LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat kan ik doen

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
rednas
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:34

wat kan ik doen

Ongelezen bericht door rednas »

goeden dag allen

ik zit bij een incasso bureau wat vermeld staat onder ggn

ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen daar mee zijn

ik belde gisteren over informatie aangezien mijn werkgever (randstad) en tijhuis mij niet op de hoogte houden van eventuele veranderingen en dergelijke

ze nemen de telefoon gesprekken op dat is mooi meegenomen want ze spreken elkaar tegen met velen dingen ik kan daar geen vast contact persoon krijgen helaas maar daarom ben ik nu nog verder van huis omdat ik niks mede gedeeld krijg ik wil nu die bandopnames maar ze weten ineens niet meer waar ze zijn en degene die ze hebben willen ze geen kopie van opsturen kan ik daar wat tegen doen zodat ik sterker sta als er ( een civiele procedure komt)

wat ook het geval is dat medewerkers abrubt ophangen ( ik was door de stressige situatie nogal over verhit begon hard en snel te praten maar niet beledigend)
ik belde terug dit keer zonder het dossier nummer in te toetsen anders nemen ze mn telefoon niet meer aan en wou graag de naam weten van de persoon die ik had gesproken maar die wou de medewerker niet geven zodat ik geen klacht over hem in kon dienen ik moest dus een algemene klacht indienen zonder persoon gegevens ik wou alleen meneer zn achternaam weten kreeg ik neit de medewerker in kwestie had geen zin in mijn vragen die ik nog wou stellen en hing ook abrubt op terwijl ik nog geneog vragen had over hoe het nu verder ging

kan iemand mij een tip of advies geven over deze nogal vreemde situatie aangezien ik niet beledigend ben geweest en ik maar denken dat ik informatie kon krijgen aangezien het bij voor verdere inlichtingen en informatie kunt u terecht bij telnr 05..-......
of werken gerechtsdeurwaarders altijd zo :S

alvast dank door tips en of info

m.v.g

sander

Leonora
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jun 2005 15:23

Re: wat kan ik doen

Ongelezen bericht door Leonora »

Ik begrijp je verhaal niet zo goed. Heb je nu het incasso bureau gebeld?
En wat heeft Randstad er verder mee te maken? Ik zou je graag willen helpen, maar dan zou het probleem voor mij wat duidelijker moeten zijn.

Of heb ik wat gemist?

mvg

Leonora

rednas
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:34

Re: wat kan ik doen

Ongelezen bericht door rednas »

randstad is mn werk gever maar ze zeggen ook niks over bepaalde afspraken waarmee ik (in) direct mee te maken heb

het is een gerechts deurwaarders kantoor wat aangesloten is bij ggn en zal dus ook wel n incasso bureau zijn maar ik weet er weinig van af hoe dat in elkaar steekt ik prbeer van aalles want ik wil er vanaf maar lijkt wel of hun me tegen werken

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: wat kan ik doen

Ongelezen bericht door pluisje »

ik snap echt niet wat je bedoeld maar gok even...

je heb een rekening gekregen van een incasso .je werkt voor randstad,
nu wil je het probleem over die rekening uit de wereld helpen , maar niemand komt je hier in tegemoet....

zeg maar als ik het fout heb hoor....

als je zo met die mensen praat als je hier schrijft tja dan zullen ook zij jou niet begrijpen denk ik..

als je hulp wilt vertel dan eens duidelijk wat is het probleem..
welke actie heb je uit gevoerd.
en wat kan daar uit...
wat is nu het probleem...

dan kan iemand je wel helpen denk ik :roll:

pluisje...........s

rednas
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:34

Re: wat kan ik doen

Ongelezen bericht door rednas »

oke een aanvulling dan hoop ik dat jullie het kunnen begrijpen

ik zit al anderhalf jaar met n schuld rest bedrag is 2000 tot 2500

inmiddels is dit gebeurt :

deurwaarder langs geweest
rechtzaak
en beslagvrije voet nihil



dit gerecht deurwaarders bureau valt onder ggn

ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen daar mee zijn

ik belde gisteren over informatie aangezien mijn werkgever (randstad) en tijhuis mij niet op de hoogte houden van eventuele veranderingen en dergelijke

ze nemen de telefoon gesprekken op dat is mooi meegenomen want ze spreken elkaar tegen met velen dingen ik kan daar geen vast contact persoon krijgen helaas
maar daarom ben ik nu nog verder van huis omdat ik niks mede gedeeld krijg
ik wil nu die bandopnames maar ze weten ineens niet meer waar ze zijn en degene die ze hebben willen ze geen kopie van opsturen
kan ik daar wat tegen doen zodat ik sterker sta als er ( een civiele procedure komt)

wat ook het geval is dat medewerkers abrubt ophangen ( ik was door de stressige situatie nogal over verhit begon hard en snel te praten maar niet beledigend)
ik belde terug dit keer zonder het dossier nummer in te toetsen anders nemen ze mn telefoon niet meer aan en wou graag de naam weten van de persoon die ik had gesproken
maar die wou de medewerker niet geven zodat ik geen klacht over hem in kon dienen
ik moest dus een algemene klacht indienen zonder persoon gegevens ik wou alleen meneer zn achternaam weten kreeg ik neit de medewerker in kwestie had geen zin in mijn vragen die ik nog wou stellen en hing ook abrubt op terwijl ik nog genoeg vragen had over hoe het nu verder moest

kan iemand mij een tip of advies geven over deze nogal vreemde situatie aangezien
ik niet beledigend ben geweest en ik maar denken dat ik informatie kon krijgen aangezien het bij voor verdere inlichtingen en informatie kunt u terecht bij telnr 05..-......
of werken gerechtsdeurwaarders altijd zo :S

eeh of anders gezegd tussen mijn werkgever randstad dus en tijhuis lopen elkaar mis met afspraken en dergelijke en ik word niet op de hoogte gehouden van eventuele vorderingen cq afspraken

randstad gaf vanmiddag aan dat de fout neit bij hun ligt en tijhuis beweert pricies zo kortom ze geven elkaar de schuld
ik meot telkens via telefoon erachter komen wat er aan de hand is terwijl tij huis zegt dat zou randstad officeel moeten doorgeven
en randstad beweert weer dat tijhuis daar verantwoordelijk voor is

en de medewerkers van tijhuis spreken elkaar ook tegen met wat er nu gaat gebeuren
ik had aangegeven graag een contact persoon te willen zodat diegene alles bijkan houden en van alles wat weet en geen gedeelte maar daar willen ze niet aan beginnen


voor eventuele aanvullingen of als iets onduidelijk is mag je wel om mijn mail vragen hoor

m.v.g.

sander

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: wat kan ik doen

Ongelezen bericht door pluisje »

sorry voor de late reactie.

ik geloof dat ik het nu wel begrijp wat je zegt..

een restschuld moet altijd betaalt worden, nu zijn er geen mogelijk heden om die van jou terug te vorderen...

wel raar dat als het om jou gaat jij eingelijk op de zijlijn staat mee te kijken..

volgens mij kun je beter bij het i k b aan kloppen die helpen je wel ...

loonbeslag word altijd opgelost tussen jou baas en de deurwaarde,als alles geregeld is krijg je hier een brief over waar in staat hoe het verder gaat.

maar ja een ding moet jou wel duidelijk zijn als het tot loonbeslag komt heb je al heel veel kansen gehad om het zelf op te lossen, dat is je niet gelukt ,dan is dit het gevolg en dat gaat vaak zonder overleg met de geen die het betreft...

toch succes met alles pluisje :wink:

Gesloten