LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lady line afslank studio

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jasperse

Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door jasperse »

Wie heeft er ervaring met lady line rotterdam?
Er zijn onhygienische toestanden, onheuse bejegening, ongeschoold personeel,klant heeft altijd ongelijk. zij maken niet waar wat zij beloven.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Heb je al geklaagd bij Lady Line zelf? Wat hebben zij er van te zeggen? En wat is je dan precies overkomen dat je dit allemaal zegt?

JokeP

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door JokeP »

ik ben vorig jaar bij Ladyline Rotterdam geweest en heb er zeer negatieve ervaringen mee. De sfeer is bijzonder slecht, de hygiene is ver te zoeken en de prijzen die men hiervoor moet betalen zijn veel en veel te hoog terwijl de resultaten beneden pijl bleef. Klagen helpt niet, alleen de klant heeft schuld, nooit Ladyline!!
Bij Ladyline Rotterdam alleen met mensen gesproken die zeer negatief waren. :

Gast

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf een paar mensen gesproken die bij Lady Line geweest zijn, ze zijn allebei een aantal centimeters kwijtgeraakt. (niet echt veel kilo's) maar ik vind het dieet van Lady line veel te streng, je krijgt veel te weinig calorieen binnen, het is meer een soort crashdieet. Beide vriendinnen zijn na een tijd gestopt te zijn toch weer op hun oude gewicht. Ik vind Lady line veel te duur. Het sporten in die ozoncabines in niet bewezen effectief, je kunt net zo goed lid worden van een sportschool. De enige remedie om af te vallen is voldoende beweging en gezond eten.

moniqueV

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door moniqueV »

Inderdaad, ook ik loop bij ladyline, waarom? op een sluwe manier heb ik met mijn stomme kop een kontrakt getekend waar ik niet meer onderuit kan. 6 kilo in een jaar zouden ze me garanderen. Ze hebben niets gezegd over een dieet . Wat vervolgens wel zo is. Als ik naar een dietist + sportschool 2x in de week zou gaan en verantwoord zou afvallen, zou dat 3 maanden zijn en niet 1 jaar!!! a €1750 euro. Heb iemand gesproken die niets was afgevallen omdat ze zich zogenaamd niet aan het dieet hied. Wat doen die machines dan?

Gast

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Gast »

Precies, je kunt je veel beter aanmelden bij een goede sportschool en 3 x per week gaan sporten in combinatie met gezond eten. Het dieet wat ze bij Ladyline voorschrijven is een hongerdieet. Je valt er van af, maar als je stopt met dit dieet kom je weer net zo hard aan, dit noemen ze het jo-jo effect. 6 kilo afvallen voor 1750 euro, reken eens uit wat dit per kilo kost!
Als je 1 maand lid zou worden van de Weight Watchers zou je dat gewicht ook kwijt zijn en dan zou je incl. inschrijfgeld 60 euro kwijt zijn!
Laat me niet lachen :lol:

[email protected]
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2005 15:33

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door [email protected] »

dilbert 29.Antwoord:
bij te laat komen van klanten (is mogelijkmet openbaar vervoer in r'dam) krijg je niet de tijd die voor beweging/ en ozon staat. Normaal is 2x 20 min. Een klant kreeg te horen, nadat zij buiten haar schuld te laat was en nog niet eerder te laat was geweest, jij (altijd dat jij en jou)jij kunt 10 min. trainen en de andere 20 min helmaal niet.
Toen de betreffende klant de leidinggevende aansprak of zij haar personeel anders wilden instrueren werd de klant terug verwezen naar de sport ruimte met de opmerking: o nee dat zoek je met de dames maar uit. Klant is toen maar weggegaan. Toen zij 2 dagen later weer kwam trainen, werd zij door leiding gevende weg gestuurd. Ik kan u verzekeren er is daar met alle klanten erbij een heel onplezierige situatie ontstaan., waarbij uiteindelijk gedreigd werd met de politie als de klant niet weg zou gaan.
Wanneer je een gesprek aangaat met personeel, staat bijvoorbaat vast dat je er geen poot tussen kan krijgen.
Ik heb eens gevraagd over een onderzoek naar ozon en bewegen. Het bedrijf had die uitslag groot aan de bewegingsbakken hangen. Ik mag toch vragen naar dat onderzoeksrapport?
Ik ben afgesnauwd, dat ik met mijn achtergrond beter moest weten. Ik ben zo geschrokken van het optreden van de leidinggevende, en het vernederen, en gelijk hard praten zodat je omstanders hoopt mee te krijgen, dat ik overstuur ( ja zelfs ik) naar huis ben gegaan. Ik moest toen nog zeker 4 maanden trainen, want betaald is betaald!
Beste Dilbert 29 is hygiene ook nog belangrijk voor je? Als je wilt kan ik daar op terug komen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dank je wel voor de uitleg Vera, dan weet ik meer dan genoeg. Als er werkelijk zo met mensen om gesprongen wordt dan verdienen ze niet beter dan een vette aanklacht en straf.

Ik sta volledig achter je, voor zover je daar wat aan hebt natuurlijk.

[email protected]
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2005 15:33

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dilbert 29 dank voor de moeite om mijn email te lezen.
Het is helaas maar een klein detail, er is veel meer.
Dank dat u achter mij staat, maar misschien kunt u mij helpen waar ik dan een klacht kan indienen?
Ik wil zo graag dat er wat aan gedaan wordt. Zeker voor de volgende vrouwen die dit meestal zwijgend over zich heen laten gaan.
Zoals vermeld bij Trosradar kan ik geen tel.nr. of adressen vinden waar ik een klacht kan indienen.
Ik hoop dat u mij helpen kan.
vr.groeten Vera jasperse

injoy
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2005 15:04

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door injoy »

Ik ben sinds anderhalve week bezig bij Ladyline in Sneek en tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het mij zeer goed bevalt. Voor mij is het die stok achter de deur die ik nodig heb. Ze zetten me niet direct aan een dieet maar nemen samen met me mijn voeding door en geven daarbij aan wat ik beter kan veranderen. Ik eet nu drie keer per dag een volledige maaltijd en drie keer een tussendoortje en ben nu in anderhalve week 4,5 kg afgevallen. Bij ons in sneek zeggen ze ook dat het niet de bedoelling is dat ik ga lijnen maar dat ik mijn voedingspatroon moet aan passen. Als ik dadelijk stil kom te staan met afvallen wordt er nogmaals naar mijn patroon gekeken en dan gaan ze kijken wat voor een aanpassingen er nodig zijn om weer te gaan afvallen. Ladyline is geen dieetclub en een ieder die dat wel zo ervaaard zit dan volgens mijn idee bij een verkeerde groep. ik ben ervan overtuigd dat als ik streng ga lijnen ik ook ga afvallen, maar wat heb ik daar aan? Zodra ik dan weer gewoon ga eten zitten de kilo's er in no time weer aan. ze zeggen bij ons in sneek ook gelijk bij het intake gesprek al dat je ruim optijd aanwezig moet zijn.zodat je niet klem komt te zitten in de tijd. ik vind trouwens ook dat het makkelijk is te zeggen openbaar vervoer, volgens mij moet je dan gewoon eerder van huis en dan maar een keer tevroeg. is al een heel verhaal hou er even over op

Leonora
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jun 2005 15:23

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Leonora »

Het zal afhankelijk zijn van het filiaal waar je naar toe gaat, Rotterdam heeft naar alle waarschijnlijkheid een foute manager.
Wellicht raadzaam om het hoofdkantoor hier over in te lichten. Zij zullen met deze negatieve reclame niet echt blij zijn.

Succes

leonora

[email protected]
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2005 15:33

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door [email protected] »

injoy: dank voor uw reactie.
Is bij u het optijd aankomen op plaats van bestemming onderschikt aan b.v. hygiene??
Als u behoefte heeft dat ik u daar iets over vertel, doe ik dat graag. Ook over de bejegening. Leest u mijn 1e mailtje maar eens goed door.
Ik hoor van u, als u behoefte heeft aan meer informatie.
vriendelijke groeten Vera Jasperse

knorrie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:27

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door knorrie »

Hoi allemaal!

Ik heb zelf ook problemen met ladyline. Ik zit niet in Rotterdam maar in Bergen op Zoom. Ik ben 5 maanden geleden begonnen en ik kan alleen maar zeggen dat het heel slecht bevallen is. Ik lees inderdaad herkenbare verhalen over te laat komen buiten je schuld om.Bv wanneer er een file staat (dat is bij Bergen op Zoom in de buurt niet dagelijks) Ook is mij bij de "intake" ofwel figuuranalyse gezegt dat het helemaal geen probleem was dat ik altijd sávonds om 18.40 zou komen omdat het vanwege mijn werk niet mogelijk was/ is om vroeger te komen. Dit viel dus ook tegen, de eerste 2 weken werd er rekening mee gehouden daarna werd er al snel gezegd dat ik niet de enige was die moest werken en dat ik geen voorkeursbehandeling zou krijgen. De metingen konden zo en zo niet op dat tijdstip (laatste sessie). En inderdaad als ik dan ietsjes te laat was terwijl ik van te voren al had aangegeven dat ik eerder dan 18.40 niet zou halen verviel er een deel van iets.
Maar ook de begeleiding was bij mij slecht, de mensen helemaal niet vriendelijk en je kan er helemaal niets van zeggen! Dat is nog het meest frustrende.
Ook is het zo dat de zogenaamde begeleiding waar je flink voor betaald er eigenlijk niet is. Dan vragen ze je om je voeding mee te nemen en dan vervolgens zeggen dat ze er geen tijd voor hebben. Ik probeer op dit moment onder het contract uit te komen maar er hangt me een flinke beeindigingsvergoeding boven het hoofd van zo'n € 450,-!
Kan iemand mij vertellen hoe ik onder dat contract uit zou kunnen komen? Ik vind het zo belachelijk dat je ook al voldoen hun niet aan de afspraken dat je er dan niet onder uit kan! :evil:

Vera,
Succes met het indienen van je klacht! Heb je enig idee waar je dat moet doen? Ik ben erg geinteresseerd in je verhalen, ze zijn erg herkenbaar ondanks dat het toch een andere vestiging is!

conan
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 19:28

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door conan »

al die troep en of cremetjes of behandelingen helpen niet of weinig. Je moet gewoon regelmatig eten en water drinken 2 liter per dag. Wedden dat je afvalt. Het is ook net zoals met roken. Je moet het zelf willen en je er 100000000% achter zetten. Dan lukt het je ook.


Spreek uit ervaring.

Succes!!!

sjaaks
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2005 14:30

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door sjaaks »

Ik ben vorig jaar begonnen met mijn behandelingen bij ladyline Tilburg. Ik moest toen een 'vrijblijvende' inschrijvingsformulier (meteen) tekenen en kon daarna niets meer terugdraaien (stom van mij). De week daarop moest ik beginnen. De voedingsadviezen vind ik 3x niks. Is helemaal niet aangepast aan een multiculturele Nederland (ik ben van antiliaanse komaf) en dus mocht ik alleen typisch nederlands groenten eten en geen ander soort groenten (dat kennen ze niet). Verder was er ook geen sprake van 'afbouwen' en moest ik mijn eetgewoontes en hoeveelheden meteen halveren (of meer). Dus het begin was voor mij heel erg moeilijk want ik heb juist geleerd dat je door afbouwen (door mijn particuliere dietiste)een beter resultaat bereikt. Ik ben de eerste 4 maanden zeker 5 kilo afgevallen, maar ik moest er wel veel voor doen. Ik mocht maar 2 sneetjes brood eten en veel meer groenten. Door onvoorziene omstandigheden heb ik mijn kuur niet kunnen afmaken. Dit bracht de nodige ellende met zich mee. Ladyline accepteert het niet als mensen willen stoppen/pauzeren. De betalingen moeten doorgaan. Ik heb het helemaal gehad met zo weinig eten en helemaal niet mogen/kunnen 'snoepen'. Op deze manier val je te snel terug in je oude (verkeerde) eetpatroon. Ik ben een zgn 'emotionele eter', dus ik kom snel aan als ik met verveel of niet lekker voel. Daar houden ze ook geen rekening mee. Je MOET gewoon eten wat je voorgeschreven wordt. Ik ben dus gestopt, betaalde ook niks meer en wou geen afspraken inplannen. De reden voor het stoppen had ik wel doorgegeven, maar daar namen ze geen genoegen mee. Ik moest van hun doorgaan met de behandeling want ik zou toch moeten betalen. Ik weigerde te gaan omdat ik niet in staat was om meteen te betalen. Het hele gebeuren werd uit handen gegeven aan een incassobur. Met hun heb ik nu een betalingsregeling kunnen treffen voor een lager bedrag. Van Ladyline mag ik verdergaan met de kuur, maar pas als het resterende bedrag is voldaan. Ik gevraagd om een brief te krijgen waarin staat dat ik na afbetaling verder mag, maar dit weigeren ze ook. Ik moet er gewoon vanuit gaan dat ik daarna wel mag terugkomen. Dit, terwijl ze nadrukkelijk hebben gezegd dat ik niet meer in hun database voorkom. Dus...ik moet de resterende behandelingen betalen ZONDER enige zekerheid dat ik straks mijn kuur mag afmaken. Vanavond heb ik een afspraak met de Rechtswinkel hier in de buurt. Ik ga juridische stappen ondernemen. Dit vind ik absoluut niet klantvriendelijk. Het ergste is....ik ben nu al 8 kilo aangekomen....dus GELDVERSPILLING. Ga maar gewoon naar de sportschool. Heb een beetje zelfdisipline en ga naar een dietist. Dat helpt zeker! :lol:

sjaaks
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2005 14:30

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door sjaaks »

Het nummer van de hoofdvestiging is 0317-424616.

Ik weet niet of ze jou kunnen helpen hoor. Ik heb kort geleden contact met hun genomen om te 'klagen'. Toen kreeg ik te horen dat de vestiging waar ik mijn kuur had een 'franchise' was van het hoofdkantoor. Dus...ze kunnen doen en laten wat ze zelf willen. De managers van die filialen (de franchises) hebben zelf het heft in handen en nemen alle beslissingen zelf. Het hoofdkantoor heeft geen zeggenschap over dit soort dingen. Daarom heb ik besloten om mijn geval door iemand met juridisch inzicht te laten bekijken. zoals ik in mijn vorige bericht heb gezegd, ik moet er vanavond heen (rechtswinkel), dus...wordt vervolgd.

knorrie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:27

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door knorrie »

Hoi sjaaks,

Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt vanavond, ik hoop niet dat ik ook in zo'n situatie terecht zal komen! Laat je het snel weten??

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door JH »

Ga er dan niet meer heen, zoek een ander bedrijf of neem genoegen zoals je nu bent, dan komt het vast wel goed :lol:

Maaike78
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 jun 2005 17:23

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Maaike78 »

Ik ben toen ik vijfiten jaar was (nu 27) 25 KG afgevallen.
Dat was bij de Slankklup in Leeuwarden
Na de afvalrace ben ik weer gewoon gaan eten.
Ik heb gevraagd of dat kon en mocht. Volmondig werd er ja geantwoord.
Na deze afslankklup zijn die 25 KG plus nog eens 13 KG geheel gratis en voor niets terug gekomen.
Dus als het enigzins kan, ga dan niet afvallen. Als mensen in je omgeving je niet accepteren zoals je bent dan kijken ze maar een andere kant op en zijn ze jouw aandacht niet waardig.

Erik Groen
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jun 2005 15:55

Re: Lady line afslank studio

Ongelezen bericht door Erik Groen »

Ga er dan niet meer heen, zoek een ander bedrijf of neem genoegen zoals je nu bent, dan komt het vast wel goed


Helaas komt het niet goed. Obesitas, in de volksmond overgewicht, is hard op weg een epidemie te worden. Het overgewicht op zich is een louter esthetisch probleem. De gevolgen voor uw gezondheid echter wel. De kans op hoog cholesterol, diabetes en hoge bloeddruk nemen per kilo toe en daarmee het toegenomen risico op hart en vaat ziekten. In helder Nederlands: u gaat eerder en ongelukkiger dood.
De medische stand en de overheid en niet te vergeten de zorgverzekeraars is er zeer veel aan gelegen dit probleem op te lossen, al was het maar vanwege de enorme kosten die hierdoor gaan ontstaan. De enige manier is harder vet verbranden dan dat je het kunt aanmaken, hetgeen in normaal Nederlands betekent of minder eten of harder rennen en het liefst allebei. Het gaat om leefstijlaanpassing. Dat is ook de reden dat diëten werken. Je past je leef (lees:eet-) stijl aan. Echter stop je met het dieet, dan val je weer terug in je oude leefstijl en komen de kilo's weer terug. Het vaak genoemde jojo effect komt dus niet door een inferieur dieet, maar door de inferieure mens die de leef/eetstijl niet kan handhaven. Alle huilverhalen zoals: ik word al dik van de lucht, ik heb zware botten, ik heb geen tijd om te sporten zijn natuurlijk onzin. Het leven is niet eerlijk. Sommige mensen kunnen veel eten, zonder dik te worden anderen niet. Sommigen kunnen goed leren anderen niet. Weer anderen verdienen veel, anderen niet, enz… Voor de meesten gelden de normale natuurwetten en die houden in dat je moet werken voor je succes. Dus stop met huilen en luister naar uw huisarts en val af. Uw leven hangt er van af!

Groeten,

Erik Groen

Gesloten