassa trekt.

Gelukkig doen ze nooit moeilijk bij omruilen enzo.

Alleen is de kans groot dat een ander spelertje het ook niet doet. Op het moment dat je produkten verkoopt die op wat voor wijze dan ook aan de PC moeten worden gehangen, en het werkt niet, dan is de kans 90% dat de fout bij de door onkunde (spyware etc) verneukte PC van de klant ligt.

Desondanks succes gewenst

Gesloten