wij kunnen proberen goede verantwoorde zorg te leveren, verder kunnen wij alleen maar blijven hopen dat alles goed komt...
en dat is ook wat s bedoeld denk ik dus hoezo laf
pluisje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
satelliet/gast,Ligt er maar net aan wat volgens jou de juiste partijen zijn.
Ik heb sterk het gevoel dat dat juist de zeer foute partijen zijn..
Ja, dit klopt, maar de verzorgende is dan niet verplicht om te blijven. Mag dan ook voor zichzelf b.v boodschappen gaan doen.met de middagmaaltijd is het zo dat recht hebben op minimaal een half uur pauze en dit is voor de verzorgende eigen tijd
Nee, dit lijkt me niet reeël en onnodig van hun kant.maar het probleem is dat ze altijd iets onredelijks verzinnen om in dat half uur iets te doen wat eigenlijk niet nodig is(bijv. mijn tabletten pakken,deze kunnen ze ook voor de maaltijd klaar leggen) en zo dat half uur kunnen tellen als werktijd
Die uitzondering lijkt me op u niet van toepassing omdat u tijdens hun pauze blijkbaar niet afhankelijk van zorg bent.het zorgkantoor hierover om opheldering gevraagd en kwamen met het antwoord dat ze hier een uitzondering op hebben gemaakt
U hoeft zich niet te afhankelijk te voelen hoor. Het betreft hier gewoon de naleving van een wetsartikel waar beide partijen zich aan te houden hebben. Uw verzorgende dient dit als een zakelijk aspect te benaderen.maarja ik ben nog altijd een client de zorgafhankelijk is en hier in de regio geldrop bijna geen particulieren zorgburo's zijn