LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmedium?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

je hoeft niemand te overtuigen marieta
moet je ook helemaal niet aan beginnen
als je zo praat kijken mensen al snel heel vreemd tegen je aan
waar of niet

ik blijf overigens wel bij mijn mening dat als er vet geld voor gevraagt wordt er volgens mij iets niet klopt
er zijn meer kwakzalvers dan mensen die echt heldervoelend zijn of dat nou met mens of dier is
en personen die emotioneel in de knoop zitten zijn vaak een makkelijk doelwit/slachtoffer van de kwakzalver

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Ik ben het er ook mee eens. Net als die marieke zomer die zo belachelijk veel vraagt daar ga ik ook echt neit op af. Maar ik weet toch wel dat ik raar aan wordt gekeken. Nu al helemaal, omdatik mijn ervaring er neer gezet heb. Maar ja dat deden ze toch al omdat ik er in geloof dus wat dat betreft. En iemand hoeft nog niet vreemd te zijn als hij of zij ergend in gelooft. Maar je hebt gelijk. Een normaal iemand doet het voor weinig of niks.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

Vaak kan je contact maken met een dier, soms lukt het niet.

Zelf leg ik contact via een foto waar alleen het dier op staat en voel dan de gevoelens van dat dier, mits het dier er mee instemt. Wat is een redelijke vergoeding, zelf heb ik nog nooit geld gevraagd en schrik me rot van de prijzen die ik tegen kom. Tegelijk vraag ik me af wat zou ik mogen vragen voor een foto lezing en behandeling omdat er weken zijn dat ik wel 60 tot 70 uur bezig ben en zal moeten gaan kiezen tussen werken bij een bedrijf of als kleine zelfstandige op dit vlak door zal gaan.

Groetjes,
Marianna

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Marianna je verhaal is gewoon gelogen want het rammelt aan alle kanten. M.a.w. Je bent geschikt om in het "zweefcircus" te werken.
Ik denk dat je lijd aan "pseudo-fantastica"
Laat je snel behandelen door een "handoplegger" :D

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Alleen labiele Jomanda figuren geloven nog in sprookjes.....

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

je kunt geloven wat je wil maar is het nu echt zooooo moeilijk om iemand in zijn waarde te laten en scheldwoorden voor je te houden??
Moeilijk he. Ik maak jou toch ook niet uit voor van allerhande dingen omdat jij niet geloofd? Hou het normaal zeg. Ieder zijn eigen mening.
RESPECT!!!!!!

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

misschien gaan dit soort onderwerpen hun petje te boven
dat is niet zo erg
maar reageer dan niet i.p.v. iemand voor leugenaar uit te maken

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

Hoe kom je daarbij De Ruyter, verbeeld jij je wellicht helderziend te zijn?

HvdB Ik ben zeker geen Yomanda figuur en zal dat ook niet worden.

Met vriendelijke groet,
Marianna die goede manieren wel weet te waarderen.

Hai Marieta en Bitchy,

De reacties van deze mensen zeggen alles over hen, wie anderen voor leugenaar uitmaakt zegt eigenlijk wat ie zelf is.

Groetjes,
Marianna

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Marianna, ik weet het zulke lui zijn niet voor reden vatbaar en hun mening is waar en wat zij zeggen is waar en een ander zegt maar wat.
Maarja wij weten wel beter he?

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

En zo is het maar net Marieta:D

Groetjes,
Marianna

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Geplaatst op 15 Jun 2005 04:47 door Marianna


--------------------------------------------------------------------------------

Vaak kan je contact maken met een dier, soms lukt het niet.

Dat zal de mogelijke klant leuk vinden, hij is afhankelijk of jij wel of niet kontakt kan maken. M.a.w. het is maar net hoe je pet staat of het wel lukt. En de klant natuurlijk wel af laten rekenen.

Zelf leg ik contact via een foto waar alleen het dier op staat en voel dan de gevoelens van dat dier, mits het dier er mee instemt.

Ja ja het dier moet er wel eerst mee instemmen, bel je het dier eerst op of zo? Of stuur je eerst een foto van jezelf om het dier te laten keuren?

Wat is een redelijke vergoeding, zelf heb ik nog nooit geld gevraagd en schrik me rot van de prijzen die ik tegen kom. Tegelijk vraag ik me af wat zou ik mogen vragen voor een foto lezing en behandeling omdat er weken zijn dat ik wel 60 tot 70 uur bezig ben


Er bestaat geen redelijke vergoeding voor kwakzalverij. Als jij 70 uur in de week werkt ( noem me een malloot die 60 a 70 uur in de week bezig is met dergelijke kwakzalverij?) Dan schiet er met een normale werkweek naast de 12 tot 14 uur die jij z.g. bezig bent per dag met kwakzalverij geen tijd meer over voor normaal werk.Ik vraag me af hoeveel klanten je dan behandeld op een dag?

en zal moeten gaan kiezen tussen werken bij een bedrijf of als kleine zelfstandige op dit vlak door zal gaan.

Ga eens praten met een gediplomeerd psychiater, misschien kan hij je verlossen van je ingebeelde gave.

Groetjes,
De Ruyter

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

jeetje de ruyter
je bent gewoon heel kortzichtig
mijn buurvrouw is ook helderziende, handoplegging e.d.
behalve goede vrienden behandelen en soms mensen die erom vragen doet ze er verder helemaal niets mee
en wat ze ervoor vraagt? een dikke knuffel en een keer meerijden naar de stad! en zij zegt dus altijd dat het een gave is die ze heeft gekregen en dat ze die heeft gekregen om mensen te helpen en niet om er aan te verdienen

helaas als je de krant open slaat (vooral op zaterdag) word je neergeslagen met advertenties van mr. M of Hoe ze Ook Heten :roll:
die vragen eerst een envelopje met 50 euro (of meer) en zodra ze die ontvangen krijg je een briefje met je toekomst...
tja, dat is pure oplichting!!!

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Bitchy,

Ik ben niet kortzichtig, ik sta met mijn beide benen op de grond en ben wel realist.
Je buurvrouw zal ongetwijfeld een heel lief mens zijn. Dat is haar kracht om vertrouwd over te komen. Ook in haar geest zal ze het goed bedoelen. Edoch deze mevrouw krijgt aanzien (lees aandacht) van derden door de mensen wat algemeenheden te vermelden wat ieder normaal mens met een beetje inzicht kan vertellen.
Let nu op!!!!! Als ik het mis hebt mag je me er op aanvallen.......
Deze mevrouw is begonnen door wat algemeenheden te vertellen van vrienden, familie, en/of kenissen. Het begint vaak bij z.g. helderziendheid, dan komt er nog een "gave" bij men kan ineens magnetiseren, dan komt er nog een"gave" bij en men kan van foto's en/of voorwerpen wat vertellen over een persoon.Het houdt maar niet op we gooien er nog een "gave" tegenaan handoplegging of gezichlezen e.d.
Alles is gebaseert op aandacht vragen/krijgen, let wel dat deze personen niet gek zijn want men weet dondersgoed welke naïve personen men kan overtuigen.
Denk nu niet dat ik helderziende bent, Integendeel want ik geloof geen ene mallemoer van die onzin.
Als je belangstelling hebt wil ik je wel meer vertellen over de personen die deze z.g. gaven bezitten.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

hoi

de buurvrouw is inderdaad een scheet van een mens dat gewoon heel veel warmte en rust uitstraalt
fotolezen doet ze niet of kan ze niet ik heb er ooit naar gevraagd maar zij vindt dat je overledenen met rust moet laten
op 1 of andere manier kan ze wel je rugpijn weghalen of hoofdpijn of spanning wat dan ook
de opmerkingen over toekomst laat ze vaak achterwege, ze zegt dat als je mensen verteld over wat ze ziet dat mensen daar naar gaan leven, terwijl het juist heel anders uit zou moeten pakken
ze heeft mij nog nooit teleurgesteld
de niet zo schokkende dingen die ze vertelde zijn allemaal op mijn pad gekomen

mijn vriend en ik zijn ook voor onze vorige hond bij een dierenmedium geweest
die vroeg dus behoorlijk wat centjes voor een half uurtje binnen
onze hond zat vol spanning maar was kerngezond
met medicijnen moesten we die spanning eruit gaan halen
tja daar waren we al mee bezig
dus een half uurtje en 45 gulden armer zijn we weer vertrokken
we waren blij dat hij haar nog even in haar kuiten had gebeten toen we de deur uitgingen hij heeft meer mensenkennis dan wij
de hond is trouwens binnen een 4 maanden na het bezoek aan haar overleden aan AIHA
zo gezond was hij dus niet

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door eeliane »

Alleen labiele mensen reageren op helderziende, een ieder die met beide benen op deze wereld staat gaat daar niet naartoe.
Let maar eens op welke mensen graag naar handopleggers ed gaan, ze zitten meestal niet lekker in hun vel en vinden het heerlijk om aandacht te krijgen van zo'n figuur. En dat figuur weet dat en buit t ook. Ken een aantal van deze mensen die ook altijd op allerlei beurzen staan en met z'n allen belazeren ze de kluit. Echt waar.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

Op beurzen kom je weinig goeden tegen, wel hen die na een reikie inweiding denken de wereld te kunnen genezen.
De enkelen die op beurzen komen en wel goed bekend staan en zijn proberen nog iets goed te maken wat de wanna be afbreekt.

Bitchy jouw buurvrouw doet het goed! Ook ik ga niet aan de gang met wezens die over gegaan zijn, op de foto moet het nog in leven zijnde wezen alleen staan (anders kunnen energiën door elkaar lopen en gemengde informatie doorkomen) Ook handopleggen kan via een foto.

Een goede communicator zal ook altijd vertellen dat medische zaken door een dierenarts moeten worden gecheckt en zal geen medische adviezen geven tenzij hij/zij een opleiding in die richting heeft gehad.
Zelf krijg ik een heel enkele maal beelden door, gevoelens die bij het wezen op de foto horen komen bij mij wel.
45 euro vind ik dus heel veel geld, iemand met een minimum inkomen zal geen gebruik kunnen maken van de diensten die dat mens aanbiedt.

De Ruyter:
Dat zal de mogelijke klant leuk vinden, hij is afhankelijk of jij wel of niet kontakt kan maken. M.a.w. het is maar net hoe je pet staat of het wel lukt. En de klant natuurlijk wel af laten rekenen.

Dat kan ondervangen worden door geen contact geld terug, het is ook niet hoe mijn pet staat, maar staat het dier open voor contact. De meeste dieren willen graag delen wat zij voelen en beleven, soms zijn er dieren die heel bang zijn en dan kan het veel tijd kosten om door de barriëre te komen en soms lukt dt helemaal niet.

Ja ja het dier moet er wel eerst mee instemmen, bel je het dier eerst op of zo? Of stuur je eerst een foto van jezelf om het dier te laten keuren?

Zie boven.

Er bestaat geen redelijke vergoeding voor kwakzalverij. Als jij 70 uur in de week werkt ( noem me een malloot die 60 a 70 uur in de week bezig is met dergelijke kwakzalverij?) Dan schiet er met een normale werkweek naast de 12 tot 14 uur die jij z.g. bezig bent per dag met kwakzalverij geen tijd meer over voor normaal werk.Ik vraag me af hoeveel klanten je dan behandeld op een dag?


Zolang ik werkzoekende ben is dat geen probleem. Jij mag denken dat het allemaal onzin is, met mij zijn er genoeg mensen die anders ervaren hebben. Ik heb er moeite mee geld te vragen voor de tijd en energie die ik erin stop, tegelijk is er het dillema heel veel minder te kunnen doen als ik werk vind dat wel de goedkeuring van mensen als jij heeft.

Ga eens praten met een gediplomeerd psychiater, misschien kan hij je verlossen van je ingebeelde gave.

En dat zegt een gestoorde als jij.

met vriendelijk groet,
Marianna

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

natuurlijk zijn wij ook met onze hond naar de DA geweest hoor marianna
daarom stond hij al onder de medicatie
we vroegen ons enkel af waar zijn agressie en spanning zo vandaan kwam
we weten het nog steeds niet omdat het volgens de DA niets met de AIHA te maken heeft gehad

maar ik stop met de discussie over een medium
ik blijf erbij dat ze wel bestaan! en dat ze echt hulp kunnen bieden

maar helaas er zijn er nog veeeeeeel meer die de boel belazeren
en dat is jammer

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

IEDER MEDIUM FLEST DE ZAAK EN IS ALLEEN MAAR UIT OP PERSOONLIJK EN/OF GELDELIJK GEWIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZWAKKE PERSOONLIJKHEDEN WORDEN BESODEMIETERD DOOR
ZIEKE GEESTEN DIE GEEN NORMAAL WERK KUNNEN OF WILLEN DOEN.
MEN VERSCHUILT ZICH ACHTER HET GOED WILLEN ZIJN VOOR DE MEDEMENS, MAAR INDIRECT BEROKKENEN ZE MEER SCHADE AAN DE ZWAKKEREN VAN GEEST.

WEES STERK EN HOU JE ZIELEROERSELEN VOOR JEZELF, GA NAAR EEN GOEDE VRIEND OF VRIENDIN DOE EENS WAT ANDERS EN JE HEBT DIE ZIELEKNIJPERS NIET NODIG.
GA ER VAN UIT DAT DE MEDIUMS ZIEKE MENSEN ZIJN DIE MOGELIJK LIJDEN AAN PSEUDOLOGICA FANTASTICA.
LATEN WE WAKEN VOOR ZWEVERIGE CHARLATANS EN HET GEZONDE VERSTAND LATEN WERKEN.


De Ruyter

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

http://www.uwdierenkliniek.nl/bib-aiha.htm uitleg over AIAH

Groetjes,
Nanna

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

De Ruyter, als je niet zo schreeuwt verstaan wij je beter.

Gesloten