LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorging TPG Post

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hansanja1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:54

Bezorging TPG Post

Ongelezen bericht door hansanja1 »

Beste mensen,
Ik heb een vraag over TPG Post, nl. de steeds maar weer verkeerde bezorging. Dit gebeurd mij met zeer grote regelmaat dat ik post kwijt ben (2x p.w) dit wordt dan op[ een ander adres aangeboden denk ik.
Ook krijg ik met grote regelmaat post van andere mensen aangeboden waar notabene zeer duidelijk niet mijn adres op staat.
Na 2 jaar was ik het zat nadat vertouwelijke post (medisch) bij iemand anders in de bus terecht was gekomen.
Bij de klantenservice mijn klacht gedoponeerd en daar waren ze niet erg begrip vol.
Ik moest maar schriftelijk reageren en tevens een bewijsje van de afzenders die post naar mij gestuurd hadden wat niet was aangekomen sturen.
Hierna werd gewoon de telefoon er op gesmeten bij TPG Post.
Mijn vraag is, zijn er meer mensen in de regio 2574 die ook deze problemen hebben, samen sta je sterk en uit andere regio's is natuurlijk ook welkom.
Met vriendelijke groet,
Hans

~ellie~
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 mei 2005 14:07

Re: Bezorging TPG Post

Ongelezen bericht door ~ellie~ »

Ik woon dan wel in een andere regio (9711), maar ken het probleem. Poststukken voor 5 straten verderop die, hoewel correct geaddresseerd, toch door mijn brievenbus geduwd worden, en de helft van mijn eigen poststukken ontbreekt :? . Ik heb hierover een brief gestuurd maar daar heb ik nooit een reactie op gehad. Ik vind het echt erg slordig zoals ze met andermans post omgaan daar!

Op mijn vorige adres (regio 9728) heb ik met eigen ogen gezien hoe de post voor de hele flat door madam de postbode zo huppa op 1 berg naast de voordeur werd gekiept, terwijl we toch echt allemaal een eigen brievenbus hebben. Ik heb madam er op aangesproken, maar ze snapte niet waar ik moeilijk over deed. Toen heb ik direct heel kwaad opgebeld en of het door mijn boosheid of door de ernst van de situatie kwam weet ik niet, maar ze hebben daar toen wel actie op ondernomen, en de betreffende postbode heb ik nooit meer teruggezien.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Bezorging TPG Post

Ongelezen bericht door Inter »

Zolang ze nog dat belachelijke alleenrecht op brieven hebben (dacht nu tot 100 gram) zal er niks veranderen.
Dit geldt dan wel niet voor drukwerk maar zo is er nog steeds geen eerlijke concurentie.
Kwaliteit heeft hier dan wel vaak met de postbode of postbezorger(een minder betaalde wegbrenger) te maken.

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: Bezorging TPG Post

Ongelezen bericht door Jill »

In heel die omgeving is het dramatisch qua postbezorging. Vooral een paar maanden terug schijnbaar nieuwe medewerkers ofzo konden we iedere middag het grote post ruilspel gaan spelen met de buren....postbode maakte ergens in het begin van de straat een fout met de postbezorging en zonder ook maar verder iets te controleren werkt ie de rest van de straat af. Wat resulteerde dat de post 1 huis te vroeg bezorgd werd. Was ook iedere keer op zaterdag....best typsich.

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: Bezorging TPG Post

Ongelezen bericht door Talll »

Jep, heb hetzelfde probleem.
In het begin speelde ik zelf voor postbode op een gegegeven moment maar ben daar nu mee gestopt.
Pak nu elke maand de post voor anderen bij elkaar (zijn zeker zo'n 6 a zeven brieven) en stuur ze retour met de mededeling dat het niet goed bezorgd is. Kunnen de zenders uiteraard niets aan doen maar ik ben het ook spuugzat.

Wat wel een voordeel is: we krijgen elke ochtend de krant zonder dat we er een abonnement op hebben :)

Dus het is niet altijd slecht nieuws

Jacolien
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2005 10:30

Re: Bezorging TPG Post

Ongelezen bericht door Jacolien »

hallo,

Al een poosje zijn er ook andere postbezorgers als alleen die van TPG. Mijn man werkt zelf bij de post, klachten worden altijd doorgefaxd naar het kantoor, en de postbode die die wijk heeft gehad wordt daar dan ook op aangesproken en moet de klacht ook zelf oplossen. Nu gebeurd het de laatste tijd juist vaak als er doorgevraagd wordt, of als de postbode de verkeerd bezorgde poststukken op gaat halen bij de klant dan ze erachter komen dat de post niet is bezorgd door TPG, maar door SANDT. :shock: Kijk daarom altijd goed op het poststuk, :roll: want daar worden ook heel wat fouten gemaakt. Dus ben heel verbaasd dat de klachtenlijn niet naar behoren zou reageren, zover ik weet proberen ze het juist goed op te lossen :wink:

Gesloten